Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dierbaren woorden....om nooit meer te vergeten!!

zinalady
30-05-2002, 12:55

hey hey everybody.... wat is het meest liefste compliment of tip of wat dan ook tegen jou gezegd dat je nooit meer vergeet?!!!!! iets wat je voor derest van je leven nooit meer zal vergeten?? en door wie is dat gezegd!!!! En zijn er ook dingen die je b.v weer door geeft aan andere mensen???? b.v een tip die je van je moeder hebt geleerd en die je weer doorgeeft aan je kinderen??? bye bye :zwaai:

soussiasaida
30-05-2002, 13:05
Goude tip? Vertrouw mensen niet te snel! Compliment; wat heb je mooi lang haar, strak figuurtje, mooie ogen, hahahaha tfoe hle eigendunk maar het is maar een grapjuhhhhhhhoor mensen............tja mooiste complimentje? weet ik veel:hihi: en wat is jou mooiste compliment dan?

zinalady
30-05-2002, 13:18
jah tips van mijn ouders zal ik ook nooit meer vergeten......en ik zal later ook weer aan mijn kinderen overbrengen!!! en jah soussiasaida mijn allermooiste compliment??? hmmmm.....jah ik hoor regelmatig mijn ogen en haar maar jah dat is standaard want iedereen krijgt dat soort complimentjes toch...nee ik kreeg een tijdje geleden van een leraar een compliment....en ze zei tegen mij..jij gaat al je dromen waarmaken want je bent een pittige dame die erg sociaal is en weet wat ze wil!! en dat vond ik heel erg lief...en jah complimentjes van mijn vriend vind ik ook heel lief...en die waardeer ik ook heel erg!!!! bye bye en nu jij soussiasaida...

baqorban
30-05-2002, 13:23
tegen mij wordt vaak gezegd dat ik heel behulpzaam ben en lief, Maar nu moet ik niet al te positief over mezelf gaan praten want ik kan ook vaak boos worden om kleine dingentjes. En wat ik van me moeder heb geleerd is dat je altijd eerlijk moet zijn tegenover anderen en dat je behulpzaam moet zijn. Dit zijn dingen die ik mijn kinderen ook allemaal wil gaan leren.

Farid130
30-05-2002, 13:26

I knew I'd love you before I met you!!!

soussiasaida
30-05-2002, 13:43
Origineel gepost door zinalady jah tips van mijn ouders zal ik ook nooit meer vergeten......en ik zal later ook weer aan mijn kinderen overbrengen!!! en jah soussiasaida mijn allermooiste compliment??? hmmmm.....jah ik hoor regelmatig mijn ogen en haar maar jah dat is standaard want iedereen krijgt dat soort complimentjes toch...nee ik kreeg een tijdje geleden van een leraar een compliment....en ze zei tegen mij..jij gaat al je dromen waarmaken want je bent een pittige dame die erg sociaal is en weet wat ze wil!! en dat vond ik heel erg lief...en jah complimentjes van mijn vriend vind ik ook heel lief...en die waardeer ik ook heel erg!!!! bye bye en nu jij soussiasaida... Hoi Zina; Dat ik weet wat ik wil en waarvoor ik sta! Dat ik niet op mijn achterhoofd ben gevallen......

zinalady
30-05-2002, 13:56
oke girl.....good for you dat is een goeie eigenschap!!!!! bye bye

-xxx-Rachida
30-05-2002, 14:05
Dat ze mij 14 jaar schatten...terwijl ik al bijna 22 lente's oud ben.........nou ja......of dat een compliment is???

zinalady
30-05-2002, 14:06
haha zozo rachida dat is een superrrrrr compliment.....tell me your secret girl!!!! bye bye

-xxx-Rachida
30-05-2002, 14:17
overal olijfolie toevoegen......volgens mijn oma, die bijna de 100 is overschreden....en eruit ziet als.....bijna 100:D

lelalaila
30-05-2002, 14:23
dat ik een persoon ben die het heel ver gaat schoppen in de toekomst ik hoor het mijn wiskunde leraar nog steeds zeggen! en de liefe woorden die mijn moeder zegt als we in een goed gesprek zitten! en de lieve woorden die uit mijn vriendine de mond komen ( zinalady). Ciao ciao ;)

zinalady
30-05-2002, 14:48
hey mojahieded...haha grapjas zo kan het ook jah!!!!! en lelalaila...jah en ik meen alles wat ik ooit heb gezegd!!!! en jah ik hoop dat iedereen zijn dromen gaat waarmaken!! bye bye :zwaai:

Dida
30-05-2002, 15:01
Weet je waar ik altijd van schrik.Dat is bijvoorbeeld iemand een positief eigenschap van me opnoemt...of iets zegt over me..Waarvan ik zelf nog niet wist dat ik zo was..of dat ik zo overkwam..En dat is best wel leuk en dat zet me wel aan het denken... Ciao Baby ;)

zinalady
30-05-2002, 16:35
hey crazy baby.... dat vind ik ook!!!!! want dan komt er weer eens een verborgen talent naar boven!!!! jeoejeoeo!!! bye bye :zwaai:

zinalady
31-05-2002, 10:02

baqorban je mag best positief over jezelf praten hoor want zo te horen heb je daar alle recht op!!!! bye bye :zwaai: