Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!1

Pagina's : [1] 2 3

LZN
21-05-2003, 16:14

en maar commentaar hebben dat wij dik, dun, lelijk, dikke **** hebben, kleine borsten hebben, grote neus enz maar jullie mannen zijn ook niet moeders mooiste. Ik heb genoeg jongens gezien die lelijk zijn en zeggen dat ze knap zijn. Een lachertje. Liep op straat en zag die jongen an de achterkant ik dacht mmmm ziet er goed uit van achteren maar die jongen draaide zich om en hij was toch lelijk. Ik wil hier mee zeggen dat niet "alle" meisjes lelijk zijn. jullie jongens (sommigen) zijn ook niet de knapsten.

loeloesch
21-05-2003, 16:20
Origineel gepost door thement en maar commentaar hebben dat wij dik, dun, lelijk, dikke **** hebben, kleine borsten hebben, grote neus enz maar jullie mannen zijn ook niet moeders mooiste. Ik heb genoeg jongens gezien die lelijk zijn en zeggen dat ze knap zijn. Een lachertje. Liep op straat en zag die jongen an de achterkant ik dacht mmmm ziet er goed uit van achteren maar die jongen draaide zich om en hij was toch lelijk. Ik wil hier mee zeggen dat niet "alle" meisjes lelijk zijn. jullie jongens (sommigen) zijn ook niet de knapsten :hihi:

babyboy
21-05-2003, 17:07
klopt, want ik ben ook lelijk :stout:

esmaatjuuh
21-05-2003, 17:23
Ik ben Ontiegelijk Lelijk!!!! niet Om naar Te Kijken... :maf:

babyboy
21-05-2003, 17:25

Ook al ben ik lelijk, ik kan er mee om gaan alleen ik wordt nog gepest om mijn sproeten. en naast die sproten, ook nog puisten. daarnaast nog een hoektand die uitsteekt.

esmaatjuuh
21-05-2003, 17:45
:o ik Heb 1 blauwe oog...1 zwarte ik ben heeeeeeeeeel bleek... ik heb shi wratten...:schreeuw: Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Kort... 1.45 Meter Wil Je Me nog Zien Gulay... :maf: :hihi:

semir
21-05-2003, 18:02
wat zeur je man? mij hele gebit bestaat uit uitstekende hoektanden, en ja er groeit haar op mijn lippen? mijn voorhoofd is net als riff, door puisten? en ik heb een rooie hanekam? vind je me geen lekkertje;)

esmaatjuuh
21-05-2003, 18:04
:Iluvu: Damzzzzzzzzzzz

semir
21-05-2003, 18:05
owwwwwwwww, behave

esmaatjuuh
21-05-2003, 18:06
Tbarkallah... :maf:

miriammetje
21-05-2003, 18:07
Origineel gepost door sweet_boyyy klopt, want ik ben ook lelijk :stout: wajooow ahahahhahaah ik lach me doodom jou1!! en niemand is lelijk allah heeft ieder zo geschapen!!!!je beledigt allah niet die persoon.... :rolleyes:

babyboy
21-05-2003, 18:07
ik ben pas een lekkrtje met sikje op mijn neus

rania1515
22-05-2003, 10:50
Je hebt op de wereld allerlei verschillende mensen je hebt knappe en lelijke,dikke en dunne. Het is maar waar men opvalt. Iedereen heeft z'n eigen smaak.

Soefy
22-05-2003, 10:53
Origineel gepost door thement en maar commentaar hebben dat wij dik, dun, lelijk, dikke **** hebben, kleine borsten hebben, grote neus enz maar jullie mannen zijn ook niet moeders mooiste. Ik heb genoeg jongens gezien die lelijk zijn en zeggen dat ze knap zijn. Een lachertje. Liep op straat en zag die jongen an de achterkant ik dacht mmmm ziet er goed uit van achteren maar die jongen draaide zich om en hij was toch lelijk. Ik wil hier mee zeggen dat niet "alle" meisjes lelijk zijn. jullie jongens (sommigen) zijn ook niet de knapsten :hihi: en ik ben de lelijkste van allemaal :ego: ;) :zwaai:

Lady_moi
23-05-2003, 19:01

ik ben minder mooi dan de anderen en iedereen mag dat weten I dont care :ego:

Pagina's : [1] 2 3