Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : even hulp nodig....

choechoe
18-04-2006, 20:59

heb effe jou hulp nodig -------------------------------------------------------------------------------- sallaam oef..... de wereld draait door school..werk..thuis.. school... werk..steeds elke dag dag in dag uit maar effe wweet er iemand nog een vacture , bijbaan....regio r´dam delft den haag want de rekeningen stapelen hier naast me op..... telefoon ,boeken etc etc..... dus tijd dat ik maar weer geld ga verdienen.... het maakt niet uit winkel, kantoor,callcenter.... alvast bdankt xxxx

MoCrORaChiD
18-04-2006, 21:45
heb effe jou hulp nodig -------------------------------------------------------------------------------- sallaam oef..... de wereld draait door school..werk..thuis.. school... werk..steeds elke dag dag in dag uit maar effe wweet er iemand nog een vacture , bijbaan....regio r´dam delft den haag want de rekeningen stapelen hier naast me op..... telefoon ,boeken etc etc..... dus tijd dat ik maar weer geld ga verdienen.... het maakt niet uit winkel, kantoor,callcenter.... alvast bdankt xxxx Salaam aleikom Zuster Je kan hier opkijken www.werk.nl Wa aleikom Salaam

choechoe
19-04-2006, 14:26
Salaam aleikom Zuster Je kan hier opkijken www.werk.nl Wa aleikom Salaam ben op die site geweest... en kon geen vacature vinden :maf2: .....maar toch bedankt voor je tip :goedzo: verder zijn nog meer tips welkom :D......bills are still waiting :rolleyes:

MoCrORaChiD
19-04-2006, 20:19
ben op die site geweest... en kon geen vacature vinden :maf2: .....maar toch bedankt voor je tip :goedzo: verder zijn nog meer tips welkom :D......bills are still waiting :rolleyes: en www.vacaturebank.nl Zuster