Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saida, de gastvrouw van marokko.nl....

saidaaatje
21-05-2003, 21:53

Indien sommige leden hier denken, waar is ze gebleven...Saida heeft het momenteel erg druk met haar studie en zal daarom niet meer zo vaak on line komen..... Ik moest iedereen nog verder de groeten doen... :zwaai:

nour_el_3oejoen
21-05-2003, 22:06
ja..man zat ik net te denken..:D......................ik heb het ook druk..:huil:.....a 3ibaddallah ik moet shi 2000 pagina's lezen...:(...:maf2:

saidaaatje
21-05-2003, 22:08
ewa begin te lezen dan:D maar heb het ook druk met school...moet een f*** rapport gaan inleveren over 2 weken en ik word er helemaal lijp van...we zijn wel goed op weg, maar tis gewoon stress-werk...geen enkele leraar te bekennen als je zenodig hebt... oeff what a hard knock life:(

nour_el_3oejoen
21-05-2003, 22:11
ja..meid ik leef met je mee..:(.......................maar volgens mij ben ik er veel erger aan toe..........maar goed NO STRESS..voor mij..:D...:maf:..

saidaaatje
21-05-2003, 22:14

ik heb nu nog alles beetje onder controle...maar een week voor de deadline..hmm...you don't wanna know

_MaJesTeiT_
21-05-2003, 22:18
Origineel gepost door saidaaatje Indien sommige leden hier denken, waar is ze gebleven...Saida heeft het momenteel erg druk met haar studie en zal daarom niet meer zo vaak on line komen..... Ik moest iedereen nog verder de groeten doen... :zwaai: dankje meissie voor je boodschap.......ik moest er effe tussenuit en kijken hoe het met je gaat...... Hoe gaat het hier met mijn lieve leden, gaat alles naar wens........ :) Ik mis jullie Saidaaatje, Cina, SaraZena, Yasminne, Dutske, Mimi-tangouai, Soumaya1, Necromancer, Harlem69 en nog vele andere................. :( :( Ik ben de laatste tijd niet meer zo vaak online, komt onder andere druk bezig met studie en het leven dat je plosteling kan overkomen...........dat alles anders wordt dan je eigenlijk verwacht.....maar alhamdoelilah....... Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen, waar je ook maar bent van hier tot jouw lege eenzame kamertje....... :( Doe rustig aan iedereen en denk aan de ander en niet teveel aan jezelf voor iedereen een tip in deze keiharde wereldje, waar angst, pijn en verdriet dagelijks aan de gang zijn......... xxxxxxx van mij ;)

saidaaatje
21-05-2003, 22:33
Origineel gepost door Saida dankje meissie voor je boodschap.......ik moest er effe tussenuit en kijken hoe het met je gaat...... Hoe gaat het hier met mijn lieve leden, gaat alles naar wens........ :) Ik mis jullie Saidaaatje, Cina, SaraZena, Yasminne, Dutske, Mimi-tangouai, Soumaya1, Necromancer, Harlem69 en nog vele andere................. :( :( Ik ben de laatste tijd niet meer zo vaak online, komt onder andere druk bezig met studie en het leven dat je plosteling kan overkomen...........dat alles anders wordt dan je eigenlijk verwacht.....maar alhamdoelilah....... Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen, waar je ook maar bent van hier tot jouw lege eenzame kamertje....... :( Doe rustig aan iedereen en denk aan de ander en niet teveel aan jezelf voor iedereen een tip in deze keiharde wereldje, waar angst, pijn en verdriet dagelijks aan de gang zijn......... xxxxxxx van mij ;) sweety...kop op:D insha'allah komt alles goed....

_MaJesTeiT_
21-05-2003, 22:41
Origineel gepost door saidaaatje sweety...kop op:D insha'allah komt alles goed.... altijd en dat weet jij heel goed he........ ;)

saidaaatje
21-05-2003, 22:47
shukran meid......:) en je weet me te vinden he..