Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vriendjespolitiek....!

Tombie
21-05-2003, 12:01

Ik haat dat!

Hafsat
21-05-2003, 12:13
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus tombraider vond ik wel een leuke film, het einde was shi t, maar hee, ik heb hier en daar van bepaalde scenes genoten, yep zeker weten, alleen vond ik haar borsten veelste groot, beetje overdreven hoe ze ermee liep, ze liep als swarschennegger, dat is toch niet zo goed toch, toch? :maf:

Hafsat
21-05-2003, 12:16
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus heeeeeeeeeej freakshow! That makes two of us :D

Tombie
21-05-2003, 12:19
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus tombraider vond ik wel een leuke film, het einde was shi t, maar hee, ik heb hier en daar van bepaalde scenes genoten, yep zeker weten, alleen vond ik haar borsten veelste groot, beetje overdreven hoe ze ermee liep, ze liep als swarschennegger, dat is toch niet zo goed toch, toch? Nouuuuu zeg dat maar niet te hard hoor! One difference die van mij zijn real!!

Hafsat
21-05-2003, 12:32

Origineel gepost door BrAvE_MaXimus when ever, where ever, we ment to be together, i'll be there, you'll be nearrrrrrrrr, thats the sweetness mine dierrrrrrr :D :boogie: :boogie: :boogie: :D

Tombie
21-05-2003, 12:33
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus eerst zien dan geloven :D I'll show you one moment please...er zijn 57 wachtende voor u hold the line please... er zijn 56 wachtende voor u!!... ahahah :D