Bekijk originele versie : Waar trouwt en marokaanse vrouw/man het liefst mee.
rania1515
21-05-2003, 20:59
Er zijn veel marokaanse mannen die en vrouw uit marokko halen omdat de meest meiden van hier te veel vrijheid hebben zeggen de meeste.
En er zijn ook weer meiden die met jongens/mannen uit magreb trouwen omdat het of famillie is of omdat ze te snel geloofen in die marokaanen uit magreb en zei zijn maar op en ding uit en dat is en pasport.Maar je hoort ook wel eens dat en jongenman van Nederland en vrouw uit magreb haalt omdat de meeste meiden van hier geen maagd meer zijn.En dat en vrouw uit Nederland en man haalt uit magreb omdat zei zelf geen maagd meer is.
Wat vinden jullie? :) :zwaai:
miriammetje
21-05-2003, 21:02
salaam
ik wil persoonlijk eenman uit nederland..waarom ik den k dat die me meer in mijn waarde laat....en ook meer weet als jongens daar.....ook omdat ik bang ben om gebruikt te worden door moslims uit marokko...bv voor papieren of dergelijke.....ik ben een praktiserende moslima enhoop dat llah mij inshallah een praktiserende moslim brengt...ik hoop uit nederland maar het is mekteb
beslmma
rania1515
22-05-2003, 10:43
ik vind het leuk dat je gereageerd hebt op mijn bericht.
Ik ben het helemaal met jou eens.
Jongens die opgegroeid zijn in magreb zijn totaal anders dan die jongens die hier wonen.
Atlas_Gebergte
22-05-2003, 10:53
Salaam zuster Rania1515, zuster hier ben ik het niet met je eens meid. Ik zelf ben vorige jaar met een heel lieve, praktiserende moslim uit marokko getrouwd. Ik ben niet met hem getrouwd omdat ik niet maagd ben (uit jouw verhaal), maar omdat hij een goeie imaam heeft en goed in met de islam bezig is, dat is voor mij het belangrijkste, de jongens hier zijn niet allemaal heilig hoor, maar aan de islam word niet veel gedaan dat is heel jammer. En meid bij hem is het niet om dat paspoortje hoor, je hoort tegenwoordig alleen over dat, maar de positieve kanten willen jullie niet horen. Ik ben heel blij dat ik met hem ben getrouwd en ben heel gelukkig mee, ik kan geen betere iemand vinden hier. Dus meid kom met feiten en boor je moslimbroeders in marokko niet zo de grond in.
Wa Sallaam Alikoum
rania1515
22-05-2003, 10:56
je moet mij niet verkeerd begrijpen want zo bedoel ik het niet,maar de laatste tijd hoor je alleen maar van papier dat en maagd zus en zo.
Ik vroeg het me gewoon af wat men daar van vond ik ken zelf ook meiden die met en jongen/man uit magreb is getrouwd en zeer gelukkig zijn.Maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik ben blij dat je gereageerd hebt op mijn topic.
Me_Moi_Ana_ik
24-05-2003, 20:10
Ik trouw het liefst met een libanees.. en dat ga ik ook doen insha allah
:boogie:
ik wil een vrouw uit nederland, omdat hier alles makkelijk gaat.
en ik vind de meisjes hier tog wel beter.
maar uiteindelijk vind ik alle marokkaanse meisjes mooi.
rania1515
24-05-2003, 20:34
Ik vind dat iedereen zelf moet weten met wat voor persoon je later je leven mee wilt delen als iedereen maar gelukkig is.
Maar uit eindelijk gaat het toch om uiterlijk denk ik,dat speel en hele groote rol toch wel vinden jullie niet?
:zwaai:
rania1515
24-05-2003, 20:40
Ik denk dat niemand trouwt met en persoon dat heel lelijk is en ook alheeft die gene en fantastische innerlijk toch is dat en afknapper,denken jullie niet?
En alle meiden willen toch wel en jongen/man dat en mooie baan heeft z'n studie heeft afgerond er goed uit ziet en zich zelf goed verzorgt en weet wat de islam inhoudt en ook niet rookt.
En alle jongens willen toch wel en rustige meisje/vrouw dat slim is en zichzelf mooi aankleed ook en mooie baan heeft en nartuurlijk maagd is dat is zeer belangrijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.