Bekijk originele versie : vliegtickets
salaam allemaal,
Wie weet er waar ik goedkope vliegtickets kan vinden naar Marokko
Oujda of nador
Vertrek vanuit Nederland ( Amsterdam of Rotterdam) of vanuit Belgie (Brussel).
Please help me
Beslema :zwaai:
NADORGEKK
21-05-2003, 16:25
nou als je heel goedkoop wilt uit komen dan pak je een vliegtuig naar almeria en dan de boot naar nador ..
groetjesss nadoria
Salaam chinwa,
Ik sluit mij aan bij nadorgekk. Je kan ook last minute boeken!
Beslamaa
OemAbdoellah
21-05-2003, 18:43
Origineel gepost door chinwa
salaam allemaal,
Wie weet er waar ik goedkope vliegtickets kan vinden naar Marokko
Oujda of nador
Vertrek vanuit Nederland ( Amsterdam of Rotterdam) of vanuit Belgie (Brussel).
Please help me
Beslema :zwaai:
Assalamoe ALaikoem
Wat is goedkoop?
Je kunt ticken krijgen voor 399
fiets
wasalam
Meryam20
21-05-2003, 19:11
Dat wil ook gaan doen als die boot naar Alhoceima open is!!!!Ben je echt veel goedkoper uit!!!!
Origineel gepost door Meryam20
Dat wil ook gaan doen als die boot naar Alhoceima open is!!!!Ben je echt veel goedkoper uit!!!!
hey mereyem
welk vliegtuig moet j dan nemen om daar te geraken.ik vind nl geen tickets meer naar al hoceima en zou graag tot spanje gaan,en dan de boot nemen.de haven is open,dacht ik.
Meryam20
21-05-2003, 20:57
Dan zou je het vliegtuig moeten nemen naar Malaga en dan de boot naar Al Hoceima!!!
Meryam20
22-05-2003, 20:25
Nou meid, je kan beter via Malaga gaan dan boeken via die Taoufik reisbureau in Roosendaal, Die man geeft heel graag korting maar de vraag is dan of je wel op tijd aan komt. Ik weet twee jaar terug heb ik via hem geboekt ipv 3 uur in Al Hoceima te zijn kwam ik 1.5 dag pas later aan. In plaats van in Al Hoceima te laden kwam ik in Fes terecht!!! Wat blijk nou dat ze even snel een vlucht bij hebben geboekt die helemaal niet in Al Hoceima hoort te landen!! Wij zouden dinsdag vertrekken, belt meneerlief even maandag avond dat we snel moeten inchecken want er zijn meerder tickets verkocht dan plaatsen!!! :rolleyes:
Maar ik heb meer verhalen over die Taoufik Reisbureau gehoord dus ik ben niet de enige!!!
Meryam20
23-05-2003, 16:44
Daar loopt zeker een zaak tegen die man!!! En blijkbaar ben ik niet de enige van die vlucht toen!!!!
We zien wel waar het uitstrand!!!
salaam allemaal,
Hartelijk dank voor jullie tips en suggesties.
Ben nog steeds op zoek dus eventuele andere tips
en suggesties zijn nog altijd welkom
beslama :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.