Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Arabic- She Style in Utrecht! Wat vinden jullie van haar jurken?

Pagina's : [1] 2

MaRoCcInA
22-04-2006, 13:16

Salaam Oealikoem, Ik heb laatst gehoord dat ze daar prachtige jurken hebben alleen aangezien ik bijna geen tijd heb om daarnaartoe te gaan vraag ik jullie of jullie daar weleens heen zijn geweest en wat jullie van de jurken vinden. Of eventueel iemand ie daar een jurk heeft gekocht die hier een foto van kan plaatsen. Ik wil namelijk niet daarnaartoe gaan reizen voor niets. :hihi:

silvanna
22-04-2006, 13:24
waar in utrecht ligt dat dan meid. toen ik daar was om langs mondereve te gaan alles wat ik toen zag van qua marokkaanse jurken vond er niks aan behalve dan in mondereve maarja die jurken hange overal in brussel is standaard kledij in geen 1 winkel zag ik mooie jurke of aparte of wat dan ook idd ik woon ook ver dacht zehma ik ga toch maar eens kijken aangezien je zoveel hoort nou meid ik blijf toch bij brussel en antwerpen tot nou toe zijn daar de mooiste jurken te koop vindt ik persoonlijk of natuurlijk je kan je ontwerp laten maken is nog beter maarja gelukkig verschillen smaken :nijn:

MaRoCcInA
22-04-2006, 21:56
waar in utrecht ligt dat dan meid. toen ik daar was om langs mondereve te gaan alles wat ik toen zag van qua marokkaanse jurken vond er niks aan behalve dan in mondereve maarja die jurken hange overal in brussel is standaard kledij in geen 1 winkel zag ik mooie jurke of aparte of wat dan ook idd ik woon ook ver dacht zehma ik ga toch maar eens kijken aangezien je zoveel hoort nou meid ik blijf toch bij brussel en antwerpen tot nou toe zijn daar de mooiste jurken te koop vindt ik persoonlijk of natuurlijk je kan je ontwerp laten maken is nog beter maarja gelukkig verschillen smaken :nijn: Hey schat, Ik weet niet precies waar het ligt in Utrecht , maar ik had wel gehoord van een meid dat ze daar echt dodelijke jurken hebben. En Jah.. aangezien ik wel ff rond wil kijken voor een nieuwe leuke jurk lijkt het me wel leuk om daarnaartoe te gaan en een kijkje te nemen, maar kheb geen om voor niets te gaan. Ik ben voor de rest bog nooit in Marokkaanse winkeltjes geweest in Utrecht. Ik heb ook gehoord dat ze in Brussel hele mooie jurken hebben jah, maar jah ik woon in Rotterdam. Ik ben maar 1 x per jaar in belgie :maf2: . En dan nog niet eens naar de winkels, maar alleen familie :hihi:. Maar ik hoop dat er mensen zijn die daar weleens zijn geweest. Je hebt gelijk smaken verschillen zeker gelukkig.

Milatju
22-04-2006, 21:57
nee ze komt tog van hoofdorp???

MaRoCcInA
22-04-2006, 22:11

nee ze komt tog van hoofdorp??? :confused: Wollah? Ik dacht Utrecht!

lalla_salma2003
22-04-2006, 23:21
Ze komt uit Hoofddorp Groeten Salma.

WhiteRose
22-04-2006, 23:23
Indd ze komt uit Hoofddorp. Heb bij haar eens een mashAllah jeleba gekocht ben nu nog verliefd erop!

Jasmin2005
22-04-2006, 23:27
Vijfhuizen komt ze:-) Ze heeft een winkel aan huis. Suc6 verder

geheim
22-04-2006, 23:37
ohw jaaa waaaaaaaaaar!!! hoe kan ik weten welk adres etc etc

Bruidsjurk_1
22-04-2006, 23:42
foto's indien mogelijk!!!!!!!

silvanna
23-04-2006, 01:29
dames misschien rare vraag maar waar ligt hoofdorp??

smiley21
23-04-2006, 02:24
dames misschien rare vraag maar waar ligt hoofdorp?? Het eerste afslag voorbij Schiphol.

MaRoCcInA
23-04-2006, 13:10

up Up Up !!

TranQuility
30-04-2010, 23:45
Bedoelen jullie http://www.arabic-dress.nl/ ?

zwangerlicious
30-04-2010, 23:52
Mooie jurken maar ik vind ze heel erg duur.

Pagina's : [1] 2