Bekijk originele versie : Meer krullen!
Smahane_22
19-04-2006, 12:36
Salaam
ik wil ook graag wilde krullen krijgen!
maar ik zelf heb luizig haar en ik gebruik andrealon stijl shampooo en oko gelijk krul creme van andrealon mara ik wil graag vol krullen krijgen.
kan iemand me hier op antwoord egevn?
liefs smahane
Smahane_22
21-04-2006, 10:07
:jammer: niemand?
m1sssiham
21-04-2006, 10:18
Ik denk dat als je van jezelf niet echt mooie krullen hebt de krultang moet gebruiken. Je kan hoog of laa sprngen en erin stoppen wat je wil... maar als je geen krullend haar hebt gaat het heel moeilijk....
Ikzelf heb krullend haar.. Ik zal je vertellen hoe ik het aanpak...misschien heb je er wat aan
Na het douchen schud ik mijn haar een beetje uit, doe er mousse in en kneed het.
Ondertussen kleed ik me dan aan en doe er daarna out of bed van lóreal in.
Als ik op het punt sta om de deur uit te gaan nog wat haarlak...beetje kneden en voila een volle bos krullen...
Groetjes..
Mocro_Moi
21-04-2006, 10:21
nou ik weet niet of ik je kan helpen maar ik probeer het haha
ik zelf gebruikte eerst van die duurde schuim enso maar het ging altijd pluizen zehma duur is goedkoop sorry bulschit klopt niet altijd..
maar toen ben ik euro schuim gaan gebruiken van kruidvat en die pakt egt goed bij mij ik krijg geen pluizig haar en vollere krullen..
ik was me haar dan en dan kwam ik het uit en dan doe ik er schuim in na een uur word je haar steeds voller.. ik zou zegge probeer het eens wie weet lukthet ook bij jou
Mocro_Moi
21-04-2006, 10:22
en je moet zeg maar bukken met je hoofd en dan kammen en dan gelijk schuim in brengen
Smahane_22
21-04-2006, 10:36
dankje dames ik ga het egt uitproberen vind het egt mooie lasik het bij andere dames zie hoe mooie volle krullen ze hebben..
dankje dames ik hoop dat ook de andere girls er hier wta ana hebben.
ik ga echt het uit proberen en jullie zullen zeker het eind resultaat bekennen
ikramepearl
21-04-2006, 11:55
Vaak helpt het ook als je met een fohn van een afstand tegen je haar aanblaast. Dus eerst schuim in je haar doen en dan met de fohn je haar in model 'blazen' als het ware, het helpt echt en bovendien blijft je haar ook iets langer in model
Smahane_22
21-04-2006, 11:59
ik heb dun haar dus gata moeilijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.