Bekijk originele versie : Mag je vrijen als je..
SweetRose
20-05-2003, 21:06
zwanger bent?
Ok ok ok..mss een domme vraag maar ik weet het echt echt niet..en ik vroeg het me af..en aangezien ik het aan niemand kan vragen dacht k...hmmm het forum...daar zal k het eens vragen..die weten da wel...:D
Tell me....
saliha18
20-05-2003, 21:10
ja het mag en het kan... :D
groetjes saliha18 :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Hmm, ik had ooit gehoord eerst 3 maanden wel ongeveer..
Maar als het buikje dik begint te worden beter niet..:)
Does,ruim 6 maanden geen gemeenschap..:eek:
:D
saliha18
20-05-2003, 21:12
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
hee familia :D
:confused:
salimma19
20-05-2003, 21:12
Kan je dan vrijen als je zwanger bent?????????? Ik zou het voor de veiligheid van mijn baby niet doen.........verder weet ik niet of het mag hoor.......
:zwaai:
saliha18
20-05-2003, 21:14
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
Monkey :D
ah zo :giechel:
Misschien toevallig maar ik ben nu aan mijn schoolwerk bezig en ik moest een studiewerk maken rond prematuriteit...En die vraag moest k ook beantwoorden :p
En seks tijdens de zwangerschap kan en mag zeker! Velen denken dat dit een miskraam kan veroorzaken ofzo maar dit is helemaal niet het geval hoor! ;) Want geef toe...9 maanden zonder seks is toch een beetje overdreven he :hihi: (als je getrouwd bent natuurlijk :D )
Kisses :verliefd:
souraya79
20-05-2003, 21:16
Salaam aleikoum,
Veel mensen denken dat het kwaad kan, maar ik heb op school gehoord van een lerares dat het geen kwaad kan. Het is een fabel dat het niet goed is voor het kind.
beslama
saliha18
20-05-2003, 21:17
Origineel gepost door Marocca
Misschien toevallig maar ik ben nu aan mijn schoolwerk bezig en ik moest een studiewerk maken rond prematuriteit...En die vraag moest k ook beantwoorden :p
En seks tijdens de zwangerschap kan en mag zeker! Velen denken dat dit een miskraam kan veroorzaken ofzo maar dit is helemaal niet het geval hoor! ;) Want geef toe...9 maanden zonder seks is toch een beetje overdreven he :hihi: (als je getrouwd bent natuurlijk :D )
precies je hebt gelijk :D
soumaya1
20-05-2003, 21:17
je kan gewoon gemeenschap hebben hoor tijdens je hele zwangerschap...tot het laatste dag zelfs! alleen als je wel eens een miskraam hebt gehad is het beter de eerste 3 maanden geen gemeenschap te hebben..omdat die kans dan er weer is dat je een miskraam krijgt.
en ja verder..ligt het aan de vrouw of ze wel behoefte er aan heeft, als je een dikke buik hebt! en natuurlijk ook de man:hihi:
Origineel gepost door Marocca
Ja oke,maar zo'n grote buik en dan heeft de vrouw het ook nog eens zwaar..
Ik denk dat ik dan aan gemeenschap niet echt behoefte zal hebben,geldt volgens mij voor meerdere...als vrouwzijnde dan..:)
salimma19
20-05-2003, 21:20
zo erg is 9 maanden zonders seks niet hoor......je gaat er niet dood van
Hoop ik haha
SweetRose
20-05-2003, 21:20
Zeg nou niet dat een man als ie getrouwd is 6 maanden zonder vrijen kan :rolleyes:
heb k hore zeggen :o :D
Origineel gepost door salimma19
zo erg is 9 maanden zonders seks niet hoor......je gaat er niet dood van
Hoop ik haha
Denk je dat.. ?? :p
Dan heb je het verkeerd...:hihi:
Nee yoh...weet ik zelf ook niet ;)
Haha,ja daarom ik twijfel daaraan..:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.