Bekijk originele versie : Nederlandse Marokkanen en Belgische Marokkanen betrokken bij Bomaanslagen in Casa...
BentDagilia
20-05-2003, 22:56
Laatst gewijzigd: 20-05-2003 21:40
'Daders aanslagen Marokko kregen hulp uit Nederland'
De daders van de aanslagen in Casablanca hebben vermoedelijk hulp gekregen van handlangers in Nederland en België.
Kennis
Volgens justitiële kringen in Marokko, die anoniem willen blijven, is het onwaarschijnlijk dat de veertien daders, van wie twaalf de zelfmoordaanslagen niet overleefden, zelf de kennis hadden om de bommen te maken. Ze zouden handleidingen opgestuurd hebben gekregen van handlangers uit Nederland en België.
Aanhoudingen
De Marokkaanse politie heeft enkele tientallen personen opgepakt, die worden verdacht van betrokkenheid bij de aanslagen. Enkele verdachten zouden lid zijn een radicale moslimgroep.
De Marokkaanse minister van Binnenlandse Zaken Sahel zei eerder dat de daders van de zelfmoordaanslagen banden hadden met het internationaal terrorisme. Verder liet hij weten dat bij de jacht op verdachten de steun van inlichtingendiensten van Europese landen is ingeroepen.
Oke nu is het officieel... Deze zomervakantie zijn we gewoon de klos want je snapt namelijk wel dat ze iedere buitenlandse marokkaan, vooral uit Nederland en België gaan doorzoeke totdat we erbij neervallen... IK heb helemala geen zin in marokko deze zomer... :( It wil never be the same...
Bent Dagilia :rolleyes:
chicamaroquia
20-05-2003, 23:36
Allah ye 7fed oe saffie! :eek:
3la gekke mensen tegenwoordig... :jammer:
Het loopt helemaal uit de hand! :kwaad:
BentDagilia
20-05-2003, 23:38
I know But nobody seems to care just us :)
BentDagilia
20-05-2003, 23:55
papa weet je wat het is...
Ze doet het vaak in de naam van allah en hun motieven voor deze aanslagen zijn ook te zoeken inhet geloof.. Men vind Marokko te pro westers worden en ja ik geef ze groot gelijk al hoewel ik me er wel in kon vinden... ik bedoel in een streng islamitisch land zou ik denk ik niet iedere dag naar strand kunne gaan en met een bikini kunne zwemmen en zonnen... daarnaast zou ik in de avond denk ik ook niet naar een terrasje kunnen gaan wat ik altijd doe.. dus Marokko bevalt mij wel maar er geburen de laatste tijd ook hele egre dingen in Marokko... je hebt verschillende bordelen je hebt striptents je hebt travestieten je hebt homo's en dat gaat wel heel erg ver voor een toch wel islamitisch land... En ja sommige mensen spannen zich daarom die willen dat marokko niet zo is die willen een echte islamitische land van marokko maken met de sharia als wetgeving... en ja om hun stem gehoor te laten geven maken ze gebruik van die Bomaanslagen maar omdat ze het doen namens de "islam" proberen ze het daarmee goe dte praten... Maar ik keur het absoluut af het is zoals jij al zei diep triest wat ergebeurd is en het probleem is wijz ijn de dupe wante cht je gaat zien ala controles er gedaan worden... In Casablanca heb je al om de paar km een controlepost :(
BentDagilia
21-05-2003, 00:04
Ja :goedzo: Je hebt gelijk
dat zou ook een motief kunnen zijn en ja ik bedoel die mensne hebben geen uitzicht op een toekomst dus hebebn ze zoiets van voor wat leef ik nog.. in de winter heb ik niks te doen en in de zomer moet ik die mensen van EL GARIEZ weer onder ogen zien end na komt lale jaloesie en hata weer naar boven dus het zou meniets verbazen als deze zomer weer een aanslag gepleegd zou worden.. Allah i ster maar ja men is nu zo verbitterd :(
salimma19
21-05-2003, 00:06
hey hey........niet zo bang zijn allemaal........wij gaan gewoon lekker naar marokko klaar. Het is heel spijtig dat deze dingen gebeuren hoor.......ik ben het volkomen met jullie eens....maar laat je niet ontmoedigen
:zwaai:
MocroPrinsesje
21-05-2003, 00:09
Origineel gepost door Bent Dagilia
I know But nobody seems to care just us :)
I care about it to:(:(:(
Waar Gaat Het heen????:traan1:
en De Nederlande en belgische marokanen zijn zeker de klos!!!
Heb ook al gelijk geen zin meer om te gaan....
saidaaatje
21-05-2003, 00:09
v.d ene kant wil ik niet gaan...vd andere kant denk ik so what...
BentDagilia
21-05-2003, 00:11
Salimma ik ken die plekken allemaal wara het is gebeurt en ik woon in casablanca en het is toch Scary te weten dat er paar maanden terug bomaanslagen zijn gepleegd... echt ik was in shock toestand en ik kon me eigen ogen nietgeloven en die mensen die begraven werden , bij de begraafplaats van me opa waar ik vaak ben geweest.. echt het komt me allemaal zo bekend voor en PATS BOEM weg is alles.. en wat betreft de sfeer die is helemaal bedorven.. casablanca die was eerst een gezellige stad lekker levendig en alles maar ja ik dnek dat men nu geen woorden meer over heeft na dit voorval :)
:giechel: zegt ze : pappa weet je wat het is....hahaha net alsof ze tegen haar pappa aan het praten is, maar dan ook weer niet snappez vous euhm :rolleyes: , sorry got carried away :D
beetje of-topic sorry :p
BentDagilia
21-05-2003, 00:41
Just don't do It again ;) Or I will WHoop you ass :blauwkus:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Just don't do It again ;) Or I will WHoop you ass :blauwkus:
ik kon het niet laten...sorry :D
maarre whoop my ... hmm nah doe maar niet....
salimma19
21-05-2003, 00:46
ewa gelukkig woon ik in Nador.............maar ik vind het wel heel erg. Het had nooit mogen gebeuren.........al die mensen die onschuldige mensen. En wat ik me ook afvraag..........waarom ze een begraafplaats bombarderen........daar is iedereen toch al dood????
ik snap het niet..........alles gaat echt helemaal fout in deze klote wereld :jammer:
Origineel gepost door salimma19
ewa gelukkig woon ik in Nador.............maar ik vind het wel heel erg. Het had nooit mogen gebeuren.........al die mensen die onschuldige mensen. En wat ik me ook afvraag..........waarom ze een begraafplaats bombarderen........daar is iedereen toch al dood????
ik snap het niet..........alles gaat echt helemaal fout in deze klote wereld :jammer:
the big day is coming closer and closer :(
BentDagilia
21-05-2003, 00:52
Ze denken hahah dat de joden doen alsof ze dood zijn op die begraafplaats dus ze denken als we ze nog een keer dood maken dan weten we zeker dat ze dood zijn :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.