Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de mannen relatie ....

Najiha
21-05-2003, 15:55

Ik wa hier even aan het surfen en kom eens aan een aantal topics van mannen en die zeiden waarom is het altijd zo als je een relatie begint dan dat de meid zegt ja wanneer gaan we trouwen?? En de mannen die zeggen ja waarom is dat zo dat de meiden alleen maar over trouwen praten en na 4 maanden al willen trouwen. Iedereen weet dat een relatie voor het huwelijk haram is en dan allah dat het verboden heeft voor zina te voorkomen. Maar nu is mijn vraag aan de heren waarom beginnen dan jullie een relatie???? Is het om een beetje te profiteren van haar of denken ach ik wacht wel nog een jaar of twee om te zien of zij de ware is ... alles rustig op zijn tijd :rolleyes:

babyboy
21-05-2003, 16:03
ik heb nog nooit een relatie gehad, maar wat ik wel zie is dat de meeste jongens alleen een relatie om haar te gebruiken.

Atlas_Gebergte
21-05-2003, 16:28
Sallaam de meeste marokkaanse jongens willen niet achterblijven bij een haram-relatie dus ze gaan naar een meid zoeken en haar gebruiken en later halen ze toch een meid uit marokko die haar normen en waarden kent of ze zoeken hier een praktiserende moslima. Dus dames bespaar je verdriet en begin geen haram-relatie. Wa Sallaam Alikoum

Najiha
21-05-2003, 17:59
De mannen zijn blijkbaar op hun tenen getrapt :zwaai:

babyboy
21-05-2003, 18:00

goed zo meiden, nem geen haramrelatie. laat de jongens maar lekker barnden :stout:

miriammetje
21-05-2003, 18:01
Origineel gepost door sweet_boyyy ik heb nog nooit een relatie gehad, maar wat ik wel zie is dat de meeste jongens alleen een relatie om haar te gebruiken. whahaha ik lach me steeds dood om jou!!1 whahaha

miriammetje
21-05-2003, 18:03
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus zaad hoopt op, zaad moet eruit, zaad zoekt uitweg, zaad zoekt gat, zaad zwemt met vreugde eruit.. owwww wat een opluchting.. tjonge jonge.............. :rolleyes: hasjoma heliek

Najiha
21-05-2003, 18:07
Origineel gepost door miriammetje whahaha ik lach me steeds dood om jou!!1 whahaha Wat is daar zo grappig aan :confused:

miriammetje
21-05-2003, 18:09
Origineel gepost door Najiha Wat is daar zo grappig aan :confused: salaam ik had het niet specefiek op deze topic maar als je zijn antwoordenleest in deze topic en ander jongen dan lig je dood vanhet lache