Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hey jij daar..je wint een vakantie en wie neem je mee?!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

zinalady
30-05-2002, 13:07

stel dat je een vakantie hebt gewonnen.....je mag zelf weten waarnaar toe en met wie!!! nou is mijn vraag waar ga je heen en wie neem je mee??? en waarom neem je die persoon mee???!!!!!! bye bye

soussiasaida
30-05-2002, 13:13
Wie ik meeneem? Mrs_jamila...... Naar zimbabwe!!! Ga je nou niet gevleid voelen jamila, ik was je van plan daar ook achter te laten in je uppie! :hihi: Nee hoor lieverd, geintje maar als ik iemand moets kiezen dan kies ik jou (ik zie het al voor me thuis......babba? gadi nmsie le zimbabwe!!..........)

zinalady
30-05-2002, 13:20
hahahaha zker girl..... jah kan daar natuurlijk ook supahhh zijn heheh!!!! bye bye.....

OUIDAD1
30-05-2002, 13:30
DAN NEEM IK MIJN GEWELDIGE VERLOOFDE MEE NAAR DE FIJI-EILANDEN......HMMMMMM ZIE HET AL HELEMAAL VOOR ME :ole: :ole:

ghazella
30-05-2002, 13:56

ik zal dan mijn goeie vriendin MISS CASABLANCA meenemen

zinalady
30-05-2002, 13:58
oehh stille....je cyberlove heheh!!! trouwens nog bedankt voor je pm heheh maar doe je aan deal ofniet?!!!! haha doeidoei

lelalaila
30-05-2002, 14:26
Origineel gepost door mojahied ik neem jou mee!!!! :D :zwaai: ik dacht het niet! als iemand haar mee neemt ben ik het of ....... en dan gaan we lekker naar egypte of marokko!

sahira
30-05-2002, 14:29
Origineel gepost door zinalady stel dat je een vakantie hebt gewonnen.....je mag zelf weten waarnaar toe en met wie!!! nou is mijn vraag waar ga je heen en wie neem je mee??? en waarom neem je die persoon mee???!!!!!! bye bye Salaam......ik hoef er niet over na te denken wie en waarheen.....ik neem mijn ouders en kids mee.....lekker naar Indonesie!!

zinalady
30-05-2002, 14:51
zozo mojahied....en wat was je dan vanplan? zied kom met goeie ideeen en wie weet heheh :p ...hmmm op vakantie :D en lelaila..... zker girl insallah gaan we die vakantie zker maken.... en egypte of marokko oehh de gedachte alleen al!!!! bye bye

soussiasaida
30-05-2002, 15:49
Origineel gepost door zinalady zozo mojahied....en wat was je dan vanplan? zied kom met goeie ideeen en wie weet heheh :p ...hmmm op vakantie :D en lelaila..... zker girl insallah gaan we die vakantie zker maken.... en egypte of marokko oehh de gedachte alleen al!!!! bye bye wat mojahied met jou van plan is, je helemaal alleen opsluiten in een kamertje zodat je geen zonlicht meer ziet. uitleg komt nader.

Dida
30-05-2002, 16:13
Ik ga eerst alleen naar Marokko in de zomervakantie.Ik pik dan daar iemand op ...en ga met die persoon naar Italie.."!!!! Ciao Baby ;)

sonya24
30-05-2002, 16:19
Nou ik denk niet dat ik van mijn papa en mama alleen op vakantie mag. :p Ik zou het liefst mijn vriend meenemen maar aangezien we nog niet getrouwd zijn kan ik het shaken bij mijn ouders...........dus dan neem ik mijn mammie mee en zei mag zeggen waarheen :zwaai:

igzeneej
30-05-2002, 16:19
Het me oma !!!! lekker bergen beklimmen !!! Mijn oma is nummer een klimster !! De mount everest was een poepie voor haar !!! :D Nee hoor ik neem jou mee !!!! ...Een trektocht door de woestijn of toch een onbewoond eiland :D

zinalady
30-05-2002, 16:27
oehhh nou sorry mojahied maar igzeneej zijn plan klinkt toch iets aantrekkelijker :p dus je zou toch iemand anders moeten vinden...... bye bye

zinalady
30-05-2002, 16:33

haha nou mojahied ik heb mijn SUPER HERO bij me dus er kan me niks gebeuren! :p en trouwens op een onbewoond eiland valt er tenminstte nog wat te beleven.... en mijn vakantie met jou word volgens mij niet echt iets he.... of had je nog interessante plannen!! :D bye

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7