Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Luister jij muziek?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

ouafah
17-04-2006, 18:39

Ik ben zeer benieuwd wie van de dames er muziek luisterd ondanks dat het niet toegestaan is in de islam. Ik luister zelf wél muziek omdat ik vind dat een zuiver geloof dar niet op gebaseert is en omdat ik gewoon heel erg van dansen en zingen hou. Dus dames: Luisteren jullie muziek, waarom wel/niet?

Andalusia20
17-04-2006, 18:41
Ja, ik luister naar muziek. Waarom? Omdat ik het relaxed vind.. Rabi smehna.

stresskip
17-04-2006, 18:43
ja ik luister van alles, chaabi, rai, nass el ghiwane, engelstalig noem maar op vind het ook ontspannen tijdens het strijken bijvoorbeeld!

ouafah
17-04-2006, 19:16
precies! hahaha dat vind ik nou ook

zainab1
17-04-2006, 19:19

Ik ben zeer benieuwd wie van de dames er muziek luisterd ondanks dat het niet toegestaan is in de islam. Ik luister zelf wél muziek omdat ik vind dat een zuiver geloof dar niet op gebaseert is en omdat ik gewoon heel erg van dansen en zingen hou. Dus dames: Luisteren jullie muziek, waarom wel/niet? Ik luister geen muziek aangezien dit binnen islamitische principes niet is toegestaan. Het heeft mij wel ontzettend veel moeite gekost om er afstand van te nemen, maar alhamdoulillaah luister ik er al meer dan een jaar niet meer naar. :o

oem_mujahid2
17-04-2006, 19:20
Ik ben zeer benieuwd wie van de dames er muziek luisterd ondanks dat het niet toegestaan is in de islam. Ik luister zelf wél muziek omdat ik vind dat een zuiver geloof dar niet op gebaseert is en omdat ik gewoon heel erg van dansen en zingen hou. Dus dames: Luisteren jullie muziek, waarom wel/niet? :wow: Astagfiroulah, dat vind jij, maar wat vind Allah swt??

lallakouzina
17-04-2006, 19:22
ik ben al een tijd afgekickt.ik heb er geen behoefte meer aan.ik mis het ook niet.maar het is niet zo dat ik niet naar feesten ga waar muziek wordt gedraait.thuis ben ik ermee gestopt.

ouafah
17-04-2006, 19:25
Geplaatst door ouafah Ik ben zeer benieuwd wie van de dames er muziek luisterd ondanks dat het niet toegestaan is in de islam. Ik luister zelf wél muziek omdat ik vind dat een zuiver geloof dar niet op gebaseert is en omdat ik gewoon heel erg van dansen en zingen hou. Dus dames: Luisteren jullie muziek, waarom wel/niet? Sorry het is mijn mening meid. Ik vind dat als je muziek luisterd niet slecht bent zo bedoel ik het. Tuurlijk heb ik respect voor degenen die het niet doen! Ik heb er nu alleen de kracht niet voor om er mee te stoppen, insha Allah komt dat nog.

oem_mujahid2
17-04-2006, 19:29
:kus: Geplaatst door ouafah Ik ben zeer benieuwd wie van de dames er muziek luisterd ondanks dat het niet toegestaan is in de islam. Ik luister zelf wél muziek omdat ik vind dat een zuiver geloof dar niet op gebaseert is en omdat ik gewoon heel erg van dansen en zingen hou. Dus dames: Luisteren jullie muziek, waarom wel/niet? Sorry het is mijn mening meid. Ik vind dat als je muziek luisterd niet slecht bent zo bedoel ik het. Tuurlijk heb ik respect voor degenen die het niet doen! Ik heb er nu alleen de kracht niet voor om er mee te stoppen, insha Allah komt dat nog. Oke nu begrijp ik wat je bedoeld, kijk muziek luisteren is een zonde, dat wil niet zeggen dat je een slechte moslim bent, dat kan een zwakte zijn. Maar ik lees dat je intentie is om ermee te stoppen insha allah. Moge allah het makkelijke maken ameen.:kus:

ouafah
17-04-2006, 19:30
Ja natuurlijk, ik hoop ooit van gedachte te veranderen!

2222
17-04-2006, 19:31
Ik luister muziek, ik vind het namelijk erg moelijk.Je word er overal mee geconfronteerd, In de winkels op school..Hoe gaan de niet-muziek luisterende dames hiermee om?

oem_mujahid2
17-04-2006, 19:32
Ik luister muziek, ik vind het namelijk erg moelijk.Je word er overal mee geconfronteerd, In de winkels op school..Hoe gaan de niet-muziek luisterende dames hiermee om? In winkels kun je er niks aan doen, gewoon je ding doen en wegwezen en niet onnodig blijven hangen. Verder word ik er zelden mee geconfronteerd moet ik eerlijk zeggen.

2222
17-04-2006, 19:35
In winkels kun je er niks aan doen, gewoon je ding doen en wegwezen en niet onnodig blijven hangen. Verder word ik er zelden mee geconfronteerd moet ik eerlijk zeggen. Ik wil er zovaak mee stoppen en dan ga ik bijvoorbeeld naar een open dag van school staat de muziek keihard aan, ik word dan helemaal gek:maf2:

Marruecos_Chica
17-04-2006, 19:35
Ik luister ernaar, maar ik ben dan ergens mee bezig zeg maar, met huiswerk; bijvoorbeeld..Heel vaak 'hoor' ik het niet eens, omdat ik het dan te druk heb met andere dingen(o.a. met het gedenken van Allah). Ik luister ernaar, maar alhamdoulillah haalt het mij niet weg bij mijn geloof..Mijn geloof staat toch altijd op nr. 1!! Maaaaaaar respect voor de mensen die geen muziek luisteren!!

Marruecos_Chica
17-04-2006, 19:36

Ik wil er zovaak mee stoppen en dan ga ik bijvoorbeeld naar een open dag van school staat de muziek keihard aan, ik word dan helemaal gek:maf2: hahaha meskiena..

Pagina's : [1] 2 3 4 5