Bekijk originele versie : worden jullieook welleens lastig gevallen over de telefoon
sihamkleuter
21-04-2006, 15:26
Het gaat dan niet om hijgerds.....
Maar om vriendinnen die je bellen, en vervolgesn 20 minuten non-stop kakelen:moe:
Als ze ophangt dan denk je bij jezelf, wat heeft ze nou eigenlijk allemaal gezegd:rolleyes:
Hoe gaan jullie daarmee om?
hahaha dat ken ik :maf:
ik word er gek van en vooral van mensen die 500 belminuten voor 2,50 hebben van telfort ofzoiets (die gelden dan alleen voor telfortnummers en huistelefoon)
als het 20 minuten waren was ik allang blij maar sommige scoren zelfs meer als een uur terwijl ik niets te vertellen heb (en hun ook niet) en waar ik al helemaal niet tegen kan is als een gesprek zo gaat:
tring tring
ik: ja hallo
andere kant: salamoelaikoem
ik: walikomsalam
andere kant: stilte
ik: alles goed
andere kant: jahoor en met jullie
ik: ook goed hamdulilah:
andere kant: stilte
pffffffffffffffffffffffffff moet ik gesprekstof verzinnen
maar de oplossing niet meer opnemen :ego:, mijn man wordt soms een beetje boos (niet letterlijk maar meer geiirteerd omdat die tel blijft rinkelen) als ik niet opneem hahaha maar ja dag ik ga niet uren kletsen met iemand die niets te doen heeft terwijl mijn kinderen de boel afbreken :ego:
miss_oujda_me
21-04-2006, 15:37
Als je merkt dat het gesprek geen wending heeft, dan moet je doen alsof je haar niet meer hoort..
Gewoon een paar keer, dan begrijpt ze de hint zeker..
Nee hoor grapje..
Praat er gewoon een keertje goed over..
Anders doe je net als de marokkaanse gezegde (elhadra 3liek ou elma3na 3la jartek)
Ik praat eigenlijk met jou, maar ik doe alsof ik het over mijn buurvrouw heb..
Strekte..
Ik heb namelijk andere stalkers en die zijn minder leuk..
ik ben zo'n vriendin die 20 minuten kakelt :o..............ik reis heel veel door heel Nl en dan verveel ik me onderweg vooral als ik alles al heb gelezen en dan ga ik bellen en soms gaat het werkelijk nergens over :hihi:
:o
MarriedWoman
21-04-2006, 15:51
Ik vind het wel gezellig die kwebbel tantes :maf2:
Mijn jongste zusje die is daar echt heel goed in en ze praat soms heel lang en heel snel achter elkaar door dat ik me afvraag of ze wel adem haalt :hihi:
tangiia1
21-04-2006, 16:03
ik ben dat zelf soms :o
nee..tot nu toe alleen maar gezellige dames aan de lijn :D
sihamkleuter
21-04-2006, 16:11
:lol:
nou deze kwebbeltante is ook wel lief hoor:o
Maar vaak belt ze me als ZIJ niks et doen heeft....
dan zit ze in de auto onderweg naar huis en zodra ze voor haar deur staat is het piep piep piep:rolleyes:
OemSoufian
21-04-2006, 16:15
Hahah ik bel je maar niet want kwebbelen kan ik als de beste.......
p.s. wanneer ben je weer in de buurt? dan gaan we een bakkie doen?
saadia29
21-04-2006, 16:25
:lol: :lol:
:engel:
sihamkleuter
21-04-2006, 16:26
Hahah ik bel je maar niet want kwebbelen kan ik als de beste.......
p.s. wanneer ben je weer in de buurt? dan gaan we een bakkie doen?
Gelukkig kom ik niet meer naar Leiden (niet persoonlijk bedoelt hoor;) )
jij mag mij altijd bellen:banana:
sihamkleuter
21-04-2006, 16:28
:lol: :lol:
:engel:
:rolleyes:
saadia29
21-04-2006, 16:42
Hé ik zit met een vraagje:
Is het over de telefoon, of door de telefoon :confused:
sihamkleuter
21-04-2006, 16:44
Hé ik zit met een vraagje:
Is het over de telefoon, of door de telefoon :confused:
Het is over de telefoon:moe:
ALs je zegt door de telefoon
Dan is telefoon het onderwerp. en word je door de telefoon lastiggevallen, en dat is niet zo,je wordt door een troela lastig gevallen over de telefoon:ego:
saadia29
21-04-2006, 16:46
Het is over de telefoon:moe:
ALs je zegt door de telefoon
Dan is telefoon het onderwerp. en word je door de telefoon lastiggevallen, en dat is niet zo,je wordt door een troela lastig gevallen over de telefoon:ego:
Kletskoek, het is over de vloer, omdat je er op loopt, het is door de telefoon omdat het via de bedrading gaat :rolleyes:
sihamkleuter
21-04-2006, 16:48
Kletskoek, het is over de vloer, omdat je er op loopt, het is door de telefoon omdat het via de bedrading gaat :rolleyes:
niet waar hbet is over de vloer omdat je erover heen loopt
maar als je zegt ik word door de telefoon lastiggevallen, dan valt de telefoon je lastig:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.