Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe staan jullie tegenover trouwen met een ouder meisje???

Pagina's : [1] 2

Tornado
30-05-2002, 13:43

Steeds meer kom ik stelletjes in mijn omgeving tegen waarvan de vrouw enkele jaren ouder is dan de man. Tegenwoordig schijnt men daar niet zo'n probleem van te maken. Hoe denken jullie (jongens EN meisjes) daarover? Zou jij je als jongen, wanneer je echt verliefd bent, laten tegenhouden door een leeftijdsverschil? Dan heb ik het niet over een paar maanden, maar echt 2, 3, 4 jaar. Het zijn vooral de schoonmoeders die daar moeilijk over doen als een jongen met een dergelijk iets thuiskomt.........een vrouw takelt sneller af, aldus de schoonmoeders. Nu jullie............hoe denken jullie daarover. In hoeverre speelt leeftijdsverschil een rol? In afwachting van jullie reacties, verblijf ik. M.v.g. T

aSunnyFriend
02-06-2002, 20:26
het voorbeeld is natuurlijk de Profeet (VZMH) hij trouwde juist met vrouwen die schoonmoeders afkeuren... Salahdin

respectvol
02-06-2002, 20:36
Salaam allemaal, Je kan leeftijd op twee verschillende manier zien. Zie je het als zomaar een getal, dan zegt het dus niets over de tweede manier nl het gedrag van iemand. Als een vrouw zeg maar 3 jaar ouder is dan de man en haar gedachtegang past goed bij die van haar echtgenoot dan maakt het dus echt niet uit. Ik vind dat een leeftijd niets zegt over een relatie tussen twee personen. GRoetjesss

Billalthefirst
06-06-2002, 15:45
het gaat tenslotte niet om leeftijd, als ze er maar goed uitziet...jaja

miriama
06-06-2002, 16:14

As salam aleikum allemaal, Leeftijd zou niet uit moeten maken, zolang je met elkaar op dezelfde golflengte zit. Ikzelf heb een realatie met een jongen die 1 jaar jonger is en we hebben geen problemen wegens leeftijds verschil. Salam, Miriam

Musaddaqa
06-06-2002, 22:49
Bismi Allah ierrahman ierrahiem, Wasalaam alaikoem wa rahamt allah wa barakatoeh, Als eerst wil ik mijn broeders en zusters op de hoogte brengen van de fitna die er onstaat als men een relatie begint die tegen de wetten van Allah swt ingaat, Iets wat Allah swt niet heeft toegestaan daar zal ook geen Albaraka in zitten... Maar nu even mijn mening over het leeftijdsverschil van man/vrouw.. Ik zelf ben van mening dat leeftijd wel degelijk wat uitmaakt bij een echtpaar, als jongere van 16/18 jaar heb je minder levenservaring dan iemand van 25/28 jaar. Maar het wil niet zeggen dat het niet kan, er zijn personen die op jonge leeftijd heel erg ontwikkeld zijn en erg volwassen, ook andersom, als je de persoon bent tegengekomen die de juiste karakter/denkwijze/niveau voor jou heeft, dan moet je je zeker niet tegen laten houden door leeftijd, leeftijd is maar een getal.. De eerste vrouw van onze Geliefde profeet saws namelijk "Gadjiha Radia allahoe 3anha" was 40 jaar, en de profeet saws trouwde haar toen hij 25 jaar was Wasalaam al aikoem wa rahmat allah wa barkatoeh jullie zustertje fie dinie allah ps moge Allah swt jullie een oprechte parnter schenken inscha allah

Ghizlanetje
09-06-2002, 20:42
Als het maar niet veel scheelt, n leeftijdverschil van 2jr kan nog net na MIJ idee maar het moet dan ook niet gekker worden.. Big kis

igzeneej
13-06-2002, 12:55
Jah respect vol heeft gelijk !!! het zijn cijfers of het is de persoon !!! Ik denk zelf ouder dan dat ik ben !!!

igzeneej
13-06-2002, 13:01
Emshoom heeft echte gevole voor humor !!! Ik dacht altijd dat ie acteerde :D

OUIDAD1
13-06-2002, 13:02
zoals de overleden aaliyah ooit zong: AGE AIN'T NOTHING BUT A NUMBER........maar tuurlijk moet het niet een te groot verschil zijn(10 jaar of zo).....en ehh ik ben ook ouder dan mijn verloofde.....een maand en 3 daagjes..maar om eerlijk te zijn....is hij in zijn gedrag ouder dan ik.....dusss...dat was mijn mening

7eloua
13-06-2002, 13:06
waga e emshoom min tekath, yek shek waghak she temedoeketsch nig le?

igzeneej
13-06-2002, 13:06
emshoom !!! ...Je kan ook niet stoppen he !!! Je bent zeker al wel rijk !!! Al die busreizen op reductie tarief !!! ...En ik altijd maar betalen !!! :huil:

igzeneej
13-06-2002, 13:12
Net alsof reductie nog niet genoeg is !!! :huil:

7eloua
13-06-2002, 13:14
mere twadhath egmi gak 6o senna thegja etefed :D

Stille
15-06-2002, 14:13

Ik zelf zou het niet erg vinden als hij jonger is dan mij.Ik vind persoonlijk tot maximum 2 jaar jonger nog kunnen.

Pagina's : [1] 2