Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Who Stays?!

dinaatje
30-05-2002, 19:44

Selaam ya lmgarba en Co Ik lees hier allemaal verhaaltjes van mensen over de aankomende vakantie in Maroc. Allemaal ervaringen die zijn geweest en gaan komen. Deze jaar helaas niet voor mij :huil: Het lijkt alsof half Nederland op vakantie gaat, daarom ben ik zeer benieuwd welke Marocies dit jaar in dit kale kikkerlandje blijven. En wat zijn dan jullie plannen? Ewa marokkanen kom op met de reacties die mij uit mijn zelfmedelijden halen. :D kisses dinaatje :zwaai:

fatimab
30-05-2002, 19:48
Origineel gepost door dinaatje Selaam ya lmgarba en Co Ik lees hier allemaal verhaaltjes van mensen over de aankomende vakantie in Maroc. Allemaal ervaringen die zijn geweest en gaan komen. Deze jaar helaas niet voor mij :huil: Het lijkt alsof half Nederland op vakantie gaat, daarom ben ik zeer benieuwd welke Marocies dit jaar in dit kale kikkerlandje blijven. En wat zijn dan jullie plannen? Ewa marokkanen kom op met de reacties die mij uit mijn zelfmedelijden halen. :D kisses dinaatje :zwaai: Ik blijf ook en ben echt kwaad en ik verveel mij al op voorrrand!!! maar ik woon in belgiƫ!!! i'am going to miss alhoceima

zinalady
30-05-2002, 19:50
ahah ahhh meskiena...weetje wat ik neem je mee in mijn koffer deal? :p Nou ik twijfel nog...... omdat alsik deze zomer ga dan moet ik naar 2 plaatsen namelijk nador en marrakech en dat lijkt me heel tof maar ik wil hier ook gewoon lekker chillen en vakantie hebben maar jah ik zie wel!!! enne meid hier is het toch ook gezellig ofniet?!!! bye bye :zwaai:

dinaatje
30-05-2002, 19:55
Zinalady......please please doe een beetje lhasana en neem mij mee!!! IK draag wel je koffers voor, ik haal de drankjes als jij uitgeput op een terassje zit, ik draag de tassen als je inkopen hebt gedaan........oke?!!Een beetje lhasana fisabielah!!!! :D fatimab..............ja meid ik weet het.Misschien kunnen we iemand opwachten bij Schiphol hem of haar knock-out slaan en er dan vandoor gaan met de tickets? Het is maar een ideetje....... ;) kisses dinaatje :zwaai:

zinalady
30-05-2002, 19:58

hey weetje wat ik neem jullie allebei mee no big deal.... ik loop meestal toch al met een volle koffer dus mijn ouders zullen er niet van opkijken als ik dit jaar 2 koffers bij me heb heheh!!! nou lijkt me gezellig girls!!! :D :p ik kan in nador wel flink wat gezellig mensen gebruiken dussss your welcome haha

dinaatje
30-05-2002, 20:05
JA!!!!! ECHT WAAR!!!!!!!!!!!!!! ZINALADY I LOVE YOU GIRL!!!!! :Iluvu: aLLAH JNASRAK aLLAH JHAFDAK ALLAH NAJIEK ALLAH JSATREK LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU............... MAARRE...AHUM..........DATTE VAN DIE KOFFERS DRAGEN ENZ DAT HOEF IK TOCH NIET ECHT TE DOEN HE? :( kisses dinaatje :zwaai:

zinalady
30-05-2002, 20:07
hahha nee hoor girl....je moet er alleen maar ff in zitten hahaah that's it!!! en where gonna party!!!!

dinaatje
30-05-2002, 20:13
Oke dan........dat is geregeld!!! ;) Ya ma wat je allemaal aan een topic plaatsen kan overhouden............ :D Even denken wat wil ik nog meer........een bmw lijkt me wel wat....... Hoe zal ik die topic gaan noemen? Ik kan geen auto betalen? ja dat is wel een goeie... hihi He zinalady............we gaan toch ook langs Berkane? En langs Marrakech en langs.........weet je wat we hebben het later wel over mijn wensen. Want ik denk niet dat dat allemaal hier op past. ;) kisses dinaatje :zwaai:

dinaatje
31-05-2002, 22:27
Allatief zijn dit de enige marocies die over blijven?!! :eek: Jullie laten ons alleen achter met Lhollandien?!!! :kwaad: Klaar ikke mijn bed in en niet meer uitkomen tot naar zomer.... kisse dinaatje :zwaai:

Pipo_De_Clown
31-05-2002, 22:40
ik blijf potverd*mme ook :huil: Denk dat ik maar de hele zomer vakantie ga werken... gaat de tijd tenminste beetje snel en verdien je nog Doekoe$$ Laterss een zielige clown :huil:

shakira16
31-05-2002, 22:50
:huil: Ik blijf ook in Nederland (regenland) xxjes moi

dinaatje
31-05-2002, 22:56
iwa ja ik weet het is jammer voor jullie meiden.......maar ik ben toch blij dat er toch wat mensen blijven en niet ik alleen :D Hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Maar zijn de enigen die blijven alleen de meiden? De jongens hebben zeker genoeg gespaard.......en ze denken er niet over om wat met ons te delen ;) kisses dinaatje