Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik val alleen op fashion-boys!

Pagina's : [1] 2 3 4

BornToLove
19-04-2006, 00:38

Ik reken mannen vaak af op hun verschijning, ik weet niet waarom ik dat doe, maar het is een gewoonte geworden op één of andere manier. Kleren maken de man, zo denk ik erover. Een jongen die er niet uit ziet, komt bij mij niet verder dan "hoi". Hoe mooi zijn koppie ook is. Zijn er meer meiden die dit hebben of mannen die dit hebben bij dames? :confused: Ik hou van modebewuste mensen. :D Gr, BornToLove :zwaai:

najlae_tanger
19-04-2006, 00:48
oke...

BornToLove
19-04-2006, 00:51
Ja. :D Gr, BornToLove :zwaai:

FashionQueen
19-04-2006, 09:56
Ik reken mannen vaak af op hun verschijning, ik weet niet waarom ik dat doe, maar het is een gewoonte geworden op één of andere manier. Kleren maken de man, zo denk ik erover. Een jongen die er niet uit ziet, komt bij mij niet verder dan "hoi". Hoe mooi zijn koppie ook is. Zijn er meer meiden die dit hebben of mannen die dit hebben bij dames? :confused: Ik hou van modebewuste mensen. :D Gr, BornToLove :zwaai: Helemaal mee eens :goedzo:

Miss_Zainab
19-04-2006, 11:11

whaha, ik niet zo erg. Als tie maar een schattige mooie koppie heeft. :banana: :luv:

chainreaction
19-04-2006, 11:15
hahaha, srry ik vind t walgelijk als jongens te goed gekleed zijn..makes you wonder. Ik geef de voorkeur eerder aan iemand die een leuk koppie heeft dan die helemaal gestyld is..Kleren zijn maar kleren hoor. Je kan hem zelf ook aansporen tot het drage van leukere kleren.

Miss_Zainab
19-04-2006, 11:22
hahaha, srry ik vind t walgelijk als jongens te goed gekleed zijn..makes you wonder. Ik geef de voorkeur eerder aan iemand die een leuk koppie heeft dan die helemaal gestyld is..Kleren zijn maar kleren hoor. Je kan hem zelf ook aansporen tot het drage van leukere kleren. Juist, als tie helemaal achter de mode aan gaat enzo. dan lijkt tie wel op een gay :jammer: , maar hij moet ook weer niet super ugly stylo hebben hé :hihi:

SAMIREETJE
19-04-2006, 12:22
als die maar leuke kop heeft. Ook al draagt ie c&a kleren. dat kan je altij dnog veranderen :o

BornToLove
19-04-2006, 12:39
Met fashion-boys, bedoel ik niet de afgelikte boterhammen. Glanzend van de vaseline, zonnebank en alles te overdressed. Wat ik ermee bedoel zijn stoere jongens, die heel simpel, een eigen stijl hebben. Stoer, casual, etc. Alles door elkaar husselen. Een fashion-boy en een metroseksueel zijn toch twee heel verschillende dingen. ;) Gr, BornToLove :zwaai:

ZiLaaL
19-04-2006, 12:49
Joh I Love Gaylords, too!!! :D Nu nog een Gay'tje vinden die ik Straight kan krijgen. :moe: Where did all the REAL MEN go? Ze zijn allemaal zo gay now a days...

SweetCheeks
19-04-2006, 12:55
Joh I Love Gaylords, too!!! :D Nu nog een Gay'tje vinden die ik Straight kan krijgen. :moe: Where did all the REAL MEN go? Ze zijn allemaal zo gay now a days... Hmm...true.:o

cheima
19-04-2006, 13:54
Daar hou ik dus echt niet van! Van die broeken die extreem laag zijn, dat je bijna die kippebilletjes ziet. En die té korte t-shirtjes, vegeta stekel-kapsels ga zo maar door. Nee, laat dat dresses en kappen maar aan mij over. Ik vind het zooooooooooooooo sexy als me mannetje zich niet geschoren heeft, en gewoon een joggingbroek aan heeft met een shirtje en rubberen slippers. Hihihi, dat kontje echt zoooo cute! :hihi: Hij hoeft zich echt niet altijd perfect te dressen hoor, ewa saffie.

SweetCheeks
19-04-2006, 14:06
Gewoon jezelf zijn, dan doe je al gek genoeg. I can't stand a man who looks better then me:ego:

ZiLaaL
19-04-2006, 14:09
me mannetje . :haha: Dat verklaart je langdurige afwezigheid op dit forum!!! :D Good 2 have u back! ;)

cheima
19-04-2006, 14:11

:haha: Dat verklaart je langdurige afwezigheid op dit forum!!! :D Good 2 have u back! ;) :haha: Wat leuk om te horen, dat je me gemist heb! :D Ik ga al meer dan een jaar met hem hoor, het is niet dat het pas is. Maar het klopt, komt door hem en me werk dat ik amper online ben. :engel: Ik moet ook wel zeggen dat ik uitgekeken ben op m.nl. Ik kan op me werk de godganse dag door internetten. Maar dat komt me de keel uit. :p Het is saai hiero.

Pagina's : [1] 2 3 4