Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jullie voelen jullie voel te snel aangevallen...

Pagina's : [1] 2

loeloesch
21-05-2003, 16:10

Sommigen hier voelen zich hier veel te snel aangevallen, het is maar een vorm van tijdbesteding hoor, jullie nemen alles hier veel te serieus op.... :( ..ik krijg zo vaak comentaar..."dat hoor je niet te zeggen, of dat mag niet, of zelfs onnodig ruzie uitlokken, terwijl ik dacht dat marokko.nl bedoeld was om lekker gezellig te doen met marokkanen onder elkaar..... :confused: ....blijkbaar niet.... :( En het is niet bedoeld voor mensen die alleen op marokko surfen voor de lol.....alleen voor de lichtgeraakte persoontjes...:ego:....ik word er helemaal droevig van.... :( .......nee joh gein maar wel ies aan jullie problemen doen.... :D .

loeloesch
21-05-2003, 16:31
nu opeens voelt niemand zich aangesproken.....:ego:

Fous
21-05-2003, 16:38
Cum grano sali zeg ik maar altijd...Niets persoonlijk nemen :D

Fauzia
21-05-2003, 16:41
Mensen het is maar internet. :D :zwaai:

jazia
21-05-2003, 16:48

Origineel gepost door loeloesch Sommigen hier voelen zich hier veel te snel aangevallen, het is maar een vorm van tijdbesteding hoor, jullie nemen alles hier veel te serieus op.... :( ..ik krijg zo vaak comentaar..."dat hoor je niet te zeggen, of dat mag niet, of zelfs onnodig ruzie uitlokken, terwijl ik dacht dat marokko.nl bedoeld was om lekker gezellig te doen met marokkanen onder elkaar..... :confused: ....blijkbaar niet.... :( En het is niet bedoeld voor mensen die alleen op marokko surfen voor de lol.....alleen voor de lichtgeraakte persoontjes...:ego:....ik word er helemaal droevig van.... :( .......nee joh gein maar wel ies aan jullie problemen doen.... :D . weer zo'n domme topic>>> ik begrijp best dat jij veel tijd te besteden hebt aan onzinnige dingen, maar val ons niet daarmee lastig wil je?

loeloesch
21-05-2003, 17:02
Origineel gepost door jazia weer zo'n domme topic>>> ik begrijp best dat jij veel tijd te besteden hebt aan onzinnige dingen, maar val ons niet daarmee lastig wil je? misschien dat je nog iets van Fauzia kunt leren want jij neemt dit echt veel te serieus... :rolleyes: ...en als je zegma geen tijd hebt voor "onzinnige" dingen, neem dan ook niet de tijd om op mij te reageren.....anders ga ik me nog vereerd voelen.... :)

Onslaught
21-05-2003, 17:02
nope iedereen doent mijs tyle na is ook niet leuk, ik kwam hier als iemand die zicht uite hier en sind dien zag ik bepaalde dingen als grap en sommig serieus zoals islam en ander dingen maar klethoekje schelde ik als een gek en maakte mensen echt boos:D terwijl ik niet eens zo ben maar op mjrl is anders klethoekje is saai gewordne ik ben weer terug op mjlr:D

loeloesch
21-05-2003, 17:04
Origineel gepost door Soumayaatje jazia dit is pas echt een domme reactie van jou.....Ik bedoel iedereen mag doelloze topics openen, en het is niet verplicht om te reageren dus doe niet zo zielig en besteed je tijd dan beter aan INteressante topics....ZZZZZOooooo moest er ff uit want sommige mensen proberen hier ech tzooooooooo dom te toen! Beslama dat bedoel ik mensen nemen het soms veel te serieus op... :(

jazia
21-05-2003, 17:27
Origineel gepost door loeloesch misschien dat je nog iets van Fauzia kunt leren want jij neemt dit echt veel te serieus... :rolleyes: ...en als je zegma geen tijd hebt voor "onzinnige" dingen, neem dan ook niet de tijd om op mij te reageren.....anders ga ik me nog vereerd voelen.... :) oh meid hou niet te veel in je hoofd en vereerd moet je je al helemaal niet voelen>>>

loeloesch
21-05-2003, 17:30
Origineel gepost door jazia oh meid hou niet te veel in je hoofd en vereerd moet je je al helemaal niet voelen>>> girl get a live...als je lol zo iets verschrikkelijks vindt reageer dan op dood serieuze topics en niet die van mij..... ;)

loeloesch
21-05-2003, 17:32
....maar ga effe iets serieus doen, ben zo weer terug....dan kunnen we weer verder..als je tenminste tijd voor me hebt... :(

AbaHoeCh
21-05-2003, 17:37
ja ik vind dat eigenlijk ook jammer dat er mensen zijn die zo vlug kwaad worden of ruzie lokken:(

jazia
21-05-2003, 17:40
Origineel gepost door Soumayaatje jazia dit is pas echt een domme reactie van jou.....Ik bedoel iedereen mag doelloze topics openen, en het is niet verplicht om te reageren dus doe niet zo zielig en besteed je tijd dan beter aan INteressante topics....ZZZZZOooooo moest er ff uit want sommige mensen proberen hier ech tzooooooooo dom te toen! Beslama wil je ook aandacht van mij meid! p.s. als je een doelloze topic opent dan is het ook toegestaan om doelloos te reageren, toch?

miriammetje
21-05-2003, 18:12
Origineel gepost door loeloesch Sommigen hier voelen zich hier veel te snel aangevallen, het is maar een vorm van tijdbesteding hoor, jullie nemen alles hier veel te serieus op.... :( ..ik krijg zo vaak comentaar..."dat hoor je niet te zeggen, of dat mag niet, of zelfs onnodig ruzie uitlokken, terwijl ik dacht dat marokko.nl bedoeld was om lekker gezellig te doen met marokkanen onder elkaar..... :confused: ....blijkbaar niet.... :( En het is niet bedoeld voor mensen die alleen op marokko surfen voor de lol.....alleen voor de lichtgeraakte persoontjes...:ego:....ik word er helemaal droevig van.... :( .......nee joh gein maar wel ies aan jullie problemen doen.... :D . salaam nou ik voel me aangesprokenmaar zal er op letten....ik wilde aleen maar helpen

loeloesch
21-05-2003, 18:30

Origineel gepost door miriammetje salaam nou ik voel me aangesprokenmaar zal er op letten....ik wilde aleen maar helpen nee joh mirammetje...als jij het bent is het niet erg... :D ....je hebt dan wel commentaar maar ik weet dat je het goed bedoelt..anderen doen het puur om ruzie uit te lokken, wat ik toch jammer vind aangezien ik bijna nooit ruzie heb, (in real life dan), maar ja je hebt van zulke mensen.... :(

Pagina's : [1] 2