Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het eisen van een aids-test van je man..

saidaaatje
17-04-2006, 14:56

Zou jij dat doen als vrouw zijnde? Ik wel. Ik stel weinig voorwaarden voordat ik met iemand zou gaan trouwen, maar het laten doen van een aids-test is iets wat ik zeker zou eisen. Als hij wil dat ik dat ook doe, dan zou ik het ook doen. Ook al is daar hamdulilah geen reden voor. Hoe kijken jullie daar tegenover?

morrocainbeauty
17-04-2006, 16:19
ik zou het ook zeker doen.

noor78
17-04-2006, 16:22
Zou jij dat doen als vrouw zijnde? Ik wel. Ik stel weinig voorwaarden voordat ik met iemand zou gaan trouwen, maar het laten doen van een aids-test is iets wat ik zeker zou eisen. Als hij wil dat ik dat ook doe, dan zou ik het ook doen. Ook al is daar hamdulilah geen reden voor. Hoe kijken jullie daar tegenover? En zou je dat ook om het half jaar gedurende de jaren van je huwelijk doen...ik bedoel...je kunt beter het zekere voor 't onzekere nemen, toch???!!!:rolleyes: Mijn god, waar gaat 't heen met de eisen van tegenwoordig! Als mijn partner het in zijn hoofd haalt om dat van mij te eisen (om welke reden dan ook), dan gooi ik benzine over hem heen en steek ik hem in de fik!

saidaaatje
17-04-2006, 16:27
En zou je dat ook om het half jaar gedurende de jaren van je huwelijk doen...ik bedoel...je kunt beter het zekere voor 't onzekere nemen, toch???!!!:rolleyes: Mijn god, waar gaat 't heen met de eisen van tegenwoordig! Als mijn partner het in zijn hoofd haalt om dat van mij te eisen (om welke reden dan ook), dan gooi ik benzine over hem heen en steek ik hem in de fik! Zo raar vind ik dit niet. De mens van tegenwoordig is mfelles. Een beetje voorzorgmaatregelen kan geen kwaad.

saidaaatje
17-04-2006, 16:31

Het is niet dat ik geen vertrouwen dan in hem heb, maar geen vertrouwen heb in die meiden met wie hij sex gehad heeft. Als hij dan al geen maagd meer is...

noor78
17-04-2006, 16:50
Zo raar vind ik dit niet. De mens van tegenwoordig is mfelles. Een beetje voorzorgmaatregelen kan geen kwaad. Als je dat uitgangspunt neemt, dan is die ook in staat om tijdens je huwelijk met een ander in bed te stappen...tjah...hoe ga je dat dan voorkomen?

noor78
17-04-2006, 16:50
Het is niet dat ik geen vertrouwen dan in hem heb, maar geen vertrouwen heb in die meiden met wie hij sex gehad heeft. Als hij dan al geen maagd meer is... En als hij aids heeft, wat dan? Laat je hem dan keihard vallen? God, wat onmenselijk!:jammer:

saidaaatje
17-04-2006, 16:55
En als hij aids heeft, wat dan? Laat je hem dan keihard vallen? God, wat onmenselijk!:jammer: Yep:nijn:

saidaaatje
17-04-2006, 17:06
Ik zal dit ook zeker eisen. Als zekerheid voor mij? Absoluut.... Maar toch vooral als stiekeme wraak op die kromme mentaliteit dat het vanzelfsprekend is dat hij geen maagd is en ik wel :hihi: Kijken hoe prettig manlief het vind als zijn gelachtsdeel nu eens ter discussie staat :haha:

letiziaaaaa
17-04-2006, 19:27
Mannen moet je tuurlijk laten testen. Zij hebben echt niet stil gezeten voordat ze getrouwd waren, bijna IEDERE vent heeft de bloemetjes geplukt. Ik hoef geen soa's.

saidaaatje
17-04-2006, 21:20
Mannen moet je tuurlijk laten testen. Zij hebben echt niet stil gezeten voordat ze getrouwd waren, bijna IEDERE vent heeft de bloemetjes geplukt. Ik hoef geen soa's. Precies, ik ga er echt niet vanuit dat mijn man een maagd zal zijn. Maar ik ben zelf ook bereid die testen te doen, het wordt toch vergoed:hihi:

hard2handle
17-04-2006, 23:23
En als hij aids heeft, wat dan? Laat je hem dan keihard vallen? God, wat onmenselijk!:jammer: Nee, wat gif toedienen om het proces allemaal wat te versnellen :moe:

noor78
18-04-2006, 00:08
Nee, wat gif toedienen om het proces allemaal wat te versnellen :moe: Zou me niks verbazen dat ze daartoe in staat zijn...:moe:

zin_el_meknassi
13-05-2006, 09:40
Dat is zeker een eis! Wat een jongen allemaal gedaan heeft in z'n verleden kan me weinig boeien, maar als ik me aan m'n man geef later wil ik dat zonder zorgen kunnen doen en dan is een test gewoon noodzakelijk.

Brabantse
13-05-2006, 14:16

Ja, en dat is ook gebeurd. :) in deze tijd kun je niet voorzichtig genoeg zijn!