Bekijk originele versie : 11-jarige jongen mishandeld voor één euro
watmoetje2
18-04-2006, 16:08
11-jarige jongen mishandeld voor één euro
Een elfjarig jongetje is woensdagmiddag in Delft in elkaar geslagen, dat meldt RTV West donderdag. Het kind werd overvallen door twee jongens op een scooter bij een benzinestation aan de Martinus Nijhoflaan. Het slachtoffertje werd in het gezicht geslagen en geschopt. De overvallers hebben één euro en een broodje buitgemaakt. Van hen ontbreekt nog ieder..
waar de fuck gaat het heen man
hoe zielig kun je zijn man
(maar wel droog )
Ik vraag me af of dit wel waar is..
Twee jongens, scooter en dan €1,-????
Lijkt net op de verhaal van die oud vrouwtje die haar eigen hond ophing en daarna de daders defineerde als getinte noord afrikanen..
jamie1981
18-04-2006, 16:11
Een elfjarig jongetje is woensdagmiddag in Delft in elkaar geslagen, dat meldt RTV West donderdag. Het kind werd overvallen door twee jongens op een scooter bij een benzinestation aan de Martinus Nijhoflaan. Het slachtoffertje werd in het gezicht geslagen en geschopt. De overvallers hebben één euro en een broodje buitgemaakt. Van hen ontbreekt nog ieder..
(maar wel droog )
Je ziet het nu al......de samenleving is aan het verkloten......Hoe dat gaat uitpakken in de toekomst???? Ik hou mijn hart vast.
Wat zat er op dat broodje?
jamie1981
18-04-2006, 16:20
Is dat belangrijk?:moe:
watmoetje2
18-04-2006, 16:23
kijk op www.rtvwest.nl;)
geloofde het ook niet maar hij staat daar ergens
watmoetje2
18-04-2006, 16:25
wahad legnuna(bulletje)
Ik vraag me af of dit wel waar is..
Twee jongens, scooter en dan €1,-????
Lijkt net op de verhaal van die oud vrouwtje die haar eigen hond ophing en daarna de daders defineerde als getinte noord afrikanen..
Tja, enigzins gelijk heb je wel.. echter, je dient het altijd serieus te nemen. Punt blijft dat mensen voor minder aangepakt zijn, omdat je toevallig even de "verkeerde" kant heen keek bv..
Het aandikken zoals die dame heeft gedaan was geeneens nodig, de "getinte mensen" maken er doorgaans al een ruime puinhoop van...
Is dat belangrijk?:moe:
Als het een ons coke was is het misschien wel relevant.....
Hazouz_55
18-04-2006, 16:28
:hihi:
:hihi:
Het is maar goed dat ie geen ipod bij had :hihi:
ouafaetoen
18-04-2006, 16:32
ewahhh jah elke euro is mooi meegenomen denken die schooiers
heb geen woorden voor zulke mensen
Rachid_Breda
18-04-2006, 16:41
(maar wel droog )
Ze zullen wel zonder benzine hebben gezeten en dan kom je met een euro toch wel een stuk verder.:maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.