Bekijk originele versie : Marokkaanse bruiloft help me!!!!!!
Maar neem nou een ``standaard`` huwelijk. Vrouwen en mannen moeten apart. Als ik nou een berbers huwelijk neem wat zijn dan de gebruiken???
saguna.
Beni_Bouyachie17
20-05-2003, 19:55
Dat is het zelfde als wat je zei meid
Sannae90
20-05-2003, 20:59
Halloooooooooo!!
wat berbers huwelijk????? Zij doen vrouwen en mannen appart omdat het volgens van de islam zo hoort. Ieder zijn eigen manier van feest vieren en dat heeft niets met berbers te maken. Een meer volgens de islamitische bruiloft of EEn KOEFFAR BRUILOFT
XmaghrabiaX
26-05-2003, 16:00
ben jij marokkaans, zo nee...wat dan?
Als je nu duidelijk bent met wat je bedoel zal ik het je uit leggen berbers zijn niet zo dom als ze doen vooromen want ik ben een berber en wij zijn wat dat betreft kwa feest vieren niet zo bekrompen. Afhankelijk waar het feest gegeven wordt in een zaal gehouden dan gaat de mannen aan een kant en de vrouwen aan de andere kant band in het midden en bruid en bruidegom aan de andere kant. Bepraat het eens met je wederhelft en zijn familie. Kijk waar je het gaat houden en of het mogelijk is dat er een afscheiding of iets dergelijks aanwezig is. waar kom jij uit marokko vandaan?????
ik wil kijken wat voor nagaffa het is helpen jullie mij :) :p :hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.