Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onzin!!

Afrowoman
21-05-2003, 14:37

Die gene die zich vervelen mogen allemaal onzin hier plaatsen!!! Gooi het er maar uit mensen!!!! :D Het hoeft nergens op te slaan!!! Als je natuurlijk zin hebt om te reageren!!!! :rolleyes:

Bario_Woman
21-05-2003, 14:43
Ik heb zin om te slapen..ben verdomd moe...wil alleen maar ijs eten...een heerlijke magnum almond......

Masriya
21-05-2003, 14:44
IK BEN ONGESTEEEEEEEEEEEEEEEEEELDDDDDDD EN GA DOOD VAN DE BUIKPIJN :huil:

Bario_Woman
21-05-2003, 14:45
Origineel gepost door Masriya IK BEN ONGESTEEEEEEEEEEEEEEEEEELDDDDDDD EN GA DOOD VAN DE BUIKPIJN :huil: ah meskiena.... Niet :huil: daar kan ik niet tegen. Ga lekker in bed liggen met een warme kruik,bakje thee en ga daarna slapen....rust lekker uit... :(

SaMiax
21-05-2003, 14:45

Origineel gepost door GrandCherokee Ik heb zin om te slapen..ben verdomd moe...wil alleen maar ijs eten...een heerlijke magnum almond...... IK OOK :huil: Ya rabbii!!! laat het snel 5 uuur zijn!! dan kan ophoepelen naar HUIS!!! koeloe amin :bril:

Afrowoman
21-05-2003, 14:46
Origineel gepost door Masriya IK BEN ONGESTEEEEEEEEEEEEEEEEEELDDDDDDD EN GA DOOD VAN DE BUIKPIJN :huil: hmmmmm lekker.... :watte?:

Bario_Woman
21-05-2003, 14:48
Origineel gepost door SaMiax IK OOK :huil: Ya rabbii!!! laat het snel 5 uuur zijn!! dan kan ophoepelen naar HUIS!!! koeloe amin :bril: Ah...je bent op t werk? Ik weet wat je bedoelt... :huil:

SaMiax
21-05-2003, 14:51
Origineel gepost door GrandCherokee Ah...je bent op t werk? Ik weet wat je bedoelt... :huil: jah ik ben op mijn werk.. aka stage... :huil: en ben jij thuis??

semir
21-05-2003, 14:52
(Bericht #) IK BEN ONGESTEEEEEEEEEEEEEEEEEELDDDDDDD EN GA DOOD VAN DE BUIKPIJN ahhhhhhh, vandaar dat je minder oversekst bent vandaag? :)

Bario_Woman
21-05-2003, 14:52
Origineel gepost door SaMiax jah ik ben op mijn werk.. aka stage... :huil: en ben jij thuis?? Vandaag *********en...maar veel te doen :huil:

SaMiax
21-05-2003, 14:54
Origineel gepost door GrandCherokee Vandaag *********en...maar veel te doen :huil: *********en??? zo VETTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!! ik wil ook *********en :verdriet: wat moet je allemaal doen?

SaMiax
21-05-2003, 15:01
Origineel gepost door Mo_Marmita ff kijken...hmmmm...deze lijkt me wel leuk er waren zo 2 marokaanse familie's in een restaurant aan t eten ( alleen dat al laat me lachen!!) opeens staan allebei de moeders op om naar de wc te gaan, jeweettog in de dames wc gingen ze nog ff stoeien wie als eerst mocht, maar eentje had gewonnen jeweettog, zij liet daar wahed grote gedraaide drol je wil niet weten, maar ze had niet gespoeld, toen ging die andere dr in, de andere zat haar handen te wassen, opeens zegt ze: kijk eensch wat een rommel!! raum jij eens op!! die andere zegt hou je bek eh zeejkoe!! opeens roepen ze allebei tegelijk met een gebalde vuist in de lucht: drollengevecht!!!!! jeweettog, die ene rent terug naar haar gedraaide drol pakt een beetje en maakt een bal en gooit, die andere draait gewoon een drol rechtsstreeks in haar hand en toen......ja ik wee nie :hihi: als je nog meer onzin wil vraag t maar, ik zit vol fantasie :eek: en toeNNNNN?????????????????????????? wat gebeurde er toenNNNNN??? :melig: :rolleyes: