Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie ooit gehuild....

Pagina's : [1] 2

loeloesch
21-05-2003, 19:16

Hebben jullie ooit gehuild ter wille van de islam?, ik heb gehuild toen ik las dat de Engel des Doods, toestemming vroeg aan onze profeet (vzmh), om zijn ziel te mogen nemen, dit heeft hij nooit bij iemand anders gedaan!! met andere woorden hij (vzmh) mocht zelf bepalen of hij zou sterven of niet, moet je nagaan hoeveel Allah van hem hield!!!!! :) .....ik voelde gewoon zoveel respect dat ik spontaan begon te huilen....:huil:....en jullie ook traantjes laten vallen?? :)

Fous
21-05-2003, 19:24
Ja de dag voordat ik de eerste keer mijn hoofdoek ging dragen. Het was een gesprek met mijn twee oudere zussen, mijn oudste is soenia met nigaab en al. Zij was ons aan het vertellen hoe mooi geloven is en ik realiseerde het toen voor de eerste keer. En toen vielen er wat traantjes ja...

loeloesch
21-05-2003, 19:25
Origineel gepost door flour Ja de dag voordat ik de eerste keer mijn hoofdoek ging dragen. Het was een gesprek met mijn twee oudere zussen, mijn oudste is soenia met nigaab en al. Zij was ons aan het vertellen hoe mooi geloven is en ik realiseerde het toen voor de eerste keer. En toen vielen er wat traantjes ja... aaaaaaah.......:traan2:

loeloesch
21-05-2003, 19:26
Origineel gepost door DeDichter De woorden van de islam zijn zachte woorden nog zachter dan de kussen waarop een mens zijn hoofd legt en waneer je ernaar luisterd dan zul je de tranen van je eigen golven in je hartje niet meer in bedwang niet kunnen houden want de liefde treedt dan op in je hartje voor die mooie woorden in je eigen ziel :) :eek: ..zo mooi!!!!... :verliefd: ..prachtig gewoon!..verzin je dat ter plekke??

chamalgirl
21-05-2003, 19:27

ik huil meestal als ik naar koran zit te luisteren(niet dat ik er iets van begrijp)maar gewoon die stem en de woorden van allah enz, echt prachtig.

Lady_moi
21-05-2003, 19:29
soms gewoon als ik koran lees

Fous
21-05-2003, 19:32
Als ik surat al rahman hoor of lees dan is het ook weer zo ver...

Lady_moi
21-05-2003, 19:34
jaa al rahman echt mooi

chamalgirl
21-05-2003, 19:36
he lady en flour.........begrijpen jullie dat dan?

loeloesch
21-05-2003, 19:37
Origineel gepost door DeDichter lieve meid hoe durf je zo iets tegen mij te zeggen !!! het zijn mijn woorden van mijn eigen hart en ter plekke zijn ze ook geboren in de diepte van mijn eigen liefdeshartje :) :o sorry hoor.... :D ....en wAllah mijn complimenten! ;)

loeloesch
21-05-2003, 19:38
Origineel gepost door lady_moi soms gewoon als ik koran lees ja ik heb ook een bandje waar de revkie begint te huilen, terwijl hij reciteerd, echt beautiful gewoon!!!!!!! Als je bij die bandje niet huilt heb je echt een hart van steen! Ik lig altijd in tranen!

minous21
21-05-2003, 20:19
Als ik de Koran lees...huil ik meestal!

Lady_moi
21-05-2003, 20:25
Origineel gepost door chamalgirl he lady en flour.........begrijpen jullie dat dan? Nee eigenlijk nie maar de klank is soms zo mooi en woorden worden soms herhaald klinkt echt mooi

Fous
21-05-2003, 22:34
Origineel gepost door chamalgirl he lady en flour.........begrijpen jullie dat dan? Ja, dat maakt het nog mooier :)

AVANT_GARDE
21-05-2003, 22:48

afgelopen week kreeg k bijna tranen in mn ogen...toen ik te horen kreeg dat een van mn 2 beste vrienden "poets bam", in een keer vertrokken was naar engeland zonder afscheid...totaal niets

Pagina's : [1] 2