Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mexicaanse priester hakt minnares in mootjes

Pagina's : [1] 2 3

Mister1979
20-04-2006, 12:32

Mexicaanse priester hakt minnares in mootjes Uitgegeven op donderdag 20 april 2006 om 12:26:34 print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend (Novum/AP) - Een Mexicaanse priester heeft bekend na de paasmis zijn 22-jarige, zwangere minnares te hebben gewurgd en haar lichaam met een keukenmes in stukken te hebben gesneden. Dat heeft het Mexicaanse openbaar ministerie woensdag bekendgemaakt. De 42-jarige priester Cesar Torres vermoordde Veronica Andrade Salinas in zijn parochie Nezahualcoyotl, een voorstad van Mexico-stad. Na de paasmis was Salinas naar de priester toegestapt om hem te vertellen dat ze in verwachting was en dat ze geld nodig had. Het stel raakte daarop verwikkeld in een handgemeen dat uitmondde in de dood van Salinas. Torres nam haar lichaam mee naar de badkamer, onthoofdde haar en sneed vervolgens het lichaam in stukken. De delen van het lichaam van de jonge vrouw verpakte de priester in plastic tassen, die hij dumpte op een nabijgelegen begraafplaats. Volgens het OM had Torres al jaren een relatie met Salinas en hebben ze een 18 maanden oude dochter. Het is onduidelijk of Torres ook verantwoordelijk was voor haar laatste zwangerschap. [Copyright 2006, Novum] http://www.nieuws.nl/213808/Mexicaanse_priester_hakt_minnares_in_mootjes

Einherjer
20-04-2006, 12:35
Mexicaanse priester hakt minnares in mootjes Uitgegeven op donderdag 20 april 2006 om 12:26:34 print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend (Novum/AP) - Een Mexicaanse priester heeft bekend na de paasmis zijn 22-jarige, zwangere minnares te hebben gewurgd en haar lichaam met een keukenmes in stukken te hebben gesneden. Dat heeft het Mexicaanse openbaar ministerie woensdag bekendgemaakt. De 42-jarige priester Cesar Torres vermoordde Veronica Andrade Salinas in zijn parochie Nezahualcoyotl, een voorstad van Mexico-stad. Na de paasmis was Salinas naar de priester toegestapt om hem te vertellen dat ze in verwachting was en dat ze geld nodig had. Het stel raakte daarop verwikkeld in een handgemeen dat uitmondde in de dood van Salinas. Torres nam haar lichaam mee naar de badkamer, onthoofdde haar en sneed vervolgens het lichaam in stukken. De delen van het lichaam van de jonge vrouw verpakte de priester in plastic tassen, die hij dumpte op een nabijgelegen begraafplaats. Volgens het OM had Torres al jaren een relatie met Salinas en hebben ze een 18 maanden oude dochter. Het is onduidelijk of Torres ook verantwoordelijk was voor haar laatste zwangerschap. [Copyright 2006, Novum] http://www.nieuws.nl/213808/Mexicaanse_priester_hakt_minnares_in_mootjes Wat een zieke geest.:maf2: wel de lusten..niet de lasten.Gelijk opknopen die gast.:goedzo:

led_zeppelin
20-04-2006, 12:41
Ziekjes

trisinti
20-04-2006, 12:44
:maf: gatverdamme he..allebei zondaars, wel zielig voor dat dochtertje

dirkboy
20-04-2006, 12:48

nou, lekker zeg , dat christendom van jullie.... het wordt alsmaar leuker. weer een onschuldige dood door het christendom

led_zeppelin
20-04-2006, 12:53
hahaha, ik zat erop te wachten.

trisinti
20-04-2006, 13:38
In iedergeval heeft hij gewacht na de feestdagen

Islamist
20-04-2006, 13:42
Het christendom = vrede. :maf:

trisinti
20-04-2006, 13:47
Het christendom = vrede. :maf: sommige mensen vatten het anders op..zoals moslims dat ook doen..ik zal het maar zeggen voordat een betweter dat hier komt roepen:D

Oesjen
20-04-2006, 13:59
Goh wat een vredelievend geloof is het christendom zeg. Wat heb ik een hekel gekregen aan priesters. Zoveel kinderen en baby's zijn verkracht door deze vervloekte priesters en nu gaan ze ook nog zwangere vrouwen vermoorden ?. Deze priester hoort gekruisigd te worden en daarna levend in de fik steken..

Blade20
20-04-2006, 14:34
Mwa, laat ik als eerste mijn afschuw uitspreken over deze daad en de familie en vrienden van de overledene (c.q. vermoordde in dit geval) mijn steunbetuiging geven. Ookal zullen ze dat vanuit hier natuurlijk niet echt mee krijgen. Zoals relatief gebruikelijk is, is religie weer de grondslag voor deze wandaad. Het gebrek aan normen en waarden, of de bevoorrechte positie door bijvoorbeeld religie zijn relatief vaak (bijna altijd) de reden voor wangedrag. In dit geval was het een Christenlijke priester die (per ongeluk dat wel) zijn minnares vermoorde (iets wat hij niet mag hebben, nog erger omdat ze zwanger was, waarschijnlijk van hem). Maar zoals reeds te lezen was doet dit zich niet alleen voor in het Christendom, maar ook in de Islam. In dit geval werd het enkel verhuld en niet goedgepraat, alhoewel dat ook vaak gebeurt, vaak met verwijzingen naar de Bijbel (dat gebeurt minder omdat het boek niet als heilig wordt beschouwt) of bij Islamieten naar de Koran (het boek is heilig en dus tegenspreken is heiligschennis) Het gebeurt natuurlijk ook in de randstad door gebrek aan normen en waarden, ook dat is fout, maar staat los van het al dan niet volgen van een religie.

Marrakick
20-04-2006, 15:40
Toch vind ik niet dat je dit mag doen. Het verschil is te groot. Een priester is immers, in tegenstelling tot een imam, een gestudeerd man met een gedegen opleiding.

Gordon
20-04-2006, 15:47
Toch vind ik niet dat je dit mag doen. Het verschil is te groot. Een priester is immers, in tegenstelling tot een imam, een gestudeerd man met een gedegen opleiding. Een gestudeerd man met een gedegen opleiding die vervolgens wel zijn 22-jarige vriendin in stukjes hakt, nota bene zwanger van zijn kind. Een heel groot verschil inderdaad tussen een imam en een priester.

aplat
20-04-2006, 16:26
hahaha, ik zat erop te wachten. :hihi: Ja , voorspelbaar als altijd.

meneerzakelijk
20-04-2006, 16:35

Wat een zieke geest.:maf2: wel de lusten..niet de lasten.Gelijk opknopen die gast.:goedzo: :(

Pagina's : [1] 2 3