Bekijk originele versie : Toenemend aantal ontvoerde kinderen in Nederland
Uitgegeven: 21 mei 2003 12:28
DEN HAAG - In Nederland wordt een groeiend aantal kinderen ontvoerd en in de meeste gevallen meegenomen naar het buitenland. Werden vijf jaar geleden vijf kinderen ontvoerd, vorig jaar waren dat er 21. In zijn totaliteit zijn er nog steeds 45 Nederlandse kinderen vermist, zo blijkt uit cijfers van de politie.
In vrijwel alle gevallen gaat het om ontvoeringen door een van de ouders naar het land van herkomst. "Door gemengde huwelijken worden kinderen vaak meegenomen richting Turkije en Marokko. Na de scheiding van een gemengd huwelijk ontstaan er geregeld problemen over wie de kinderen mee krijgt", aldus een woordvoerster van Rode Kruis die op de Internationale Dag van de Vermiste Kinderen op zondag 25 mei aandacht vraagt voor het vermiste kind.
Website
Volgens de Rode Kruis-woordvoerster ligt het feitelijke aantal ontvoerde kinderen nog veel hoger. "Maar in veel gevallen is nog niet duidelijk wie recht heeft op de kinderen. Dan worden ze ook nog niet op de site vermistekinderen.nl gezet." Volgens de woordvoerster gaat het naar schattingen om enkele tientallen kinderen meer dan de 45 die bij de politie als officieel ontvoerd staan geregistreerd.
:(
Afrowoman
21-05-2003, 14:06
ooohhh erg man!!!!
Origineel gepost door Afrowoman
ooohhh erg man!!!!
Ja vooral voor die kids!!
zie dat de schone Mexicaanse een metamorphose heeft gehad, vind deze niet zo sexy als de vorige foto, wel veiliger ;)
Afrowoman
21-05-2003, 14:11
Juich maar niet te snel!!!:hihi:
Meryam20
21-05-2003, 14:12
Ik snap niet dat je dat als ouder kan doen!!! Op een gegeven moment gaat het kind vragen naar de ouder wat zeg je dan??? Nou die mag je niet zien wat ik heb je ontvoerd???? :rolleyes: Een kind heeft twee ouders nodig, had je maar na moeten denken voordat je kinderen na!!!!
Afrowoman
21-05-2003, 14:14
moet je nagaan dat ik of jij ontvoerd bent...
en dan komen je (echte) ouders je ophalen!!!!
dan hoor je na al die jaren dat je ouder NIET je ouders zijn!!!!!!!
OOOHHHHH ECHT ERG MAN!!!!
Juich mar niet te snel!!!:hihi:
Was net in het TIJN!!!! topic aan `t typen, maar mevrouw heeft h`m zeker weer gesloopt? ;)
Kan ze trouwens ook een beetje zingen? (niet dat ik dat belangrijk vind :D )
Meryam20
21-05-2003, 14:16
moet je nagaan dat ik of jij ontvoerd bent...
en dan komen je (echte) ouders je ophalen!!!!
dan hoor je na al die jaren dat je ouder NIET je ouders zijn!!!!!!!
OOOHHHHH ECHT ERG MAN!!!!
Als je erg achter komt dat je ouders tegen je gelogen hebben wie moet je dan nog vertrouwen!!!! Niemand. En dat heeft effect op de rest van je leven!!!! Nou als je dat als ouder op je geweten wil hebben???? :rolleyes:
Afrowoman
21-05-2003, 14:19
Origineel gepost door Tijn
Was net in het TIJN!!!! topic aan `t typen, maar mevrouw heeft h`m zeker weer gesloopt? ;)
Kan ze trouwens ook een beetje zingen? (niet dat ik dat belangrijk vind :D )
Hahahaha :giechel:
Oeps sorry!!!
Je reageerde niet dus.......
Maar ik heb geen idee of ze kan zingen of niet!!!
Alsof je het wat kon schelen!!!
Hahahaha :giechel:
Oeps sorry!!!
Je reageerde niet dus.......
Maar ik heb geen idee of ze kan zingen of niet!!!
Alsof je het wat kon schelen!!!
:hihi: ....al krijst ze de ramen kapot, zwingen doe ik toch al :D
Ik wordt alleen zo langzamerhand een beetje moe van m`n eigen gelul over deze mooie tante.......en alleen looks is nou ook weer niet alles ;)
moet ook weer ff verder met de studie......ciao bella :zwaai:
Afrowoman
21-05-2003, 14:28
doei lieverd!!!:blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.