Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fraude Met Mobiele Telefoons!

Cina
21-05-2003, 10:20

Salaam Waleikoem, Zie onderstaand bericht dat ik in essentie weergeef. > > > ---------- > > Van: Goerdien E (Rotterdam) > > Verzonden: maandag 19 mei 2003 12:26 > > Aan: RDAM-GEHELE ARRONDISSEMENT > > Onderwerp: DS: Waarschuwing, fraude met mobiele telefoons!!!!!! > > > > > > Aan iedereen met een mobiel!!! > > > > > > > > Als je een bericht op je gsm ontvangt met het verzoek het nummer > > > > 0141 45 51 14 terug te bellen, moet je dit NIET doen. Als je dit > > > > namelijk doet kan degene die jou dat berichtje heeft gestuurd op > > > > jouw kosten bellen. > > > > > > > > Als je wordt gebeld door een persoon die zich voor doet als jouw > > > > provider en deze jou vraagt om de code 09# in te typen, doe dit > > > > niet en hang het liefst meteen op!!!!!!! Deze code zorgt ervoor > > > > dat men het nummer van jouw sim-kaart kan lezen, deze kan > > > > kopieren, toepassen op een nieuwe sim-kaart en vervolgens ook > > > > gratis op jouw kaart kan bellen. Deze twee vormen van gsm-fraude > > > > zijn officieel bevestigd door de KPN en Libertel. > > > > > > > > PAS OP, deze fraude wordt al op grote schaal toegepast!! > > > > > > > > Als je dit bericht ontvangt, stuur hem dan a. u. b aan zoveel > > > > mogelijk mensen door!!!!! Groetjes

TwinkleEye_19
21-05-2003, 10:25
Kijk maar even (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=87168) ;)

Cina
21-05-2003, 10:26
Aaaah...khad 't niet gezien. ThanX! :p

fatiha85
21-05-2003, 10:29
ja die heb ik ook via mijn mail gekregen!!

TwinkleEye_19
21-05-2003, 10:39

Origineel gepost door MissOogappeltje Sbah elgier meiden! :zwaai: Ehlel! :)

beppie_truus
21-05-2003, 17:35
volgens de kpn en de opta is dit onmogelijk en is het een verzonnen fabeltje

Cina
21-05-2003, 17:36
Origineel gepost door beppie_truus volgens de kpn en de opta is dit onmogelijk en is het een verzonnen fabeltje Oh :maf: