Bekijk originele versie : twijfelen
hoi allemaal
ik zit met een probleem ik heb sinds kort een relatie en twijfel af en toe hij belt heel weinig ik heb vandaag 2 dagen niet gesproken het lijkt wel of het alleen van mij kant komt en nu wil er achter komen of hij wel serieus is met mij?? en hebben jullie tips voor mij hoe ik er kan achter komen?
:( :( alvast bedankt.
Ga naar school en doe wat met je leven in plaats van smachtend te zitten wachten op een telefoontje van een eerste klas loser!!!!
Atlas_Gebergte
21-05-2003, 16:25
Meid begin niet aan een relatie krijg je alleen problemen mee en het is verboden in de islam, dus besteed je tijd meer aan je studie of je verdiepen in de islam dat heb je later nodig, geen vriendje.
Wa Sallaam Alikoum
loeloesch
21-05-2003, 17:18
als hij je niet vaak belt zal hij waarschijnlijk ook niet serieus met je zijn, in ieder geval onbelangrijk.... :rolleyes: ...maar geef je eigenlijk hetzelfde advies als de meiden hier boven.... ;)
AbaHoeCh
21-05-2003, 17:20
hij flasht je meid....ik weet dat het hard is om te horen maar hij gebruikt je!!!
nour_el_3oejoen
21-05-2003, 17:20
..inderdaad gewoon geen relatie beginnen...je bespaart jezelf een hoop ellende.....
lekker voor je :stout:
een relatie is haraam
Classy.Lady
21-05-2003, 17:25
Ik ben het eens met de meiden...
Het is uiteindelijk echt allemaal rotzooi..Serieus..
Geloof me..Als een jongen om je echt geeft...Komt ie gewoon om je hand vragen..Safie ,niks aan de hand..
Hij gaat je niet door de hele buurt sleuren en nadat je een slechte naam hebt je wegschoppen...
Wees moeilijk..Wees Hard To Get...En bouw je toekomst op..Heb een harde hart voor de jongens..Je zult al gauw merken wie serieus is en wie niet...;)
Lahje3awn..:blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.