Bekijk originele versie : Strafvermindering Nederlandse gevangenen Marokko
spoorloos_1
21-05-2003, 11:42
DEN HAAG (ANP) - In Marokko hebben tot nu toe minstens zes Nederlandse gedetineerden geprofiteerd van de geboorte vn kroonprins Moulay Al Hassan. Zij kregen strafvermindering. Voor twee van hen leidde dat tot vrijlating. Dit meldde het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Het is gebruikelijk dat bij de geboorte van de eerste zoon van de koning, duizenden gevangenen strafvermindering krijgen. Het was tot nu toe onduidelijk of ook buitenlandse gevangenen in aanmerking kwamen voor de gedeeltelijke amnestie.
De Nederlandse ambassade heeft nu een voorlopige lijst gekregen van de autoriteiten. Omdat niet alle Nederlandse gevangenen contacten hebben met de ambassade, is nog onduidelijk of er nog meer Nederlandse gedetineerden in de prijzen zijn gevallen. De ambassade heeft aangedrongen op een volledig overzicht.
spoorloos_1
21-05-2003, 11:43
Dua als Maxima een kindje krijg komt Volker van de G mischien nog eerder vry . :D
Origineel gepost door spoorloos_1
Dua als Maxima een kindje krijg komt Volker van de G mischien nog eerder vry . :D
Hahaha wie weet :hihi:
en als de koning overlijd mag je er zeker 5 jaar aan vast plakken? :maf2:
spoorloos_1
21-05-2003, 11:46
Origineel gepost door Tijn
Nee dan komen er ook mesnen vry .
Ook toen Koning Hassan II overleed .
:lol:
Marrakchia_86
21-05-2003, 11:47
:lol: Wallahila, Marokkanen zijn echt raar!
Abdel0095
21-05-2003, 11:47
Tijn jongen, je begint het te begrijpen! :D
iki_mocro
21-05-2003, 11:50
Goed zo, Tijn...
Origineel gepost door Abdel0095
Tijn jongen, je begint het te begrijpen! :D
Hebben ze in Marokko trouwens lekker gras?....want deze koe denkt er nu aan om te verhuizen ;)
Abdel0095
21-05-2003, 11:51
Hebben ze in Marokko trouwens lekker gras?....want deze koe denkt er nu aan om te verhuizen ;)
Maar wil je dan ook paren met een Marokkaanse koe? :D
spoorloos_1
21-05-2003, 11:52
Gras hahahahahhahaha grappenmaker
Hasje kan je krijgen :D
iki_mocro
21-05-2003, 11:53
Natuurlijk wil die paren, marokkaanse koetjes zijn om op te eten!!
Origineel gepost door Abdel0095
Maar wil je dan ook paren met een Marokkaanse koe? :D
Ja, ik ga morgen naar de ouders van MissOogappeltje, ik houd namelijk wel van pittige koetjes....Weet jij toevallig waar ze woont? :D
spoorloos_1
21-05-2003, 11:54
Ja, ik ga morgen naar de ouders van MissOogappeltje, ik houd namelijk wel van pittige koetjes....Weet jij toevallig waar ze woont? :D
Wei 4 naast boer Harm
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.