Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie begrijpt het nog ???

beppie_truus
20-05-2003, 20:22

"Vertel eens wat er scheelt," vraagt appelsap aan onslaught. "Het is allemaal gekomen door mijn huwelijk. Ik trouwde met soumaya1 die een volwassen dochter had,arablady was haar naam. Arablady werd mijn stiefdochter. Mijn vriend vin kwam op bezoek, werd verliefd op mijn stiefdochter en trouwde met haar. Zo werd mijn stiefdochter arablady mijn stiefmoeder. Mijn vrouw soumaya1 kreeg een zoon h4T3d_sE7eN. Die werd automatisch de schoonbroer van mijn vader vin, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter, die met mijn vader is getrouwd. Aangezien mijn zoon h4T3d_sE7eN de broer is van mijn stiefmoeder arablady, is hij ook mijn oom. De vrouw van mijn vader vin kreeg ook een zoon kadir. Dat is dus mijn broer, want hij is de zoon van mijn vader. Maar hij is ook mijn kleinkind, want hij is de zoon van mijn stiefdochter. Mijn vrouw is mijn grootmoeder, omdat ze mijn stiefmoeders moeder is, waardoor ik de kleinzoon van mijn eigen vrouw ben. Aangezien ik getrouwd ben met mijn grootmoeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en kleinzoon van mijn vrouw, maar ben ik ook mijn eigen grootvader! Daarom ben ik een beetje overspannen."

amianis
20-05-2003, 20:28
big happy familie lijkt wel onze omschrijving... ofzo...:

VirtualAngel
20-05-2003, 21:26
Origineel gepost door beppie_truus "Vertel eens wat er scheelt," vraagt appelsap aan onslaught. "Het is allemaal gekomen door mijn huwelijk. Ik trouwde met soumaya1 die een volwassen dochter had,arablady was haar naam. Arablady werd mijn stiefdochter. Mijn vriend vin kwam op bezoek, werd verliefd op mijn stiefdochter en trouwde met haar. Zo werd mijn stiefdochter arablady mijn stiefmoeder. Mijn vrouw soumaya1 kreeg een zoon h4T3d_sE7eN. Die werd automatisch de schoonbroer van mijn vader vin, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter, die met mijn vader is getrouwd. Aangezien mijn zoon h4T3d_sE7eN de broer is van mijn stiefmoeder arablady, is hij ook mijn oom. De vrouw van mijn vader vin kreeg ook een zoon kadir. Dat is dus mijn broer, want hij is de zoon van mijn vader. Maar hij is ook mijn kleinkind, want hij is de zoon van mijn stiefdochter. Mijn vrouw is mijn grootmoeder, omdat ze mijn stiefmoeders moeder is, waardoor ik de kleinzoon van mijn eigen vrouw ben. Aangezien ik getrouwd ben met mijn grootmoeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en kleinzoon van mijn vrouw, maar ben ik ook mijn eigen grootvader! Daarom ben ik een beetje overspannen." Ik begrijp t volkomen!! :maf:

DieselGirly
20-05-2003, 22:13
Origineel gepost door Gulay jah alleen die eerst VRIEND Vin moet VADER Vin zijn he ;) :nerd:

soumaya1
25-05-2003, 12:49

:confused:...............:hihi:

C_warrior
25-05-2003, 13:11
het is nog wel te volgen :)

beppie_truus
26-05-2003, 12:56
Origineel gepost door soumaya1 :confused:...............:hihi: was ik ook :hihi:

minora
26-05-2003, 13:02
:eek: vandaar

beppie_truus
26-05-2003, 13:02
Origineel gepost door appelsap :toink: :D :D :D