Bekijk originele versie : Hoe gaan jullie met jullie verliefdheid om, als je weinig moed heb
Salaam luitjes
Ik vroeg me af hoe jullie met verliefdheid omgaan als je weinig vertrouwen erin hebt, om ooit met diegene wat te krijgen, oftuwel, platonische liefde?
'k Hoor graag jullie reacties
Beslama
Hmmmmmmm ik doe er helemaal geen ene moer mee...!!!!!!!!!!! Ik geniet al van het feit dat ik verliefd ben..hahahah het izz echt zelden..ik verliefd duzzzz !
Ciao Baby ;)
lelalaila
30-05-2002, 22:44
je weet zelf dat verliefd zijn heel erg goed voelt! je voelt je helemaal top enzo! maar je weet wel er zitten ook heel erg veel nadelen aan! dus het liefste ben ik dus nooit verliefd en moet ik het van me af zetten! geen verliefd heid voor mij ik wil er niet mee omgaan!!!!!!!!!!!!
groetjes lelalaila ;)
Salaam
Ik bedoel dus dat hij platonisch is hé, dus daar bedoel ik mee dat het niet mogelijk is. Daarom vroeg ik jullie mening. In ieder geval bedankt voor de reacties!
Beslama
Je moet het ook platonisch houden, anders wordt er gerotzooid en dat is niet zooo best...en een toekomst proberen op te bouwen met diegene waar je verliefd op bent..tenminste als het wederzijds is haha..
Groetjessss...
zinalady
31-05-2002, 10:04
hey nou als je zker weet dat het niks kan worden dan zou ik hem uit mijn hoofd zetten...want het is even leuk dat verliefde gevoel...en al die dromen enz maar op een dag wil je meer en daar zit je dan met een rot gevoel!! dus meid zet diegene uit je hoofd en je komt snel iemand tegen die de moeite waard is om verliefd op te zijn!!! :p
xxxxxxjes
gewoon al zou het moeilijk zijn... gwoon uit je hoofd zetten.....
enne na een tijdje vind je er wel een waar het wederzijds is he..
misstajin
31-05-2002, 10:24
als je verliefd wordt op iemand, dan moet je aan je ouders denken en dan weet je dat het eigenlijk helemaal niet kan. als je respect voor je ouders toont en eraan denkt hoe je ouders zich zullen voelen als je verkering met die jongen krijgt. dan moet de verliefdheid eigenlijk al over zijn.
younesel18
31-05-2002, 10:25
Origineel gepost door Crazy_Baby
Hmmmmmmm ik doe er helemaal geen ene moer mee...!!!!!!!!!!! Ik geniet al van het feit dat ik verliefd ben..hahahah het izz echt zelden..ik verliefd duzzzz !
Ciao Baby ;)
Hmmm, volgens mijn weet jij niet wat verliefd zijn is. Genieten van het feit dat je verliefd bent??? Als je verliefd bent, zit je continu te denken aan die persoon. Je vind hem/haar zo mooi. Je zit steeds maar met een zenuwegevoel in je maag. Dat is een onnatuurlijk gevoel als het te lang duurt. Als het inderdaad te lang duurt, dan denk je bij je zelf: OOoo had ik hem/haar maar nooit gezien. Ik hoef dus niet verliefd te worden, want elke keer als het raak word, en zo vaak word ik niet verliefd, dan is het ook heel erg goed raak. Ik weet het niet, maar die meisjes hebben zo een aantrekkingskracht op mij zonder dat ze het weten. Anyway...........................dat was het.
younesel18
31-05-2002, 10:29
Ik probeer trouwens helemaal niet verliefd te worden als ik weet dat het onmogelijk is..duzzzz.......laterszzz...doeizzzz
zzzzzz(crazy_baby taalzzzzz)
Verliefdheid kan je helaas 1,2,3 niet uitschakelen..... Voor dat je het weet ben je geraakt door cupido.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.