Bekijk originele versie : Zaal van Zaandam
Amira010
29-05-2002, 22:34
He wie kent die zaal van zaandam goed. Is het de moeite waard om naar te kijken. Of is het gewoon te duur.
DESPERADA
01-06-2002, 15:24
Salaam aleiKom......
Dan moet je wel wat duidelijker zijn. Ik ken meerdere zalen in ZdaM.
Amira010
01-06-2002, 19:22
Het is een zaal waar 1000 mensen ik kunnen het heet geloof ik Sade.
Als je meer zalen kent en ze zijn goed voor ong.400 man hoor ik het graag van je.
Sarahsalima
16-06-2002, 21:45
JA ik ben daar vorige week geweest, was mooi, en groot, er kunnen zeker 700 mensen erin.
Het is heel mooi gedecoreerd, moeite waard om te gaan kijken.
Amira010
07-07-2002, 00:35
He Sarah
hoe ziet hij er van buiten uit
Sarahsalima
09-07-2002, 22:19
het was best donker toen ik er was, heb daardoor niet goed kunen zien hoe het eruit ziet.
Heet die zaal Sade?
of bedoel je een andere die De Tulp heet
Amira010
09-07-2002, 22:50
IK bedoel Sade maar je mag ook wel wat over die andere zaal vertellen hoor.
Trouwens over alle zalen wil ik wel wat weten. De prijs de grootte of het de moeite waard is en of het op een sooort van bedrijfterrein staat.
Alvast bedankt
Hasna_real
10-07-2002, 12:14
Sade ziet er van binnen mooi uit, van buiten is het niets bijzonders. Eigenlijk vind ik de huurprijs belachelijk duur. Voor 2500 euro heb je alleen zaalhuur (incl. tafels en stoelen). Sorry hoor, maar voor die prijs kun je beter een zaal in een hotel huren incl drankjes.
Nee degene die de zaal verhuurd is denk ik in de war met guldens! Je kunt dan beter naar de Tulp gaan. Of gewoon naar Amsterdam. Voor het Victoria hotel of Marriot betaal je 400 euro excl. drankjes.
Amira010
10-07-2002, 19:54
Is het zo GOEDKOOP in Marriot en victoria. Je moet zeker hun catering nemen en die is weer belachelijk duur. Oja hoe duur is die Tulp dan en hoe veel mensen kunnen er in.
Sarahsalima
10-07-2002, 19:57
de tulp is best ruim, genoeg voor 150 mensen, mijn tante heeft daar verlovingsfeest gegeven anderhalf jaar geleden.
en sade is van binnen mooi en van buiten normaal, het ligt in de buurt van een industrieterrein, en 2500 euro is niet duur voor zo een grote zaal met verlichting enzo en ze hebben ook genoeg parkeergelegenheden zonder betaald parkeren dat vind je niet bij victoria ef mariott hotel.
Amira010
11-07-2002, 00:46
Weten jullie of die zaal erg snel is volgeboekt. Zijn dat trouwens de enige zalen die er zijn.
Amira010
11-07-2002, 00:46
Ik stel wel veel vragen he. Sorry hoor maar ik wil gewoon een mooie betaalbare zaal.
stylishgirl
16-10-2002, 21:48
he amira
ik ben naar een bruiloft geweest in sade,zaal in zaandam dus ,en ik vond het echt een van de mooiste zalen hier in nl die ik heb meegmaakt echt de moeite waard,plus er was een groot parkeerterrein daar,en beveiligingsdeuren waar iedereen gecontroleerd werd enz,ik vond het echt een mooie zaal,het is van een turkse man,hij verhuurt het aan mensen,dus ik zou zeggen je kan een kijkje nemen, wat trouwens die mensen ook haddengedaan was dat ze overheadprojectors op muren hebben gezet zodat de mensen die zaten ook de dansvloer en het banjde konden zien ,dat was echt toppie,omdat het zooooo groot is.
succes met het zoeken meid!!!!!!
Jebliyaaa
21-10-2002, 14:17
hoi lala maryam
ik had ook afgelopen vrijdag daar een bruiloft...was echt gezellig he? als we het over dezelfde hebben, want wij waren in de 2de zaal van 500 personen...jij ook???...ben jij famillie of een vriendin van hun???
groetjesss :zwaai:
Kaboutertje
22-10-2002, 10:30
hoi allemaal,
als jullie het hebben over de zaal in zaandam dat SADE heet je hebt 1 verdieping de ene op de begane grond is de ddurste en ook de grootste voor zover ik weet kost de zaal 4500 euro! volgens mij hoor..veel van mijn familie hebben daar een feest gegeven. die van boven is wat kleiner en niet echt zoo mooi als die van beneden het is ook een turkse salon het ziet er heel normaal van buiten uit een beetje laag het was vroeger een kwantum gebouw...nou dat was het..doegggg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.