Bekijk originele versie : Ik Zoek Dit Liedje Wie Kan Me Helpen...
fatosaaa
17-04-2006, 15:22
Het Is Een Leukkk Liedjee....
Zijn Moeder Zegt Eerst Van Awliedie Fien Gedie En zoo
Hij Gaat Ze3ma Naar Europaa...
Hij Zingt Van..A Sirie sirie lah ie Sabrak..
Er Is Ook Een Dvd Filmpje Van..Wie Kan Me Helpen...Je Krijgt Er Een Mooi Groen Puntje Voor Terugg...:banana: :banana: :banana:
Er zyn zoveel liedjes die gaan over dat ie naar Europa gaat. :D
Gaat ie naar Spanje?
fatosaaa
17-04-2006, 16:51
:D
Er zyn zoveel liedjes die gaan over dat ie naar Europa gaat. :D
Gaat ie naar Spanje?
Ja Als Et Goed Is Wel En Dan Gaat Ie Dood...Hij Is Zoo Mooi..:D
Kr0ellieb0ll
17-04-2006, 18:30
:hihi:
fatosaaa
17-04-2006, 20:57
Niemandddddd....
t bootje zinkt?
fatosaaa
17-04-2006, 21:42
t bootje zinkt?
Weet Ik Et
Waarom Kan Niemand Serieus Reagerenn:verdriet:
[QUOTE=fatosaaa]Niemandddddd....[/QUOT
Ja die s zeker mooi van Senhaji, zijn nieuwste cd ik heb m afgelopen zomer gekocht in Maroc:lekkerpuh
fatosaaa
17-04-2006, 22:16
[QUOTE=fatosaaa]Niemandddddd....[/QUOT
Ja die s zeker mooi van Senhaji, zijn nieuwste cd ik heb m afgelopen zomer gekocht in Maroc:lekkerpuh
Kan Je M Plaatsen Of Via Msn Sturen??
Uppp
wil ik wel voor je doen maar ik vraag me af hoe ik dat kan doen? Ik heb m namelijk alleen op cd kan ik t kopieren naar een bestand dan ofzo? haha ik ben een nul op dat gebied..
fatosaaa
18-04-2006, 21:37
wil ik wel voor je doen maar ik vraag me af hoe ik dat kan doen? Ik heb m namelijk alleen op cd kan ik t kopieren naar een bestand dan ofzo? haha ik ben een nul op dat gebied..
Ja Via Yousendit.com Als Et Goed Is Anders Stuur M Naar Me Msn Oke...Ik Pm Je Mijn Email Adres Vindt Je Da Goed:confused: :confused:
je kan de nummers van cd importeren naar je pc via een mediaspeler, realplayer ofzo of itunes als de nummers eenmaal op je pc staan kun je ze uploaden met yousendit, er wordt een link gemaakt deze copieer je en plak je hierzo...
;-) alsvast bedankt voor de muziek
sorry ik moest lachen om diegene die zei "gaat ie naar spanje" en daarom wilde ik ook een grapje maken :o maar ik weet hoe je je voelt... als je een nummer zoekt dat je mooi vind en niet kan vinden...
hoop dat rabab t lukt om te plaatsen we wait :likje:
Weet Ik Et
Waarom Kan Niemand Serieus Reagerenn:verdriet:
ok is goed pm maar
groetjes
fatosaaa
23-04-2006, 18:11
ok is goed pm maar
groetjes
Ik Heb Je GePmd...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.