Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik moet altijd huilen

Pagina's : [1] 2

LZN
20-04-2006, 19:28

Middenin een heftige discussie. Ik heb daar echt een hekel aan omdat ik het niet tegen kan houden en als teken van zwakte zie........... Ik vindt het hinderlijk....:confused: Tegenwoordig lig ik ook dagen ziek op bed en eet en slaap ik slecht na een heftige discussie,mijn leven is een zooitje :traan1:.

gandora
20-04-2006, 19:30
Middenin een heftige discussie. Ik heb daar echt een hekel aan omdat ik het niet tegen kan houden en als teken van zwakte zie........... Ik vindt het hinderlijk....:confused: Tegenwoordig lig ik ook dagen ziek op bed en eet en slaap ik slecht na een heftige discussie,mijn leven is een zooitje :traan1: Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem,ik raak ook zo emotioneel dat ik amper uit mijn woorden kan komen. :traan1:

powerfull
20-04-2006, 20:51
Ik heb echt van alles geprobeert om een manier te vinden om er vanaf te komen. Ik ben na alles wat ik me heb gemaakt in mijn leven ook een sterke zelfbewuste vrouw.Ik ben blij te horen dat er nog anderen zijn die dit ook als vervelend ervaren. hallo meid, Het feit dat je tijdens een discussie, emotioneel ben, is om het volgende reden. Je zal in je leven, heel wat meegemaakt hebben, je ben daardoor zeer gekwetst. Als persoon ben je zeer sterk geworden, maar daar en tegen ben je nog zeer emotioneel zwak. Dit houd tevens in dat je bv, omdat je er van baalt, dat je goede hulp kan zoeken, bv. een psycholoog, zo kan je je emoties goed onderdrukken en helemaal kwijt raken. Zelf weet ik niet waar je woon, stuur anders een pm. dan zal ik je de info geven.

oem_mujahid2
20-04-2006, 21:02
Ik huil ook heel snel bij alles....dat kan ik ook niet onderdrukken ik weet niet wat het is...

Alhocimatje
20-04-2006, 21:08

als het een discussie om ons geloof betreft, dan kan ik er ook wel wat van....ik kan het me zo aantrekken als iemand wat negatiefs zegt erover, ja dan kan ik ook wel janken...ik heb zoiets van als je ons geloof beledigt dan beledig je mij persoonlijk

seloua18
20-04-2006, 22:29
als het een discussie om ons geloof betreft, dan kan ik er ook wel wat van....ik kan het me zo aantrekken als iemand wat negatiefs zegt erover, ja dan kan ik ook wel janken...ik heb zoiets van als je ons geloof beledigt dan beledig je mij persoonlijk :goedzo: :kus:

Umm_3icha
20-04-2006, 22:32
Ik heb dat ook, elke keer er een discussie is ofzo dan begin'k keihard te wenen, en wil waar da ik een discussie me hebt vasthoude om me weer te kalmeren. Ik ga er nu voor naar een psycholoog en moet zeggen het doet met deugd om te praten (en daar MAG je wenen :))

powerfull
20-04-2006, 22:44
Ik heb dat ook, elke keer er een discussie is ofzo dan begin'k keihard te wenen, en wil waar da ik een discussie me hebt vasthoude om me weer te kalmeren. Ik ga er nu voor naar een psycholoog en moet zeggen het doet met deugd om te praten (en daar MAG je wenen :)) wat goed van je zeg. heeft het ook een reden gehad, waarom je zo emotioneel was bij een discussie, en het helpt toch zo een bezoek bij een psycholoog. zelf ben ik er 1 i.o. geloof mij ik heb genoeg gesproken en gezien. het heeft een verleden, waardoor je zo emotioneel ben, het voornaamste door je liefbare mensen. ben trots op je, ga zo door. ik adviseer, mensen dit te gaan doen, je zal hier nog sterker uitkomen ps. via je wg, kan dit bekostigd worden evt door je vezekeraar

Romainna
Ik huil als ik moslimzusters hier zie die elkaar afmaken om niets. En dan halen ze het geloof erbij alsof hen dat recht geeft om een andere mens te beledigen en te vernederen.

powerfull
Ik heb dat ook, elke keer er een discussie is ofzo dan begin'k keihard te wenen, en wil waar da ik een discussie me hebt vasthoude om me weer te kalmeren. Ik ga er nu voor naar een psycholoog en moet zeggen het doet met deugd om te praten (en daar MAG je wenen :)) wat goed van je zeg. heeft het ook een reden gehad, waarom je zo emotioneel was bij een discussie, en het helpt toch zo een bezoek bij een psycholoog. zelf ben ik er 1 i.o. geloof mij ik heb genoeg gesproken en gezien. het heeft een verleden, waardoor je zo emotioneel ben, het voornaamste door je liefbare mensen. ben trots op je, ga zo door. ik adviseer, mensen dit te gaan doen, je zal hier nog sterker uitkomen ps. via je wg, kan dit bekostigd worden evt door je vezekeraar

ouafaetoen
20-04-2006, 23:04
ik moet soms ook janken of als ik soms gewoon daaraan denk barst ik zomaar in janken uit en denk dan snel me tranen wegvegen voor iemand het ziet en denkt wat is dat voor een mogool huilen om iets wat er niet is tenminste zei zien het dan niet khair inschaallah zusters en dat we daar om huilen zegt wat om ons dat we ons geloof diep in ons hebben zitten en als ik discussies aanga dan huil ik niet ik huil achteraf tijdens zo een discussie kom ik heel sterk over maar dan ben ik dat ook op zo een moment

powerfull
20-04-2006, 23:04
Welke psychiater kan je aanbevelen, of gewoon verhuizen naar Mekka, inchallah!!! Waarom moet ik in behandeling voor iets waar ik zelf niets aan kan doen. Ik ben onschuldig. Ik wil alleen maar relaxed leven en relaxmensen om mij heen, leven en laten leven.:nijn: Ik wil je corrigeren, over het feit dat ik het over een psycholoog heb en niet over een psychiater, daar zitten een enorme verschillen. Ik adviseer een goede psycholoog, die hierbij een mens kan helpen. Bij een discussie in tranen vallen, hangt veel meer, dan alleen een traan. Als jij de keuze wil maken, door naar Mekka te gaan verhuizen, wil ik graag met je mee. Helaas niet iedereen kan dat betalen, en is er een middel waar wij mensen geestelijk in het positieve, te helpen. Ik beschuldig je niet, die waanzin, haal je zelf in je hoofd (misschien ook een behandeling nodig ;) ) Mensen willen ook in een gemoedelijke en rustige omgeving wonen, helaas niet iedereen heeft dat. mijn dank alvast voor je reactie

Umm_3icha
20-04-2006, 23:05
wat goed van je zeg. heeft het ook een reden gehad, waarom je zo emotioneel was bij een discussie, en het helpt toch zo een bezoek bij een psycholoog. zelf ben ik er 1 i.o. geloof mij ik heb genoeg gesproken en gezien. het heeft een verleden, waardoor je zo emotioneel ben, het voornaamste door je liefbare mensen. ben trots op je, ga zo door. ik adviseer, mensen dit te gaan doen, je zal hier nog sterker uitkomen ps. via je wg, kan dit bekostigd worden evt door je vezekeraar Ik weet echt niet waarom ik zo emotioneel werd. Mss omdat ik wist dat ik verkeerde dingen zei en daarom begon te huilen, echt weet het niet. En het is beter om te praten met iemand die niet zo dicht bij je staat en je de waarheid kan vertellen echt waar. Je gaat denken van gooh wat zit ik hier te doen, maar het is echt zaaaaaaaalig .. :) Ben jij psycholoog ? Waar ? In NL zeker, want ik vind het wel spijtig dat die van mij geen Moslima is .. Idd je komt er sterker en zelfzekerder uit ! Ps: en tis wel duur .. krijg er niets van terug

powerfull
20-04-2006, 23:09
Ik weet echt niet waarom ik zo emotioneel werd. Mss omdat ik wist dat ik verkeerde dingen zei en daarom begon te huilen, echt weet het niet. En het is beter om te praten met iemand die niet zo dicht bij je staat en je de waarheid kan vertellen echt waar. Je gaat denken van gooh wat zit ik hier te doen, maar het is echt zaaaaaaaalig .. :) Ben jij psycholoog ? Waar ? In NL zeker, want ik vind het wel spijtig dat die van mij geen Moslima is .. Idd je komt er sterker en zelfzekerder uit ! Ps: en tis wel duur .. krijg er niets van terug probeer via je werkgever of evt via je ziekenfonds weet natuurlijk niet in tot hoeverre je verzekerd ben sabr, lucht je hart, wij zijn een vertrouwens persoon.

Umm_3icha
20-04-2006, 23:19

probeer via je werkgever of evt via je ziekenfonds weet natuurlijk niet in tot hoeverre je verzekerd ben sabr, lucht je hart, wij zijn een vertrouwens persoon. Ga'k zeker eens doen, .. Idd en dat doet deugd om dat te weten, dat alles in vertrouwen gebeurt .. :)

Pagina's : [1] 2