Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag over make- up en tips en trucjes

Pagina's : [1] 2

marocalhoceima
16-04-2006, 21:27

:o Ik was laatst op een feest en iemand werd opgemaakt, maar wat ik zo grappig vond was dat ze ook cover ging gebruiken voor de wallen en pukkels(apart dus). Het was zo een doosje met verschillende kleuren en rose was dan voor de wallen etc... Weet iemand wat het is en waar ik het kan halen :o Ik besefte me eigenlijk toen dat er zoveel mogelijkheden zijn, maar dat je het gewoon niet weet dus voor de mensen die veel verstand er van hebben laat t m weten. Bij mij gaat het namelijk niet verder dan camouflage en de standaard dingen:o Wat zijn de trucjes en tipjes:D

marocalhoceima
16-04-2006, 22:56
Walou :o ok ik begin wel: Tip: Als je camouflage aanbrengt moet je deppen en niet vegen, want dan haal je het weg!

samiro_girl
17-04-2006, 16:54
haha give us more tips haha ik weet er maar 1 en dat is als je foundation poeder gebruikt doe er een klein beetje baby olie bij en dan lijkt het net of je van de son komt haha nu is het weer jullie beurt

men_zotia
17-04-2006, 17:04
Als je foundaiton op doet moet je eerst niveau op doen... of een andere dagcrme..

AdvocaatHanan
17-04-2006, 18:00

:o Ik was laatst op een feest en iemand werd opgemaakt, maar wat ik zo grappig vond was dat ze ook cover ging gebruiken voor de wallen en pukkels(apart dus). Het was zo een doosje met verschillende kleuren en rose was dan voor de wallen etc... Weet iemand wat het is en waar ik het kan halen :o Ik besefte me eigenlijk toen dat er zoveel mogelijkheden zijn, maar dat je het gewoon niet weet dus voor de mensen die veel verstand er van hebben laat t m weten. Bij mij gaat het namelijk niet verder dan camouflage en de standaard dingen:o Wat zijn de trucjes en tipjes:D Ik weet wat je bedoeld! Het zit in zo'n doosje met de kleuren roze, groen, bruin, etc. Je kunt het vinden bij de Kruidvat. Volgens mij heet het excellence. Het is een nieuwe lijn die binnen gekomen is in de Kruidvat en hij was ook niet zo duur volgens mij, rond de 2 a 3 euro ongeveer. Moge Allah (swt) het mij vergeven als ik het fout heb. Ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen... Wasallaam

marocalhoceima
17-04-2006, 18:47
Ik weet wat je bedoeld! Het zit in zo'n doosje met de kleuren roze, groen, bruin, etc. Je kunt het vinden bij de Kruidvat. Volgens mij heet het excellence. Het is een nieuwe lijn die binnen gekomen is in de Kruidvat en hij was ook niet zo duur volgens mij, rond de 2 a 3 euro ongeveer. Moge Allah (swt) het mij vergeven als ik het fout heb. Ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen... Wasallaam Bedanktttttttttttttttttttttttttttttt die bedoel ik :D ga meteen inslaan:hihi: :kus: :kus:

AdvocaatHanan
17-04-2006, 18:48
Bedanktttttttttttttttttttttttttttttt die bedoel ik :D ga meteen inslaan:hihi: :kus: :kus: la shokran wazieb lieverd:kus:

LEUK_KNAP_LIEF
17-04-2006, 18:58
ik kan jullie wel wat tips genen. is heb ene jaartje visagie gestudeert.. ik weet wat je bedoelt je kan t kopen bij etos of douglas.. skinlighters heet t.. t is echt heel licht rose.. dat moet je met een sponsje aanbrengen op donkere gedeeltes van je huid.. dus zoals wallen of vlekjes.. breng dan gewenste foudation aan.. een een beetje poeder.. donkerder dan je eigen huidskleur... en om alles mooier te maken breng je een blusher aan... een klein beetje om alles natuurlijk te maken.. succes

sweetleila
17-04-2006, 19:03
je hebt ook zo'n doosje bij de bijenkorf of een andere parfumerie te koop. het merk is van Chanel. je hebt verschillende kleurtjes in zitten dus je kunt het voor alles gebruiken. voor onder je make-up je pigmentvlekken te bedekken puistjes of vlekjes. het kost ongeveer rond de 38 euro

marocalhoceima
17-04-2006, 19:18
ik kan jullie wel wat tips genen. is heb ene jaartje visagie gestudeert.. ik weet wat je bedoelt je kan t kopen bij etos of douglas.. skinlighters heet t.. t is echt heel licht rose.. dat moet je met een sponsje aanbrengen op donkere gedeeltes van je huid.. dus zoals wallen of vlekjes.. breng dan gewenste foudation aan.. een een beetje poeder.. donkerder dan je eigen huidskleur... en om alles mooier te maken breng je een blusher aan... een klein beetje om alles natuurlijk te maken.. succes Moet je het gebruiken voordat je, je foundation aanbrengt?? En nog een vraagje, je hebt dus foundation, maar je hebt ook poeder of zo dat je huid egaal doet lijken dat werd over de foudation gedaan zegt dat je wat?? En als je nog meer tips hebt in het algemeen over opmaken van je ogen of aanbrengen van je mascara het is bij mij gewild:kus:

marocalhoceima
17-04-2006, 19:18
je hebt ook zo'n doosje bij de bijenkorf of een andere parfumerie te koop. het merk is van Chanel. je hebt verschillende kleurtjes in zitten dus je kunt het voor alles gebruiken. voor onder je make-up je pigmentvlekken te bedekken puistjes of vlekjes. het kost ongeveer rond de 38 euro Pff wel prijzig, maar als t helpt;) ik ga wel even kijken:D

LEUK_KNAP_LIEF
18-04-2006, 12:58
Moet je het gebruiken voordat je, je foundation aanbrengt?? En nog een vraagje, je hebt dus foundation, maar je hebt ook poeder of zo dat je huid egaal doet lijken dat werd over de foudation gedaan zegt dat je wat?? En als je nog meer tips hebt in het algemeen over opmaken van je ogen of aanbrengen van je mascara het is bij mij gewild:kus: sorr dat ik zo laat reageer... je moet het inderdaad over je foundation aanbrengen.. gewoon is stipjes niet uitgeven..hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor foundation je gebruikt als je een matte gebruikt.. hoef je geen poeder aante brengen alleen blusher dat geeft echt de finish... heb je een glimmende foudation.. voor feesten of gelegenheden.. is dat het best breng dan geen poeder aan.. maar als je gewoon natuurlijk effect wil.. een beetje poederen... echt een klein beetje.. zodat je foundation en er langer op blijft zitten... en ook ene natuurlijk effect crieert.. en over je ogen.. als je bruine ogen hebt.. en je hebt geen make up.. dat lijken je ogen zwart en noormaal.. je moet je ogen laten spreken... doe lekker gekmet kleuren oogschaduw... en als je dat niet wilt.. ga te werk met een oogpotlood.. trek een lijntje boven je winpers...en veeg dat een beetje aan zodat je een soort oogschaduw krijgt... trek daarna weer een lijntje niet te dun en niet te dik.. vervolgens greng je mascara aan.. een laagje.. en laten uitdrogen.. en dat herhaal je nog twee keer... en als je lekker fel kleurtje aanhebt .. qua kleding dan.. breng je die zelfde kleur licht in een lijntje aan onder je oog... en een beetje boven je ooghoekjes.. zodat die kleur toch ergens trugkomt.. maar ook je ogen komen meer naar voren... succes nog vragen stel ze gerust..

Briss
18-04-2006, 13:48
Klopt het dat je wimpers voller worden van wonderolie? Heb hier gelezen dat het werkt,en ergens anders stond dat het niet werkt. Ben benieuwd......

marocalhoceima
18-04-2006, 19:06
sorr dat ik zo laat reageer... je moet het inderdaad over je foundation aanbrengen.. gewoon is stipjes niet uitgeven..hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor foundation je gebruikt als je een matte gebruikt.. hoef je geen poeder aante brengen alleen blusher dat geeft echt de finish... heb je een glimmende foudation.. voor feesten of gelegenheden.. is dat het best breng dan geen poeder aan.. maar als je gewoon natuurlijk effect wil.. een beetje poederen... echt een klein beetje.. zodat je foundation en er langer op blijft zitten... en ook ene natuurlijk effect crieert.. en over je ogen.. als je bruine ogen hebt.. en je hebt geen make up.. dat lijken je ogen zwart en noormaal.. je moet je ogen laten spreken... doe lekker gekmet kleuren oogschaduw... en als je dat niet wilt.. ga te werk met een oogpotlood.. trek een lijntje boven je winpers...en veeg dat een beetje aan zodat je een soort oogschaduw krijgt... trek daarna weer een lijntje niet te dun en niet te dik.. vervolgens greng je mascara aan.. een laagje.. en laten uitdrogen.. en dat herhaal je nog twee keer... en als je lekker fel kleurtje aanhebt .. qua kleding dan.. breng je die zelfde kleur licht in een lijntje aan onder je oog... en een beetje boven je ooghoekjes.. zodat die kleur toch ergens trugkomt.. maar ook je ogen komen meer naar voren... succes nog vragen stel ze gerust.. Bedankt:D maar ik ben vrij licht en ik gebruik mary kay foundation, maar dat geeft niet echt kleur of zo. Dus dan moet ik gewoon poeder gebruiken?? Ik wil alleen een natuurlijk effect dat egale effect?? Je hebt ook van die balletjes foundation weet jij daar iets van ?? is dat misschien goed:D :kus: p.s. Ben bij de kruidvat geweest voor die wallen en pukkels cover, maar ze hadden gewoon alleen nog de tester hier bij mij :traan:. Het is sneller gegaan dan ze verwachten en het is op dit moment niet leverbaar :o. Echt altijd als ik iets wil:(. Ga `t binnenkort even in adam proberen hopen dat ze het daar wel hebben:o ........

_Lady_widjan_
18-04-2006, 19:59

Pff wel prijzig, maar als t helpt;) ik ga wel even kijken:D wat is je startdatum? vanje OT? :) sorry is gwn nieuwsgierig vraagje :haha:

Pagina's : [1] 2