Bekijk originele versie : alstublieft alle moslims kijk hier naar en laat je niet gek maken LEES GOED!!
OPGELET
Joden, fabriceren een "nieuwe Qor'an"
Zusters, en_broeders in Islam, Opgelet!!!
Het is vastgesteld dat sommige anti-Islam groepen proberen om een verkeerde versie van de Koran te produceren.
Lees deze e-mail en stuur die door naar alle moslims.
Ze hebben on-line op het net, sommige Ayah die zogezegd uit de Kor'an komen geplaatst.
Dit is zeer gevaarlijk voor onze ummah, vooral voor de nieuwe broeders en zusters in Islam.
1). Hier een_voorbeeld van een site waarop je zo'n sorat kan terugvinden.
http://dialspace.dial.pipex.com/town/park/geq96/original
Op deze site vindt je een sora "MOSLIMOON" die helemaal niet in de Kor'an bestaat. AstagfurAllah.
Voor diegene die arabisch kunnen lezen en die het verstaan,_ kunnen_ zo zien dat dit verzonnen is.
2). Hier nog een site die gelanceert is door Israelische Joden:
http://www.thequran.com
Ik vraag het aan iedereen om deze mail door te mailen naar moslims en attent te zijn.
Jezaak Allah Khair
Neem dit goed op.
marocgirl18
21-05-2003, 13:03
oud nieuws schatje :vingers:
plasatoro18
21-05-2003, 13:18
tezzzzzzzzzzzz wat doe je stoer met je bek kom dan van mij mag je komen ik zeg gewoon dat het uit nieuws is en de rest vas een grap maar goed jij vat het helemaal anders op xxxxx xxxxx
Shbekkia
21-05-2003, 13:59
Origineel gepost door marocgirl18
oud nieuws schatje :vingers:
Asalaam wr wb...
nou jah zeg...waar slaat dit op?
De broeder die wijst ons op iets wat we moeten weten, weet jij dit al GAIR inshaállah....er zijn er genoeg die dit niet wisten...like me :D.....dus hou inderdaad voortaan je vingertjes maar op de plekken waar ze moeten...
En broeder thnx!! :)
Ma3a Salaam...
misz_zineb
21-05-2003, 14:10
Origineel gepost door marocgirl18
oud nieuws schatje :vingers: nou ik wist het anders niet!!!
marocgirl18
21-05-2003, 14:38
nou dan zijn jullie dom die het niet wisten het is gewoon uiiiiiiiiit nieuws klaar en sbekkia hoe je ook heet jij moet niet schijnheilig doen met je bek :vingers: mensen maken van een klein ding een groot probleem maar goed beslammmaaaa
marocgirl18
21-05-2003, 15:29
hey schat sorry dat ik zo dom doe ik moet je respecteren maar ik kan het niet zo ben ik ik geef iemand alijd metteen kritiek maar ik kan ook heel lief zijn maar goed nogmaals sorry beslamma schatje xxxx van mij
marocgirl18
21-05-2003, 15:44
hleeeeee gra ik bedoel xxx van mij dat je xxxx krijgt van mij niet dat je van mij bent tezzz zou je wel willen mensen gaan echt stoer doen met hun bek tezz denk je nou echt dat ik jou wil ik ken je niet eens dus begin je smoel te houden jah beslamma
marocgirl18
21-05-2003, 15:50
MENSEN GAAN ECGT STOER DOEN OMDAT IK HEM SCHATJE NOEM IK NOEM IEDEREEN SCHATJE DUS WEN ER MAAR AAN MAAR JOU ZAL IK VOORTAAN KLOOTZAK NOEMEN VIND JE DAT GOED BESLAMMA EN DIE VINGERS WAREN EEN GRAP DUS MAAK ER GEEN GROOT PROBLEEM VAN OF IK SLEEP JE NAAR DE RECHTER
EN IK WOU BIJNA XX SCHRIJFEN IK D8 NEE STRAKS ZEG JE WEER DAT IK VAN JE HOU BESLAMMA
casablancalady
21-05-2003, 19:03
Weet je wat heeeeel erg raar is??
Iemand stuurt hier iets over de quran
En het loopt uit tot een ruzie
MENSEN TOCH dat kan toch niet....
Degene die het hebben gelezen PRIMA!!!
maar zelf heb ik het nog nooit gelezen
Nou broeder bedankt
Casalady, dat is toch normaal onder moslims :-)
casablancalady
22-05-2003, 14:05
Hoe bedoel je normaal?
dat als iemand gewoon iets met ons wil delen
en andere reageert dom!!!???
nou dat vind ik echt niet normaal.
Ze kon toch ook gewoon zeggen
"dank je broeder dat je dit met ons wou delen,maar ik ken
deze bericht al maar toch bedankt"
En???? zie je het verschil??
xxxx casablancalady
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.