Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kermis Roosendaal afgebroken na geweld

Pagina's : [1] 2 3 4 5

corrie2
20-04-2006, 15:19

http://frontpage.fok.nl/nieuws/64068 De voorjaarskermis op het Kadeplein in Roosendaal is voortijdig beëindigd. De exploitanten hebben besloten op te stappen vanwege aanhoudende misdragingen van jongeren. ''Ik heb niet eerder meegemaakt dat exploitanten zo massaal door jongeren worden geterroriseerd. Het is dramatisch dat we hiervoor moeten vluchten en het is een schande dat goedwillende burgers vandaag geen kermis meer kunnen vieren'', aldus één van de exploitanten vandaag in het regionale dagblad BN/DeStem. Tijdens de paasdagen was de sfeer al explosief te noemen en dinsdagavond werd het opnieuw onrustig. Vooral de eigenaar van de botsauto's moest het ontgelden. Er werd voor tienduizenden euro's schade aangericht en jongeren probeerden met dreigementen gratis muntjes te bemachtigen. Ook andere ondernemers werden de afgelopen dagen lastiggevallen. De politie zegt dat er tijdens de kermisperiode 's avonds twee keer agenten op het kermisterrein zijn geweest naar aanleiding van incidenten. Zaterdagavond zou er een groep van 50 man aan het vechten zijn geweest. Toen de politie ter plekke kwam was de boel echter al gesust. Maandagavond zou er door iemand met een fles zijn gegooid op het kermisterrein. Er is echter door niemand aangifte gedaan van de incidenten. Of het om buitenlandse jongeren gaat, weet de politie ook niet. ''Want dat hebben wij zelf niet kunnen constateren'', zegt een woordvoerder. Alsof het wat boeit of het om "buitenlandse" jongeren gaat of niet, het is gewoon schandalig dat jongeren zo doen en ik hoop dat ze snel in hun kraag gevat worden.

Vrekmar
20-04-2006, 15:57
Ahum eh, tsja immigratie lessen voor de toekomst, weet wie je binnen haalt/ Dit soort zaken houden verdonk en wilders stevig aan de politiek.:goedzo: Tijd dat Marco Pastors en Ronald Sørensen ff naar roosendaal komen/ „Maar het holt achteruit. Aan het weer ligt het niet. Dat is best redelijk. Beter weer hebben we dit voorjaar nog niet gehad. Door die incidenten mijden mensen de kermis.“ Volgens De Raden zijn het overwegend buitenlandse jongeren die voor problemen zorgen. Dat is ook het relaas van de eigenaar van de draaimolen. Hij is voor het eerst in Roosendaal en staat met zijn attractie schuin voor de botsauto’s. .

corrie2
20-04-2006, 16:01
Ahum eh, tsja immigratie lessen voor de toekomst, weet wie je binnen haalt/ Dit soort zaken houden verdonk en wilders stevig aan de politiek.:goedzo: Tijd dat Marco Pastors en Ronald Sørensen ff naar roosendaal komen/ Je trekt te snel conclusie's, het is namelijk helemaal niet bekend of het om mensen met een andere afkomst ging, voor hetzelfde geld zijn het gewoon oernederlandse ettertjes!!!

Vrekmar
20-04-2006, 16:05
Je trekt te snel conclusie's, het is namelijk helemaal niet bekend of het om mensen met een andere afkomst ging, voor hetzelfde geld zijn het gewoon oernederlandse ettertjes!!! Willen we wedden? Statiststisch gezien zit ik in de veilige hoek.:goedzo:

Marrakick
20-04-2006, 16:06

Je trekt te snel conclusie's, het is namelijk helemaal niet bekend of het om mensen met een andere afkomst ging, voor hetzelfde geld zijn het gewoon oernederlandse ettertjes!!! Ik heb vaak de groepen bij botsauto's zien staan: steeds dezelfde types. Allochtoon EN autochtoon. Stomme petjes op, luisteren naar MTV, in bezit van scooters. Willen stoer doen tegenover de meegesleepte breezahs -met en zonder hoofddoek-, intelligentieniveau VMBO-min, maar eerder nog afgebroken opleiding. Tja, het is een verloren en afgeschreven groep die de maatschappij heeft uitgekots. Maar wat moeten we er nu mee naast nieuwsitems over schrijven?

datisgeenstijl
20-04-2006, 16:14
Ik heb vaak de groepen bij botsauto's zien staan: steeds dezelfde types. Allochtoon EN autochtoon. Stomme petjes op, luisteren naar MTV, in bezit van scooters. Willen stoer doen tegenover de meegesleepte breezahs -met en zonder hoofddoek-, intelligentieniveau VMBO-min, maar eerder nog afgebroken opleiding. Tja, het is een verloren en afgeschreven groep die de maatschappij heeft uitgekots. Maar wat moeten we er nu mee naast nieuwsitems over schrijven? alleen vervelend dat de ouders van die onaangepasten doorgaan met het maken van onaangepaste kinderen.

Vrekmar
20-04-2006, 16:20
Ik heb vaak de groepen bij botsauto's zien staan: steeds dezelfde types. Allochtoon EN autochtoon. Stomme petjes op, luisteren naar MTV, in bezit van scooters. Willen stoer doen tegenover de meegesleepte breezahs -met en zonder hoofddoek-, intelligentieniveau VMBO-min, maar eerder nog afgebroken opleiding. Tja, het is een verloren en afgeschreven groep die de maatschappij heeft uitgekots. Maar wat moeten we er nu mee naast nieuwsitems over schrijven? Onzin, door de maatschappij uitgekotste mensen vind je in de blijf van mijn lijf huizen, de voedselbanken, in de goot en achter de geraniums. Deze allochtonen zijn hebberig en extreem gewelddadig. Zij kotsen de maatschappij uit.i.p.v. andersom. Het zijn mannetjes die door middel van geweld hun zin willen krijgen.:goedzo:

AlottaFagina
20-04-2006, 16:22
Ik heb vaak de groepen bij botsauto's zien staan: steeds dezelfde types. Allochtoon EN autochtoon. Stomme petjes op, luisteren naar MTV, in bezit van scooters. Willen stoer doen tegenover de meegesleepte breezahs -met en zonder hoofddoek-, intelligentieniveau VMBO-min, maar eerder nog afgebroken opleiding. Tja, het is een verloren en afgeschreven groep die de maatschappij heeft uitgekots. Maar wat moeten we er nu mee naast nieuwsitems over schrijven? Daarom heeft Vrekmar iets heel doms aangehaald, "weet wie je binnen haalt", dat gaat hier dus echt niet voor op. Ookal waren het enkel allochtonen, dan nog sla je de plank mis. W a n t W a t Wo r d t E r N o g B i n n e n g e h a a l d ? @Vrekmar, je hoeft je woorden maar lichtelijk uit te diepen en je weet dat je iets onzinnigs hebt gepost. Kijk voortaan verder dan je neus lang is. Maar goed, of het om buitenlanders gaat of niet, dat doet er in mijn ogen vrij weinig aan toe. Ik houd het liever op probleemjongeren en dat is niet rasgebonden.

Vrekmar
20-04-2006, 16:25
W a n t W a t Wo r d t E r N o g B i n n e n g e h a a l d ? @Vrekmar, je hoeft je woorden maar lichtelijk uit te diepen en je weet dat je iets onzinnigs hebt gepost. Kijk voortaan verder dan je neus lang is. Maar goed, of het om buitenlanders gaat of niet, dat doet er in mijn ogen vrij weinig aan toe. Ik houd het liever op probleemjongeren en dat is niet rasgebonden. Precies, de mensen die echt asiel nodig hebben komen nederland niet meer binnen. Met dank aan deze extreem gewelddadige en hebberige allochtonen. Hele wijken leggen ze plat, en daardoor heeft verdonk een punt kunnen maken.:goedzo:

AlottaFagina
20-04-2006, 16:26
Onzin, door de maatschappij uitgekotste mensen vind je in de blijf van mijn lijf huizen, de voedselbanken, in de goot en achter de geraniums. Deze allochtonen zijn hebberig en extreem gewelddadig. Zij kotsen de maatschappij uit.i.p.v. andersom. Het zijn mannetjes die door middel van geweld hun zin willen krijgen.:goedzo: Je moet eens leren inhoudelijk te reageren. Wat bedoel je met onzin, in welk opzicht ben jij het niet met hem eens ?

AlottaFagina
20-04-2006, 16:30
Precies, de mensen die echt asiel nodig hebben komen nederland niet meer binnen. Met dank aan deze extreem gewelddadige en hebberige allochtonen. Hele wijken leggen ze plat, en daardoor heeft verdonk een punt kunnen maken.:goedzo: Het is makkelijker om een zondebok aan te wijzen en daar je frustraties op te botvieren dan het echte probleem aan te pakken. Je zal wel een hele hoop persoonlijke issues hebben, dat je zo verbitterd overkomt. Maar goed, ga vooral verder. Ik schrap je wel even uit me lijstje serieuze discussiepartners, ik zal me verder niet aan je storen, ik hoop andersom wel. Grtz. een allochtoon

Vrekmar
20-04-2006, 16:30
Je moet eens leren inhoudelijk te reageren. Wat bedoel je met onzin, in welk opzicht ben jij het niet met hem eens ? Lezen vrouwtje, kun je best.:goedzo:

MooiRood
20-04-2006, 19:43
Vervelend voor geldprobleem-jongeren is, dat een ritje in een attractie een vermogen kost. Wat overigens niet naar de exploitant gaat maar naar de exorbitant hoge belasting op vermaak die her en der wordt geheven. Niet dat ze daarom de zooi moeten slopen natuurlijk... maar iets dat mensen bij elkaar brengt zoals Kermis zou eigenlijk subsidie moeten krijgen i.p.v. worden uitgebuit.

smitju
20-04-2006, 21:06
Triest hoor dat soort mensen. (die jongeren die zich misdragen hebben. :()

amira00
20-04-2006, 22:15

PFf slaat gewoon Nergens OP .. !!! Altijd moeten de Allochtonen het weer ontgelden!!! Ik zal jou een wat vertellen.. meneertje... Ken zat onaangepaste HOLLANDERS die er een zooitje van maken...!!! Maar daar hoor je mij ook niet over klagen noch de Media. Dat laat ik namelijk over aan de Overheid..!! Betaal niks voor niks belastingcenten... ... .... .... ... En NOgmaals... Voel mij meer Hollander.. dan de Hollanders hier in Nederland!!! Dus met andere woorden... Niet '' de allochtoon'' hoort zich te gedragen maar ook de Autochtoon!

Pagina's : [1] 2 3 4 5