Bekijk originele versie : Ik Haaaaaaaaat Haren!!!!!
Madame_Bouyach
20-04-2006, 09:37
Ik zou heel gelukkig zijn als ik een haarloos lichaam had...maar helaas dat heb ik niet! Ik zou meer van het leven genieten en ervan houden als ik een haarloos lichaam had...maar helaas dat heb ik niet! Ik zou meer zelfverzekerder zijn als ik een haarloos lichaam had....maar helaas dat heb ik niet! Ewa jah het leven is niet altijd makkelijk heh!!!! MIJN WENS IS DAT IK VAN DIT HAAR AFKOM DAT ME LEVEN VERPEST!!!!!!! Zodat ik weer kan lachen....en van het leven genieten! boesa een wanhopige mooiemeid die verpest is door overbeharing!!! xxx
Magrebia
20-04-2006, 09:39
is het zo erg?
Madame_Bouyach
20-04-2006, 09:40
Heeeeeeel En Heeeel Erg Jah!!!
mmh das minder... misschien kun je de haartjes laten laseren?
Houbi_hind
20-04-2006, 09:46
Heeeeeeel En Heeeel Erg Jah!!!
Hier heb je nog 1..
Madame_Bouyach
20-04-2006, 10:01
Hier heb je nog 1.. heb jij er ook last van?
Madame_Bouyach
20-04-2006, 10:02
mmh das minder... misschien kun je de haartjes laten laseren? weet je wel hoeveel dat bijelkaar gaat kosten.... duizenden euros meid
La_Tangeroise
20-04-2006, 10:09
harsen?
Houbi_hind
20-04-2006, 10:51
heb jij er ook last van?
Jazeker..
Toen ik jong was..had ik helemaal niks ..ik had echt een babyhuidje..maar naarmate ik ouder werd..kreeg ik steeds meer last van lichte overbeharing op me lichaam..persoonlijk vind ik het lelijk...maar ik heb het op een gegeven moment gewoon geaccepteerd..
Madame_Bouyach
20-04-2006, 12:25
Jazeker..
Toen ik jong was..had ik helemaal niks ..ik had echt een babyhuidje..maar naarmate ik ouder werd..kreeg ik steeds meer last van lichte overbeharing op me lichaam..persoonlijk vind ik het lelijk...maar ik heb het op een gegeven moment gewoon geaccepteerd.. Ja precies bij mij ook toen k klein was had niks.... het begon rond de pubertijd bij mij... maar k kan het niet accepteren!!!! NOOOOOIIIITTT!!!!
Houbi_hind
20-04-2006, 12:40
Ja precies bij mij ook toen k klein was had niks.... het begon rond de pubertijd bij mij... maar k kan het niet accepteren!!!! NOOOOOIIIITTT!!!!
Heb je ook op je gezicht...of alleen op je lichaam..
asmae_tetouani
20-04-2006, 12:42
ik heb niks.. niet op me benen niks.. :o
weet je wel hoeveel dat bijelkaar gaat kosten.... duizenden euros meid
als je goed verzekerd bent en er echt last van hebt,word het vergoed heb ik gehoord..misschien kan je het even navragen bij je huisarts...
je moet goed sparen en dan laten laseren misschien....:(
moegenboesh
20-04-2006, 13:28
hier nog 1!!
enne ben bezig met laseren...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.