Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HelpMeAUB

missberkania
22-04-2006, 21:50

Goeiendag iK Had graag jullie hulp gehad. Hier iemand goed in engels Stel dat jij een droomhuis moet presenteren in het engels. Hoe zou je beginnen en wat zou je allemaal willen vertellen. Verschillende ideeën zijn welkom, mag fantasie zijn Ik kijk spoedig naar jullie antwoord. Ik hoop jullie te horen. Dank je Zal jullie eeuwig dankbaar zijn.

Assia5
22-04-2006, 21:52
Goeiendag iK Had graag jullie hulp gehad. Hier iemand goed in engels Stel dat jij een droomhuis moet presenteren in het engels. Hoe zou je beginnen en wat zou je allemaal willen vertellen. Verschillende ideeën zijn welkom, mag fantasie zijn Ik kijk spoedig naar jullie antwoord. Ik hoop jullie te horen. Dank je Zal jullie eeuwig dankbaar zijn. Ik zou eerst een plaatje zoeken van zo'n droomvilla op internet en er dan vanalles rondverzinnen enz..

Yasra
22-04-2006, 23:56
Rijke Olie sjeik aan de haak geslagen???

Sabira23
23-04-2006, 11:51
Schrijf het eerst in het Nederlands en vertaal het dan naar het Engels.

Yasra
23-04-2006, 11:58

Je komt er echt niet uit he? Wat zou je willen vertellen, dat het bijv. 3 badkamers heeft. Voor elke logeer kamer een badkamer, een grote tuin, ruimte voor garage, iedereen heeft toch een andere kijk op een droomhuis. Maar als je dat voor jezelf hebt uitgezocht dan moet je gewoon vertalen. Als je er niet uitkomt heb je ook nog vertaalsites, een daarvan is: http://worldlingo.com dan zie je rechts; Use our free online text, website and email translator , op klikken en vertalen wat je wilt, in de talen die je wilt. Succes en begin er eens aan zou ik zeggen.