Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Vriend Steelt, Wat Kan Ik Er Aan Doen ????

Pagina's : [1] 2 3

solida
21-05-2003, 16:27

MIJN VRIEND STEELT EN HIJ BELOOFD ME ELKE DAG OM TE STOPPEN ? MAAR HIJ DOET HET NIET !!!!!! HIJ HEEFT EEN KEER GEPROBEERT MAAR HIJ HEEFT HET MAAR 1 DAG VOLGEHOUDEN . WAT MOET IK NOU MET HEM DOEN ????

brussel
21-05-2003, 16:46
dumpen meid waar wacht je nog op voor je straks medeplichtig bent. vandaag zijn het kleine dingen, morgen grote zaakjes.

camiliaa
21-05-2003, 17:47
handjes afhakken is ie al op zn bek gegaan? (politie of in de cel?)

yasminne
21-05-2003, 17:51
Haal eens een sorat erbij, en zeg hem wat de gevolgen zullen zijn als je steelt. Misschien dat hij zich dan realiseert dat het niet kan.

solida
21-05-2003, 19:42

JAH ME VRIEND HEEFT AL EEN PAAR KEER VAST GEZETEN . EN IK HEB AL VAN ALLES GEPROBEERT OM HEM TE STOPPEN ZELF SORAATS HELPEN NIET . HIJ IS VERSLAAFT EN DAT ZEGT IE ZELF OOK. IK KAN DE STAP NU NOG NIET NEEMEN OM HEM TE VERLAATEN HET LIEFTS ZOU IK AFSTAND VAN HEM NEMEN MAAR DAAR HOU IK TE VEEL VAN HEM ?? WOLAH MEE IK WEET WAT IK MOET DOEN . IK GA DERAAN KAPOT ELKE NACHT WEER IN SPANING OF HIJ NIET DOOD GEREDEN VAN ZE 180 OF VERMOORD DOOR DIE GENE DIE HEM BETRAPT. OF DAT HIJ VAST ZIT ELKE NACHT KAN IK NIET SLAAPEN EN WACHT IK OF TOT HIJ THUIS KOMT. HIJ WIL ZELF OOK STOPPEN MAAR HIJ KAN HET GEWOON NIET !!

omaymaa
21-05-2003, 21:47
Origineel gepost door yasminne Haal eens een sorat erbij, en zeg hem wat de gevolgen zullen zijn als je steelt. Misschien dat hij zich dan realiseert dat het niet kan. PROBEER DIT ENS KEER, MISSCHIEN HELPT HET!!!!!!!!!!!!!!!! :)

farah77
21-05-2003, 22:36
gewoon niet accepteren en hem erop blijven wijzen dat je er erg op tegen bent, anders moet je gewoon met m kappen, als hij toch niet wil luisteren! denk aan je toekomst meid!!!!!!!!!! groetjes en sterkte

Oheba24
21-05-2003, 22:45
ook als is het makkelijker gezegd dan gedaan, maar hij is het niet waard, dumpen, als je nu al zorgen hebt, hoe moet het later???

divalatifa
22-05-2003, 16:56
ik kan je geen advies geven sorry, ik kan makkelijk praten en zeggen dat je hem moet dumpen maar dat kan je dus niet. Ik zou persoonlijk niet eens vallen voor zo iemand, wat een afknapper zeg!!! een dief......wat moet je daarmee??

Najiha
22-05-2003, 17:13
Origineel gepost door divalatifa ik kan je geen advies geven sorry, ik kan makkelijk praten en zeggen dat je hem moet dumpen maar dat kan je dus niet. Ik zou persoonlijk niet eens vallen voor zo iemand, wat een afknapper zeg!!! een dief......wat moet je daarmee?? Precies ik zou eerder walgen van zo'n iemand geld verdienen door haram dingen te doen :zwaai:

meryema
22-05-2003, 17:39
DUMPEN TAZZZZZ dat je nog bij hem blijft

salouanadoria
22-05-2003, 17:46
Meid, dump hem want wie hoe diep je in de problemen kunt raken met hem.....lahyester!! En misschien kom je iemand die je meer waard is dan hij.

Najiha
22-05-2003, 18:22
Origineel gepost door meryema dat je nog bij hem blijft Sommige meiden zijn zo wanhopig of moet ik zeggen verblind door de neppe liefde :rolleyes:

solida
22-05-2003, 18:27
Origineel gepost door Najiha Sommige meiden zijn zo wanhopig of moet ik zeggen verblind door de neppe liefde :rolleyes: ik ben niet verblind maar ik ben al 8maanden met hem en ik wil hem er liever vanaf helpen dan dat ik hem verlaat . En het is geen neppe liefde , bijna elke marokaanse jongen is verslaaft aan steelen . ik hou van hem en dan verlaat je hem niet zo maar !! Hij kan niet zomaar stoppen zelf niet voor ze moeder !

mayanummer1
22-05-2003, 18:43

Geef hem aan bij de politie!

Pagina's : [1] 2 3