Bekijk originele versie : Diegen die zich verloochent van zijn eigen geloof de Islam
Dit zal er gebeuren met diegene die van de islam overstappen naar een ander geloof
dus moslim-christen
moslim-likud
SALAFISTISCHE INTERPRETATIE
Punishment of the one who leaves Islam
Praise be to Allaah.
(1) This is the ruling of Allaah and His Messenger, as the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: "Whoever changes his religion, kill him." (reported by al-Bukhaari, al-Fath, no. 3017).
(2) The one who has known the religion which Allaah revealed, entered it and practised it, then rejected it, despised it and left it, is a person who does not deserve to live on the earth of Allaah and eat from the provision of Allaah.
(3) By leaving Islam, the apostate opens the way for everyone who wants to leave the faith, thus spreading apostasy and encouraging it.
(4) The apostate is not to be killed without warning. Even though his crime is so great, he is given a last chance, a respite of three days in which to repent. If he repents, he will be left alone; if he does not repent, then he will be killed.
(5) If the punishment for murder and espionage (also known as high treason) is death, then what should be the punishment for the one who disbelieves in the Lord of mankind and despises and rejects His religion? Is espionage or shedding blood worse than leaving the religion of the Lord of mankind and rejecting it?
(6) None of those who bleat about personal freedom and freedom of belief would put up with a neighbour's child hitting their child or justify this as "personal freedom," so how can they justify leaving the true religion and rejecting the sharee'ah which Allaah revealed to teach mankind about His unity and bring justice and fairness to all?
We ask Allaah for safety and health. May Allaah bless our Prophet Muhammad.
Sheikh Muhammed Salih Al-Munajjid (www.islam-qa.com)
En om eens en voor altijd duidelijk te maken hoe de salafieten de koran
verdraaien en leugens verspreiden, zal ik hieronder het bewijs uit de koran plakken ter illustratie van om wat voor een koranverdraaiers het hier gaat.
2:256 Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad is van dwaling onderscheiden; derhalve, hij die de duivel verloochent en in Allah gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. Allah is Alhorend, Alwetend.
freemale
22-05-2003, 12:04
Hoeveel moslims worden er nou Christen? Je bent een beetje in de war.
freemale
22-05-2003, 12:15
Origineel gepost door smartie2
Het is maar voor de duidelijkheid
had hier de laatste tijd erg veel opmerkingen over bij een laatste topic ga maar lekker zoeken, en het zijn er wat hoor
maar je hoeft je niet aangesproken te voelen
Ik voel me ook niet aangesproken hoor, maar er zijn ook heel veel mensen die even de ander vertellen of ze moslim zijn of niet... is een beetje in verband met deze topic.
freemale
22-05-2003, 12:34
ga weg je hebt verloren
Ik weet niet of je er ergen in heb, maar het gaat niet om winnen of verliezen... en al zou het, dan nog heb ik niet 'verloren'... :rolleyes:
freemale
22-05-2003, 12:55
Ja oke leuk heb hier geen zin in
ga lekker verder spelen en ga ergens anders naar toe met je debiele onzin
Debiele onzin? Moet jij zeggen, Smartie... :rolleyes:
freemale
22-05-2003, 14:05
Luister ik heb hier geen zin in!
Ga weg en laat deze topic met rust
Ik bepaal zelf nog altijd wel of ik weg blijf of niet. Moet je vooral zeggen dan ga ik helemaal niet weg. Ik ga inhoudelijk op de topic in en ook dat bevalt je niet. Je bent een slechte 'verliezer'. :)
Smartie eeft gelijk v.w.b. de selefie. Dat is een doodenge groep gelovigen.
Maar de manier waarop hij het zelf doet vind ik ook verwerpelijk. Door mensen als "hem" wordt de islam in nederland nog verder belachelijk gemaakt!
.....maar jullie houden niet van spanning.......
:cool: Nou, je kent mij dus duidelijk niet. :D
freemale
22-05-2003, 14:48
Come on i dare you
open een topic en ik zal antwoorden laat het me maar weten
'i dare you'... wat denk je dat dit een wedstrijdje is?!!?? Zoek effe in de woordenboek op wat FORUM betekend.
ga met je banaantje of zo spelen. :zwaai:
freemale
22-05-2003, 15:09
Hahaha ik lach me hier kapot hoe oud zijn jullie
ik denk dat het wel de leukste thuis bij jullie thuis nietwaar
Maar even serieus, waarom denk je dat het om een wedstrijd gaat? Even van daar uitgaande... dan ben je niet echt een vechter of een volhouder. Je gaf al op toen we nog niet eens met de 'wedstrijd' waren begonnen.
Een van je eerste reacties was: rot op ik heb geen zin meer..., laat mijn topic met rust..
Dus als je al wedstrijdje wil spelen, doe het dan goed en loop die marathon goed uit!
freemale
22-05-2003, 15:47
Is goed kom jij als eerste wat wil je zeggen
kom nu heb je me te pakken waar gaan we het over hebben
ik verlies nooit en hou van een uitdaging
Zeg nooit nooit... ;)
freemale
22-05-2003, 16:19
ik zeg het en dan
Omdat je volgens jouw 'wedstrijdtheorie' al een keer hebt verloren... :zwaai:
En sowieso, jij bent niet interessant genoeg om een discussie mee aan te gaan. Ik wil niet zeggen dat je dom bent....maar slim ben je zeker niet.
freemale
22-05-2003, 16:33
Oehhhhh die kwam effe hard aan en zwaai niet naar me
dus je vergelijkt me met jezelf nou dan heb je het helemaal mis meid, het gedrag wat jullie hier vertonen is precies hetzelfde gedrag als wat Adolf Hitler had tijdens zijn gloriejaren
Dom en meedogenloos op alles ingaan
echt heel erg zielig en wie zegt dat ik verloren heb
jij?
http://opkikkertje.nl/smilies/boink/boink018.gif
Dat je iemand met Hitler vergelijkt zegt al genoeg over jouw denkvermogen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.