Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : http://www.al-yaqeen.com/mediatheek/flash/vreemdelingen.php

Pagina's : [1] 2

Alhocimatje
17-04-2006, 00:48

http://www.al-yaqeen.com/mediatheek/flash/vreemdelingen.php :(

XxNad0rGirlxX
17-04-2006, 22:37
Masha'Allah.. Upper-De-Pup.. :o

Alhocimatje
17-04-2006, 22:42
Masha'Allah.. Upper-De-Pup.. :o :goedzo: up up up up!! :(

monjaca
17-04-2006, 22:44
echt heel mooi, hoe kan ik dit downloaden? wil het opslaan op mijn pc Ik wist niet dat ze als ze bidden voor een overledene niet knielen ..

noukha
17-04-2006, 22:45

masha allah allah isme7na min addonoub (zonde) die we soms maken,ik werd een beetje bang toen ik dit zag

Alhocimatje
17-04-2006, 22:46
echt heel mooi, hoe kan ik dit downloaden? wil het opslaan op mijn pc Ik wist niet dat ze als ze bidden voor een overledene niet knielen .. :huil: p.s. onderaan staat klik hier om op te slaan

Alhocimatje
17-04-2006, 22:47
masha allah allah isme7na min addonoub (zonde) die we soms maken,ik werd een beetje bang toen ik dit zag ik ook, ik word echt bang van die beelden wallah :( ALLAHIESMEHNA!!!

fatt
17-04-2006, 22:56
mascha allah, het is allemaal zo eng om het te zien maar het is wel de werkelijkheid

XxNad0rGirlxX
17-04-2006, 22:58
mascha allah, het is allemaal zo eng om het te zien maar het is wel de werkelijkheid Zeker.. Moge Allah Subhana wa Ta'ala ons van het slechte behoeden insha'Allah, en alle broeders en zusters insha'Allah.. Allahoema Ameen..

Alhocimatje
17-04-2006, 23:02
Zeker.. Moge Allah Subhana wa Ta'ala ons van het slechte behoeden insha'Allah, en alle broeders en zusters insha'Allah.. Allahoema Ameen.. amien zuster :traan1:

fatt
17-04-2006, 23:04
Zeker.. Moge Allah Subhana wa Ta'ala ons van het slechte behoeden insha'Allah, en alle broeders en zusters insha'Allah.. Allahoema Ameen.. amine

Emerald
17-04-2006, 23:20
Alhocimatje, This made me cry!!! Zo getroffen kan ik worden door mijn geloof en mijn (onze) Allah. Elke avond probeer ik erbij stil te staan, niet alleen tijdens het gebed, wat altijd weer tot mijn verbazing een opgave lijkt. Dan pas vindt mijn ziel/ geest/ bewustzijn rust in mijn hectische aardse leven als ik met mijn gedachten bij het enige wat eraan toe doet ben. Ik wens dat iedereen getroffen wordt door dit filmpje en ff stil staat bij de ware reden van onze aardse bestaan.

Alhocimatje
18-04-2006, 00:06
Alhocimatje, This made me cry!!! Zo getroffen kan ik worden door mijn geloof en mijn (onze) Allah. Elke avond probeer ik erbij stil te staan, niet alleen tijdens het gebed, wat altijd weer tot mijn verbazing een opgave lijkt. Dan pas vindt mijn ziel/ geest/ bewustzijn rust in mijn hectische aardse leven als ik met mijn gedachten bij het enige wat eraan toe doet ben. Ik wens dat iedereen getroffen wordt door dit filmpje en ff stil staat bij de ware reden van onze aardse bestaan. masjaAllah :traan1: inderdaad ik hoop ook dat we steeds meer en meer zullen stil staan bij het feit dat dit leven ooit zal eindigen!

7lilisha
18-04-2006, 00:08
Mashallah vind deze zooooooooooooooooooooo mooi.. had m van mijn broer gekregen.. als je dat ziet... dan pas sta je stil.. bij wat er nog gaat komen en de tijd die al geweest is..Ik moest echt huilen

Marriedgirl
18-04-2006, 00:29

MaschaAllah....... oh ik heb me toch een potje zitten huilen hier. Moest namelijk ook aan me neef denken die een aantal maanden terug is overleden Allahierehmoe... Maar ook gewoon hoe de dood verloopt dat je dat gewoon ziet en ik wist ook niet dat ze niet knielden tijdens het gebed voor een overledene. Hamdoelah weer wat bij geleerd. en bij zo een filmpje word je er nog bewuster van dat de dood elk moment kan komen.... Inschallah zal Allah (swt) ons onze zondes vergeven en ons ver van de vervloekte shaitaan weghouden. InscahAllah zullen we worden beloond met het Paradijs ... inschallah ya rabbie... Ahoedoe bilahie miena shaitanie araziem.... Wa Salaam....

Pagina's : [1] 2