Bekijk originele versie : Strand?
SoulDiva
21-05-2003, 17:40
Wat doen jullie meisjes aan als jullie naar de strand van Maroc gaan?
Ik bedoel dan als jullie er met je vader daar zijn,vroeger deed ik altijd badpak aan,ma nu short en spaghettibloesje,ik moet me ook wel schamen eh.Meh,krijgen jullie ook geen zenuwe van die jongens daar :kwaad: die zitten zo te geilen naar u,dan krijg ik helemaal geen zin om daar te zijn,wa klootzakken
www.looknmeet.be/esmarokina (http://www.looknmeet.be/esmarokina)
camiliaa
21-05-2003, 17:45
wat????
yasminne
21-05-2003, 17:50
Sorry meid, maar kan het echt niet lezen.
Doet pijn aan de ogen, verander eens de lettertype!
Origineel gepost door yasminne
Sorry meid, maar kan het echt niet lezen.
Doet pijn aan de ogen, verander eens de lettertype!
selecteer het , dan kun je het beter lezen!!!!
EN ANTWOORD OP JE VRAAG , IK GA NIET NAAR HET STRAND!!!, VROEGER WEL MAAR NU NIET MEER!!!! :zwaai:
ik ga wel naar t strand, trek me niks aan van die jongens! ga lekker met mijn ouders of met familie dus .en zolang je er heel luchtig over doet en laat merken dat je geen aandacht voor ze hebt dan haken ze toch wel af.
en wat ik aan doe ja een bikini, maar ligt er net aan waar ik naar toe ga maar ik hou t wel netjes!
groetjes
laylatoelkader
21-05-2003, 23:00
strand is haraam
SaraZena
21-05-2003, 23:22
Origineel gepost door laylatoelkader
strand is haraam
?????????????????????????????????
geen bla praten aub!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door SoulDiva
Wat doen jullie meisjes aan als jullie naar de strand van Maroc gaan?
Ik bedoel dan als jullie er met je vader daar zijn,vroeger deed ik altijd badpak aan,ma nu short en spaghettibloesje,ik moet me ook wel schamen eh.Meh,krijgen jullie ook geen zenuwe van die jongens daar :kwaad: die zitten zo te geilen naar u,dan krijg ik helemaal geen zin om daar te zijn,wa klootzakken
www.looknmeet.be/esmarokina (http://www.looknmeet.be/esmarokina)
Hoe maak je een spaghettibloesje?? :D
karima001
22-05-2003, 20:20
nOU IK GA DUS ECHT GEEN BIKINI DRAGEN HE OP HET STRAND
tEN EERSTE BEN IK NOG ALTIJD EEN MOSLIMA
TEN TWEEDE HOEFT NIET IEDEREEN MIJN LICHAAM TE ZIEN, KAN JE NET ZO GOED NAAKT LOPEN VIND IK.
VROEGER DEED IK HET WEL IN EEN BADPAK LOPEN MAAR TOEN WAS IK NOG JONG, 10 OF 11 MAAR IK DRAAG NU OOK GEWOON EEN SHORT MET EEN TRUITJE ERBOVEN EN MIJN BADPAK ERONDER.
bIJ DE ZWEMBADEN WAAR ALLEEN VROUWEN KOMEN DRAAG IK WEL GEWOON EEN BIKINI OF BADPAK MAAR NIET WAAR MANNEN EN MIJN VADER ENZO BIJ ZIJN.
lIEFS KARIMA
maghrebgirl20
25-05-2003, 17:25
Origineel gepost door karima001
nOU IK GA DUS ECHT GEEN BIKINI DRAGEN HE OP HET STRAND
tEN EERSTE BEN IK NOG ALTIJD EEN MOSLIMA
TEN TWEEDE HOEFT NIET IEDEREEN MIJN LICHAAM TE ZIEN, KAN JE NET ZO GOED NAAKT LOPEN VIND IK.
VROEGER DEED IK HET WEL IN EEN BADPAK LOPEN MAAR TOEN WAS IK NOG JONG, 10 OF 11 MAAR IK DRAAG NU OOK GEWOON EEN SHORT MET EEN TRUITJE ERBOVEN EN MIJN BADPAK ERONDER.
bIJ DE ZWEMBADEN WAAR ALLEEN VROUWEN KOMEN DRAAG IK WEL GEWOON EEN BIKINI OF BADPAK MAAR NIET WAAR MANNEN EN MIJN VADER ENZO BIJ ZIJN.
lIEFS KARIMA
precies, het strand is zeker niet haraam, maar ik ga echt niet in een bikini of badpak rondrennen, als er ook mannen zijn.
trouwens ik zou me doodschamen met mn vader erbij
KARIMA001 je hebt groot gelijk ik deed dat ook vroeger tot mijn 11 in een badpak.Nu draag ik ook gewoon een kort broekje met mijn badpak eronder en een zwart hemdje anders doorschijnd het.Maar nu vind ik dat niet meer kunnen.En zeker niet waar je vader bij is.Ik zou me doodschamen.En laat staan die andere mannen die daar rondlopen die komen maar voor 1ding en dat is kijken naar vrouwen,die daar halfnaakt rondlopen.Ik heb veel dingen gezien op het strand is gewoon niet mormaal.Je kan nog niet eens rustig met je familie naar het strand gaan.
Maar ja iedereen denkt er anders over.Als zei zich er goed invoelen om in een bikini rond te lopen dan is dat maar zo.
baslama.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.