Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wa doe je als n engerd in Beverwijk zijn nummer in de capuchon van je zjelleba stopt

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Miss_mandalinna
21-05-2003, 23:37

Ik was afgelopen zondag samen met mijn zus en kleine zusje gezellig naar beverwijk gegaan. Na een hele tijd botst in een keer een engerd tegen mij op. Toevallig stond hij later ergens met iemand te praten waar wij ook iemand stonden te groeten. Later begon hij me te volgen en in eens Riffia te praten, waar ik geen r**t van versta. Mohim hij ons maar volgen en volgen tot dat het irritant werd. Op een gegeven moment was mijn zus naar de wc (7achakou) en stonden ik en mijn zusje buiten op haar te wachten. Dus wat doet die freek, komt hij bij me staan en vraagt hij of ik getrouwd ben. Jakkkkkkkk. Na hem weer tegen gekomen te zijn, volgde hij me weer. Op een gegeven moment stond hij heeldicht bij me wat ik niet had gemerkt. Toen op eens vroeg mijn bange kleine zusje van bijna 12: Mandalinna heeft hij jou aan geraakt. Ik zei verbaasd nee en probeerde haar gerust te stellen. Daarna was hij verdwenen omdat mijn zus hard op begon te mompelen tegen hem. Na een tijdje lopen wilde ik mijn kab (capuchon) goed doen en voel ik er iets in. Ik zij al meteen tegen mijn zusje: leuk dat je propjes in mijn Kab stopt. Ik maak het propje open en wat ziet mijn OOG: een 06-nummer. Mohim wat zou jij doen: -bellen en uitschelden -het nummer aan iedereen uitdelen -het nummer weg gooien en er nix mee doen Let me know Liefs Mandalinna

Miss_mandalinna
21-05-2003, 23:41
niet in de trein op het raam schrijven met een leuke meisjes naam er achter :(

Miss_mandalinna
21-05-2003, 23:42
Thnx for the tip abdulhay ;)

abdel_nador
21-05-2003, 23:43
Origineel gepost door Miss_mandalinna niet in de trein op het raam schrijven met een leuke meisjes naam er achter :( nee dat doen kleine meisjes van 12 :D Sla hem op in je Tel meschien komt ie later van pas ;)

Miss_mandalinna
21-05-2003, 23:45

Agggg gatver dammu, krijg nog de rillingen als ik aan hem denk, denk liever aan ander echte mannu

Teaser
21-05-2003, 23:50
zet zijn nummer op het FORUM. IK BEN WEL GEINTERESSEERD IN HEM

Miss_mandalinna
21-05-2003, 23:51
Nee joh 7amdoe ALLAH was hendig, er zijn moeilijkere dingen in het leven. Maar wel ief dat ik een tip krijg van je hoor. Ik zie dat ik je naam verkeerd heb gespeld, Sorry

Miss_mandalinna
21-05-2003, 23:53
Gigigigigigi Ja tuurlijk ben je wel geinteresseerd That explains your name

mocromagic
21-05-2003, 23:56
ik zou zn nr door de wc spoelen.....en als ik em ooit nog tegen kom :kwaad: !!!!!!

Miss_mandalinna
21-05-2003, 23:58
Wel das niet te hopen dat ik hem nog tegen kom. Damn

mocromagic
22-05-2003, 00:01
als je hem weer tegen komt: :zweep:

MeSmOeMaAtJe
22-05-2003, 00:02
moet je dat hier op marokko.nl vragen wat je met zijn nummer moet doen...???..:confused: Sorry hoor maar ik vat hem echt niet..!!..:rolleyes: of wil je ons effe laten weten dat je ook sjans krijgt van jongens..:jammer:....:rolleyes:

Miss_mandalinna
22-05-2003, 00:03
jakkkkk zelfs da doe ik liever niet, maar ja als ik hem zie heb ik inderdaad geen keus :( Ma ja dan kan ik nog altijd mocromagic haar tip gebruiken. Thnx

Miss_mandalinna
22-05-2003, 00:04
Nee wilde alleen ff weten wat jullie zouden doen woe safi, zoveel sjans krijg ik namelijk niet ;)

MeSmOeMaAtJe
22-05-2003, 00:06

Origineel gepost door Abdelhay meisje had niks te doen dus d8 ze ze komt op yasmina een beetje haar verhaal vertellen niet zo besmoema doen he Ewa tjah k'ben gewoon een BeSmOeMa..!!..:p

Pagina's : [1] 2 3 4 5