Bekijk originele versie : Rotterdam ( Naaister )
Fekroena
19-04-2006, 09:02
Selaam Mensen,
Heb gehoord dat er in Rotterdam een vrouw Marokkaanse jurken maakt ( verhuurt, Verkoop ) zij zou gevestigd zijn naast ( midden op de woensdagsemarkt..
Nou wil ik langs gaan, maar heb nog geen werk van haar gezien..
Wie kent haar?? En wat vind je van haar werk..
Bij voorbaat dank..
Fekroena...
ik zou het ook heel graag willen weten:D
alhoceimawomen
19-04-2006, 10:36
hoi milatju ik wou vragen of jij nog een keer die foto even wil sturen van die hena decoratie wit/groen die jij binnekort krijgt
Nadoriatjuuh
19-04-2006, 12:42
Ik ben bij haar geweest, maar ik denk dat je zelf moet gaan om te kijken.
Ze had wel een aantal leuke jurken te koop. En ja, sommige zijn weer wat minder. Ieder zijn smaak. :)
samiraboua
19-04-2006, 13:25
waar zit ze dan want ik weet echt niet waar de woensdagmarkt is?
Ik ben bij haar geweest, maar ik denk dat je zelf moet gaan om te kijken.
Ze had wel een aantal leuke jurken te koop. En ja, sommige zijn weer wat minder. Ieder zijn smaak. :)
bij wie ben je geweest?????
ik ken die vrouw wel op als jullie haar bedoelen tenminste op pp2g staan een aantal foto's van haar werk.
bij pp2g & dan mocro_kleding of m0cr0^kleding
ik hoop dat jullie wel weten hoe het werkt dit is haar te. nummer:
0645048783 of 0643511932
Nou, die ken ik wel.
Ik zou t niet doen hoor bij haar. Ten eerste ben ik paar weken geleden bij haar geweest met stof. Weet je wat haar prijs was om een takshita te laten maken?? 180 euro!! Nou....daar kan ik wel wat leuks mee kopen hoor!
en ten tweede heeft een vriendin van mij een jelaba bij haar laten maken. Ze had alle maten van haar, maar nadat ze m thuis had gepast na het ophalen, kreeg ze m niet eens naar beneden...zo strak was tie!!!!
Fekroena
23-04-2006, 22:17
Nou, die ken ik wel.
Ik zou t niet doen hoor bij haar. Ten eerste ben ik paar weken geleden bij haar geweest met stof. Weet je wat haar prijs was om een takshita te laten maken?? 180 euro!! Nou....daar kan ik wel wat leuks mee kopen hoor!
en ten tweede heeft een vriendin van mij een jelaba bij haar laten maken. Ze had alle maten van haar, maar nadat ze m thuis had gepast na het ophalen, kreeg ze m niet eens naar beneden...zo strak was tie!!!!
kan het helaas niet vinden kan jij mij mischiien die link geven, zodat ik kan kijken.
Bij voorbaat dank..
Liefs Fekroena
just_a_gurl
23-04-2006, 22:22
Nou, die ken ik wel.
Heet ze niet toevallig Zahia???:confused:
er is een winkel die zit op de pretorialaan, maar er ook een vrouw die naait vanuit huis en dit is haar nummer 0645048783.zij woont ook in de buurt van de markt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.