Bekijk originele versie : Arab. muziek Funx.Fm?????
MissCairo
22-05-2003, 13:26
Op Funx.Fm (Den-Haag, R'dam, A'dam) draaien ze vaak hele mooie Arabische muziek, waarschijnlijk re-mixen. Wie kan mij vertellen hoe de zangers heten van deze muziek en waar ik cd's kan kopen met deze muziek?
Groetjes, MissCairo ;)
Sweety_woman
23-05-2003, 15:08
je kan op www.funx.fm kijken en dan zie je de top 20 maar daar kan je niet echt arabische liedjes vinden een liedje dat vaak word gedraaid heet ana hebbak en die is van Jalal dus die kan je alvast downloaden
:zwaai:
MissCairo
23-05-2003, 18:29
je kan op www.funx.fm kijken en dan zie je de top 20 maar daar kan je niet echt arabische liedjes vinden een liedje dat vaak word gedraaid heet ana hebbak en die is van Jalal dus die kan je alvast downloaden
Thanx!!
Origineel gepost door MissCairo
Op Funx.Fm (Den-Haag, R'dam, A'dam) draaien ze vaak hele mooie Arabische muziek, waarschijnlijk re-mixen. Wie kan mij vertellen hoe de zangers heten van deze muziek en waar ik cd's kan kopen met deze muziek?
Groetjes, MissCairo ;)
Op www.funx.fm kan je links bovenin zien welk nummer er wordt gedraaid. Je kan ook via internet luisteren, dan zie je ook welk nummer er wordt gedraaid. Zo kun je altijd de titel achterhalen van 't nummer dat je op dat moment luistert.
Sweety_woman
24-05-2003, 23:32
Thanx!!
graag gedaan!!!
Origineel gepost door Sweety_woman
Hoe downloaden, ik kan er geeneens op clicken :confused:
Origineel gepost door Sweety_woman
Kazaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MissCairo
25-05-2003, 14:39
Hoe downloaden, ik kan er geeneens op clicken
Jij bent dus net zo handig als ik met computers...... :D
ik heb een vette mix met arabische liedjes die kun je nog nergens kopen maar ik zal hem volgende week op mn site plaatsen dan kun je m downloaden
www.kenitra.nl
Jij bent dus net zo handig als ik met computers...... :D
:hihi:
Sweety_woman
09-06-2003, 20:29
Origineel gepost door Masriya
ik bedoel dat je moet kijken naar de titel en dan naar kazaa gaan om dat liedje te downloaden het kan niet via die site
snap je slimpie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.