Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom...

idjies_n_Arif
20-05-2003, 23:50

Waarom is dit leven zo verrot. Alleen maar problemen en narigheid. Als je iemand nodig hebt om je te steunen, is ie er niet. De leuke dingen kunnen niet tegen de nare dingen op. Kan iemand het me uitleggen???

Salaama
20-05-2003, 23:57
Origineel gepost door idjies_n_Arif Waarom is dit leven zo verrot. Alleen maar problemen en narigheid. Als je iemand nodig hebt om je te steunen, is ie er niet. De leuke dingen kunnen niet tegen de nare dingen op. Kan iemand het me uitleggen??? Helló zeg, Zit je zwaar in de put of zo???? Zoek je uitweg bij Allah...er is nog hoop..er is namelijk leven na de dood.

newkid
21-05-2003, 00:07
Het leven is niet verrot! Dit ligt aan de mensen om je heen. Interactie, contact, communicatie, liefde voor elkaar er word hier te weinig aan gedaan. Projecteer dit niet op jezelf, het ligt niet aan jou. Heb je problemen, praat er dan over met bekenden en als dat niet lukt met vreemden!! BV hier. Probeer niet alles in 1 keer op te lossen. Luister naar je hart, je lichaam en je geweten. Neem 1 ding tegelijk en probeer hier vrede mee te krijgen. Onthou 1 ding, je bent niet alleen. Ik zeg soms tegen mezelf : Problemen zijn er niet, alleen mogelijkheden. Beslama

fatiha85
21-05-2003, 10:42
Origineel gepost door newkid Het leven is niet verrot! Dit ligt aan de mensen om je heen. Interactie, contact, communicatie, liefde voor elkaar er word hier te weinig aan gedaan. Projecteer dit niet op jezelf, het ligt niet aan jou. Heb je problemen, praat er dan over met bekenden en als dat niet lukt met vreemden!! BV hier. Probeer niet alles in 1 keer op te lossen. Luister naar je hart, je lichaam en je geweten. Neem 1 ding tegelijk en probeer hier vrede mee te krijgen. Onthou 1 ding, je bent niet alleen. Ik zeg soms tegen mezelf : Problemen zijn er niet, alleen mogelijkheden. Beslama helemaal mee eens!! :goedzo:

Onslaught
21-05-2003, 10:48

Origineel gepost door newkid Het leven is niet verrot! Dit ligt aan de mensen om je heen. Interactie, contact, communicatie, liefde voor elkaar er word hier te weinig aan gedaan. Projecteer dit niet op jezelf, het ligt niet aan jou. Heb je problemen, praat er dan over met bekenden en als dat niet lukt met vreemden!! BV hier. Probeer niet alles in 1 keer op te lossen. Luister naar je hart, je lichaam en je geweten. Neem 1 ding tegelijk en probeer hier vrede mee te krijgen. Onthou 1 ding, je bent niet alleen. Ik zeg soms tegen mezelf : Problemen zijn er niet, alleen mogelijkheden. Beslama :goedzo:

chicamaroquia
21-05-2003, 10:51
Origineel gepost door newkid Het leven is niet verrot! Dit ligt aan de mensen om je heen. Interactie, contact, communicatie, liefde voor elkaar er word hier te weinig aan gedaan. Projecteer dit niet op jezelf, het ligt niet aan jou. Heb je problemen, praat er dan over met bekenden en als dat niet lukt met vreemden!! BV hier. Probeer niet alles in 1 keer op te lossen. Luister naar je hart, je lichaam en je geweten. Neem 1 ding tegelijk en probeer hier vrede mee te krijgen. Onthou 1 ding, je bent niet alleen. Ik zeg soms tegen mezelf : Problemen zijn er niet, alleen mogelijkheden. Beslama Mooi verwoord! Vooral de laatste zin! (nou ja, die voor beslama dan... :p)

newkid
24-05-2003, 00:24
Origineel gepost door chica*******a Mooi verwoord! Vooral de laatste zin! (nou ja, die voor beslama dan... :p) Dank voor de steun. Bevesting van je geloof versterkt je ideeën. NEWKID :zwaai:

chicamaroquia
24-05-2003, 10:46
Origineel gepost door newkid Dank voor de steun. Bevesting van je geloof versterkt je ideeën. NEWKID :zwaai: :)

C_warrior
24-05-2003, 12:00
Het leven is gewoon hoe je er na maakt Je kan het zien als een mogelijkheid Je kan het zien als pech Het keuze is aan jouw. Live your life In the Right way Let your feelings guide you and let you sense direct you to your path of inlightment. (bocido code of Honour)

Lady_moi
24-05-2003, 12:25
Origineel gepost door newkid Het leven is niet verrot! Dit ligt aan de mensen om je heen. Interactie, contact, communicatie, liefde voor elkaar er word hier te weinig aan gedaan. Projecteer dit niet op jezelf, het ligt niet aan jou. Heb je problemen, praat er dan over met bekenden en als dat niet lukt met vreemden!! BV hier. Probeer niet alles in 1 keer op te lossen. Luister naar je hart, je lichaam en je geweten. Neem 1 ding tegelijk en probeer hier vrede mee te krijgen. Onthou 1 ding, je bent niet alleen. Ik zeg soms tegen mezelf : Problemen zijn er niet, alleen mogelijkheden. Beslama :goedzo:

xberbersroosjex
24-05-2003, 12:33

Ghizlanetje
25-05-2003, 08:46
Sorry hoor maar ik kan dit niet lezen :(