Bekijk originele versie : Hoe willen jullie trouwen???
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Nadoriaaa
30-05-2002, 13:19
Salaam alaikom allemaal!
Mijn vraag aan jullie is ; HOE WILLEN JULLIE JE BRUILOFT HEBBEN?
De meeste trouwen op de moderne manier, je weet met neggafa en bandje erbij etc..
De ouderwetste manier; met alleen anacheed en met een aserham (soort een cape en dan met hoofddoek, duss traditie volgen)
Nou ik hoor nog van jullie!!!
http://www.demooisteanimaties.com/mensen/tr10.gif
http://www.demooisteanimaties.com/mensen/tr13.gif
ma3a salamaa :zwaai:
Nadoriaaa
Hoe ik wil trouwen ik moet eerst zien dat ik aan een vent geraak :D
Beslama
zinalady
30-05-2002, 13:22
nou ik kies zker voor de moderne style..... :p
mijn zus is afgelopen weekend getrouwd en haar wedding was echt een toppertje... ik wil echt een bruiloft met alles er op en eraan!!!!
Maar het allerbelangrijkste voor mij is dat al mijn dierbaren er zullen zijn!!
beslama
IK BEN VERLOOFD.....DUS GA INSHA-ALLAH BINNEKORT TROUWEN...EN IK WIL ROMANTISCH TROUWEN..................
NEGAFFA,NIET IN ZAAL MAAR GEZELLIG THUIS DUS OOK GEEN BANDJE....EN EEN ZEER MOOIE ROMANTISCHE JURK,WAARVAN ZIJN MOND ZEKER VAN OPEN GAAT VALLEN......EN INSHA-ALLAH KOMT HIJ ME MET EEN KOETS OPHALEN..........................................I K DROOM ER NU AL VAN...........EN HOPEN DAT ALLES STRAKS INSHA-ALLAH GOED VERLOOPT.......................
tha_lady
30-05-2002, 13:42
Origineel gepost door mojahied
oo en ik ga mijn vrouwtje met een ezel halen!!!
of kameel!!
daar moet ik nog erover nadenken :D :zwaai:
je zocht zeker iets wat heel apart was ;)
p.s. ik zou voor de ezel kiezen want een kameel gaat namelik moeilijk met de bruids jurk met die bulten
laterZ :blauwkus:
tha_lady
30-05-2002, 14:09
wat dacht je trouwens van een olifant?! lekker hoog je zien alles
tha_lady
30-05-2002, 14:19
ja want je ben al zo veel kwijt op zoeen bruiloft
Madambelle
30-05-2002, 14:40
Asalaam allemaal,
Wat heb ik zitten lachen om moejahid zeg, maar ik geef je een tip, wat dacht je van een mooie zwarte arabische hengst?
Voor de rest allemaal die gaan trouwen, van harte gefeliciteerd en moge jullie gelukkig met elkaar zijn en blijven. En ohja voor de vrijgezellen onder ons, moge allah jullie het beste in je leven binnen waaien.
Groet Madam
Amin ya rabi el 3alamin!!! hahaha
Maar weet je wat me ook leuk lijkt????
Met de ford transit van mijn opa naar mijn man gaan. Met veel getoeter!!! dat heel de stad weet dat ik ga trouwen!! :D
IK WIL EVEN IETS ZEGGEN OUIDAD VIND JE HET WEL EEN GOED IDEE OM JE BRUILOFT THUIS TE VIEREN VOOR DE DRUKTE IK DENK TOCH DAT JE ER SPIJT VAN GA KRIJGEN GEEN PLAATSEN BIJ ONS MAROKAANEN NEMEN ZE AL PER ELK GEZIN 6 KINDEREN MEE MAAR IK WENS JE VEEL GELUK GROETJES
Nadoriaaa
30-05-2002, 15:55
Nou gefeliciteerd voor diegene die binnenkort het huwelijksbootje instappen :)
Enne Warda ze kan het best wel thuis vieren alleen ze moet tegen haar familie zeggen dat ze als ze hun kinderen bij iemand kunnen laten dat ze dat moeten doen, want jah de kinderen lopen toch alleen maar in de weg ( is niet lullig bedoeld hoor).Duss OUIDAD ik zou het ook thuis vieren als ik ging trouwen, want ze zeggen ; Home sweet Home :D ofzo iets :confused:
Zal ik jullie vertellen hoe ik het wil!
Nou ik wil het gewoon thuis vieren en ik wil dat al mijn BESTE en Goede vriendinnen erbij zijn.Ik wil best wel een negaffa gaan doen,maar voor mij hoeft dat niet hoor,ik heb liever de ouderwetse manier.
Ma3a salamaa :zwaai:
Salaam,
Ik ben de afgelopen zomer getrouwd en heb met alles en der op gedaan ik had een hele romatische sisi jurk( je weet wel jurken van vroeger), Daka marakchia en een kei goede vrouwelijke dj. Heb het in een grote zaal gevierd stuk of 200 mensen, meete waren natuurlijk kinderen?
Ik heb wel de dag van mijn leven gehad.
Maar als ik het opnieuw mocht doen dan zou ik het wel anders hebben gedaan.
Ik ben naar een trouwfeest van een nicht geweest en zij had toen een anasheed band gedaan. Het was gewoon prachtig, ze had het echt op een traditionel manier gedaan en zonder foto's. dat is wel zonde, maar voor de rest was het echt mooi.
Ma3a salama
ik ben niet vorige jaar maar de jaar daarvoor getrouwd foutje bedankt
Nadoriaaa
30-05-2002, 16:13
hahaha volgens mij nog getrouwd mojahied :p
enne..... ik heb nog een idee voor je....... je kunt je LADY met een ezel en een kar gaan ophalen je weet "Magharbastyle"... hahahha
wel mooi versieren met roze wc papier....... :D ..... dat geeft echt een kick ahhahaahha :giechel:
ma3a salamaa :zwaai:
Nadoriaaa,
igzeneej
30-05-2002, 16:14
Traditioneel ouderwets lijkt me echt :duim:
...En dat zou ik dus ook heel graag willen !!! ...En nog het allerliefts in Marokko ! 3 dagen lang :D ...En dan echt zo'n inloop party iedereen is welkom :p
Maar jah ik zal zien hoe het loopt en of ik wel trouw !!! :rolleyes:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.