Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie doet er ook aan Cardio fitness??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Rahima
17-04-2006, 17:58

Ik ben nu begonnen sinds 3 weken en merk echt verschil, het is echt aan te raden!! Ben benieuwd of er meer meiden aan sport doen, zoja wat voor sport? Alhoceima Rose

OemShaheed
17-04-2006, 18:20
Je bedoelt gewoon op de sportschool met die aparaten? Ik sport tegenwoordig 3 keer in de week, 2x tai bo en 1x bodyshape. Het enige wat ik merk is spierpijn :moe:

OemNizar
17-04-2006, 19:41
ik sport wel een paar keer in de week gewoon thuis, maar ik vind het niet genoeg en inschaAllah begin van deze maand ga ik met mijn vriendine naar een fitnessclub:banana: :banana:

monjaca
17-04-2006, 19:42
Hallo hier ook een cardiofitness collega Ik doe het vijf dagen in de week en ben al 8 weken aan het sporten in combinatie met een dieet ben 11 kilo kwijt geraakt Ik fitness, doe aerobics en bodyshape ( al moet ik zeggen dat ik dit megazwaar vind) zo echt goed van jou zeg!

OemShaheed
17-04-2006, 19:46

Hallo hier ook een cardiofitness collega Ik doe het vijf dagen in de week en ben al 8 weken aan het sporten in combinatie met een dieet ben 11 kilo kwijt geraakt Ik fitness, doe aerobics en bodyshape ( al moet ik zeggen dat ik dit megazwaar vind) bodyshape is zwaar he of niet....of heb je geen spierpijn?

tara28
17-04-2006, 20:32
bodyshape is zwaar he of niet....of heb je geen spierpijn? De eerste keer dat ik ging had ik dus geen spierpijn, maar de tweede les ( de week daarop ) kon ik amper lopen!!!!!!!!!! Alles maar dan ook alles deed pijn. Ik liep als een bejaarde vrouw van 90 jaar :moe:

hajat23
18-04-2006, 10:27
Ik zit op zwemmen en tennis echt aan te raden.

Mysticalia
18-04-2006, 10:29
ik heb pas een step aangeschaft :o nu nog gebruiken :D

7lilisha
18-04-2006, 10:43
Mijn moeder die doet ook aan cardio fitness... ze vind t super... ze doet ook aan aerobics

Rahima
18-04-2006, 15:35
Je bedoelt gewoon op de sportschool met die aparaten? Ik sport tegenwoordig 3 keer in de week, 2x tai bo en 1x bodyshape. Het enige wat ik merk is spierpijn :moe: Ja klopt inderdaad, ik train op de hometrainer, loopband, roeiaparaat, crosstrainer en daarna ga ik op verschillende aparaten die aparte spiergroepen trainen. Maar spierpijn is wel goed hoor, dat betekent dat je goed bezig bent:hihi: :goedzo:

Rahima
18-04-2006, 15:38
Hallo hier ook een cardiofitness collega Ik doe het vijf dagen in de week en ben al 8 weken aan het sporten in combinatie met een dieet ben 11 kilo kwijt geraakt Ik fitness, doe aerobics en bodyshape ( al moet ik zeggen dat ik dit megazwaar vind) jeetje wat goed van je zeg:goedzo: Ik ben dus pas begonnen in vergelijking met jou, ik heb ook een soort van dieet en ik ben nu 12 kilo afgevallen:banana: Maar we gaan stug door, voor de zomer moeten we er piekfijn uitzien:hihi:

Rahima
18-04-2006, 15:43
ik sport wel een paar keer in de week gewoon thuis, maar ik vind het niet genoeg en inschaAllah begin van deze maand ga ik met mijn vriendine naar een fitnessclub:banana: :banana: goedzo schat:goedzo:

Safia21
18-04-2006, 16:45
Ik heb ook Bodyshape gedaan, daarnaast fietste ik elke dag op m'n hometrainer, soms wel 60 minuten... door beter op m'n voeding te letten ben ik in totaal 35 kg afgevallen Na deze bevalling en nadat ik weer hersteld ben, ga ik dit weer oppakken...

powerfull
18-04-2006, 21:00
jeetje wat goed van je zeg:goedzo: Ik ben dus pas begonnen in vergelijking met jou, ik heb ook een soort van dieet en ik ben nu 12 kilo afgevallen:banana: Maar we gaan stug door, voor de zomer moeten we er piekfijn uitzien:hihi: geweldig zeg. 12 kilo is echt veel zelf vraag ik mij af, wat cardiosport inhoud en de dieet, hoe is die zelf ben ik zwaarlijvig en wil er wat aandoen. help mij met je adviezen

boyengirl
18-04-2006, 21:11

so dames mehendi menselik echt goed jo ik wou dat ik naar een sport school kon gaan maar helaas woon ik in een gat ze zien me al aan komen met mijn hijaab daar baal ik best wel van ik probeer thuis wat tesporten en s'avons nog wat te poesten hhihih ook goeie sport ik moet nog 8 kilo :( :(

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6