Bekijk originele versie : Wie gaat er naar Marokko, waar en wanneer????
Wie gaat er dit jaar naar ins mooie land toe, zo ja waar en wanneer, en voor hoe lang??????????????????
http://gifworld.web1000.com/autos/couple_on_vacation.gif
buikdansje18
31-05-2002, 09:46
1 juli met t beroemde groen/gele toyota busje naar... ESSAOUIRA/AGADIR/MARAKESH!!
met mama/papa en vriendinneke in de ootooo...gezelliee
en...ik mag de toyota besturen!!
word echt top vakantie insha allah! :cool: :Iluvu: :zwaai:
missleila2002
31-05-2002, 09:48
Ik ga ook met de hele familie met een zwarte transport en we gaan naar nador.
leila
MissCasa
31-05-2002, 09:49
ikke ook
ik ga 5 juli met onze beroemde mercedes vito....
en natuurlijk als eers gaan we naar casa the place to be
soussiasaida
31-05-2002, 09:58
Topic nummerooooo 80.000 over dit onderwerp :rolleyes: !
DintelOx
31-05-2002, 10:15
ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
naaar tipotipaland
buikdansje18
31-05-2002, 10:16
huh???? what tha hell is tipotipaland(of zoiets? explain yoursefl please
:zwaai:
kuzzz
misstajin
31-05-2002, 10:20
ik ga 1 augustus naar saidia. ik heb familie in costa brava dus we gaan eerst een dagje naar spanje en dan door naar mijn favoriete huis in saidia. lekker genieten van de boulevard,zon en zee
ik hoop dat jullie allemaal veel plezier zullen hebben in marokko
CAMILLIA_3
02-06-2002, 18:54
selaam,
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh hhhhhhhhhhh, ik ga dit jaar helaas niet, maar het hele gezin gaat wel, dus ben ik helemaal alleen.
Ik ga dit jaar vakantiewerk doen jjjjjjjaaaaaaaaaaaa de hele vakantie ik ga serveren en in de supermarkt bij een vakantieplaats (recreatiepark) wel leuk en ik verdien er veeeeeeel geld, dat is dan ook het enigste troost.
Maar volgend jaar ga ik het dubbel inhalen:
Ik ga dan 8 weken eerste paar weken met gezin naar allerlei badplaatsen en onze woonplaats marrakech ofcourse!!!
Daarna ga ik met mijn nicht en haar vriendin naar tanga, titwan, en knitra(mehdia) ja ik heb alles al gepland, dus ik kijk uit naar volgend jaar.
Nou voor de gene die wel gaan veeeeeeeeeeeel plezier, ik hoor wel hoe jullie het hebben gehad, ik open daarvoor dan een speciaal topic ofzo.
Voor de gene die ook niet gaan zoals mij, ander keer beter, maak er in ieder geval wat van.
Bousa's from camillia_3
Na lang getwijfelt te hebben heb ik toch besloten om naar Marokko te gaan ( anders zou ik hier zielig in mijn eentje blijven) Dus ga ik lekker 18 juli voor drie weken naar Marokko.
p.s. Wie van jullie gaat ook 18 juli met de vliegtuig naar El-hoceima??? laat het me weten anders moet ik in mijn eentje vliegen( waar ik echt niet van hou) :zwaai:
lelalaila
02-06-2002, 19:22
yyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssss sssssssssss!
ik ga al eind juni voor zo'n 5 a 6 weken! naar MARRAKECH!!!!!!!!!!!!
GROETJES LELALAILA :)
inschallah ga ik de 10de met me zus met het vliegtuig! voor 5/6 weken
naar nador en tanger en agadir! xxxhanane
missleila2002
03-06-2002, 14:30
Trouwens wie gaat er met de auto naar marokko op de 12 julie? Ik ga wel misschien kom ik iemand tegen.
masalaama
leila
Wie is geinteersseerd in haar vaderland , maar heeft nooit de kans gehad om het echt te leren kennen(net als ik) Wil je met mij een reis door Marokko maken? (serieus) Ik denk dan aan september of oktober 2002 voor 2 weken.
Liefs
miss_kabdani
03-06-2002, 15:05
Salaam Aleikom,
Ik ga ook!!!
En ik kan niet wachten tot ik er ben!!!
Ik ga met het vliegtuig naar Nador,
van 17 juli tot 14 augustus.
Zijn er mensen die heeeel toevallig ook met dit vliegtuig gaan???
(Die van de ochtend).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.